زمان مطالعه: 1 دقیقه
شخصیت خواستگار را تا حدودی بشناسید!

شخصیت خواستگار را تا حدودی بشناسید!

کسی که به خواستگاری می آید قطعا باید به بلوغ فکری ،جسمی ،وحتی استقلال مالی ،روانی،عاطفی،و استقلال کلی رسیده باشد.

بنام یگانه عالم


کسی که به خواستگاری می آید قطعا باید به بلوغ فکری ،جسمی ،وحتی استقلال مالی ،روانی،عاطفی،و استقلال کلی رسیده باشد زمانیکه این فرد در جمع بخصوص در برابر پدر و مادرخود هیچ گونه اختیار و اراده ای ندارد وحتی پاسخ سوالاتی که از او میشود توسط والدینش داده میشود و گاهی اوقات اصلا اجازه نمیدهند خودش صحبت کند نشاندهنده اینست که شما باید بیشتر دقت کنید چون طرف مقابلتان فردی وابسته و بدون اختیار است. یا اینکه اگر برای طرف مقابلتان مسائلی مثل شیوه برگزاری مراسم عروسی به‌طور افراطی مهم‌تر از خود رابطه است این یک زنگ خطر است پس بیشتر تامل کنید. از طرفی اگر طرف مقابل شما با شما بسیار مهربان است و شما قطعا لذت خواهی برد اما رفتارش را با بقیه هم ببینید; بطور مثال در حین رانندگی بخصوص زمانیکه ممکن است کسی به او راه ندهد و مسائلی ازاین قبیل یا در تعاملات روزمره در هنگام خرید ویا در کوچه و خیابان ،اگر با مردم خشونت می‌کند، یقین داشته باشید که پس از مدتی ازدوران آشنایی و خواستگاری خشونت نسبت به شما را هم شروع خواهد کرد.همه ی انسانها تلاش میکنند تادر زمان  خواستگار ی بهترین حالت رفتاری خود را بروز بدهند. اگر در خواستگاری شما بحث تلخ و تلخ‌کامی وجود دارد این نشانه خوبی نیست و کسیکه در بهترین لحظه زندگیش با تلخی و تلخ کامی همراه باشد در زندگی مشترک چگونه خواهد بود؟

پس سعی کنید در خواستگاری بیشتر دقت کنید و ریز بین باشید و با احساس تصمیم نگیرید بلکه با عقل و منطق و شما میتوانید تمام مسائل را با یک روانشناس در میان بگذارید.


(سارافلاحی-کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «شخصیت خواستگار را تا حدودی بشناسید!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شخصیت خواستگار را تا حدودی بشناسید! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.