زمان مطالعه: 3 دقیقه
عجیب ترین راه برای طرفداری از یک تیم

عجیب ترین راه برای طرفداری از یک تیم

 یک سوال غیرمنتظره از یه باشگاه:« چرا باید هوادار تیم شما شویم؟»اگه مسوول ایمیل یه باشگاه، ایمیلی...

  یک سوال غیرمنتظره از یه باشگاه:« چرا باید هوادار تیم شما شویم؟» اگه مسوول ایمیل یه باشگاه، ایمیلی ببیند که چنین سوالی در آن مطرح شده، چه پاسخی باید داد؟ طبیعی است که این پرسش، طبیعی به نظر نمی آید. به همین خاطر وقتی این پرسش در سال 2016 به 92 باشگاه انگلیسی ارسال شد، 82 تا از آنها، اصلا به خودشان زحمت ندادند که پاسخی به این پرسش بدهند. سوالها را یک فوتبالدوست از کشور بوسنی به اسم « علاء الدین» از این باشگاهها پرسیده بود. اما 10 باشگاهی که جواب او را داده بودند، چه خصوصیت خودشان را شایسته طرفداری می دیدند؟ مسوول ایمیل باشگاه کریستال پالاس نوشته بود:« ممنون از پیامت. ما دلایل زیادی داریم که تو می توانی هوادار ما باشی. ما هواداران فوق العاده ای داریم و می توانی با فقط یک بار حضور در استادیوم، جو بین آنها و باشگاه را ببینی. سبک فوتبال ما بر پایه ضدحملات سریع هست و تاریخ باشکوهی داریم اما مهم تر از همه این است که ما روابط بین المللی فوق العاده ای داریم و در سرتاسر جهان هوادار داریم. من خودم شخصا از اسکاتلند به لندن آمدم و دلایل فراوانی پیدا کردم تا هوادار کریستال پالاس باشم. امیدوارم تو هم همین کار را انجام بدهی». باشگاه بعدی، استوک سیتی مختصر و مفید گفته بود:« خیلی خوشحالیم که می خواهی هوادار ما بشی. مطمئن باش تصمیم عاقلانه ای گرفتی! بهترین آرزو ها و تشکر از حمایتت. » اما در ایمیل باشگاه چلسی نوشته شده بود:« ممنون از ایمیل شما. باشگاه چلسی یکی از بهترین باشگاه های جهان است. البته به خودت بستگی دارد که می خواهی چه باشگاهی را دنبال کنی. با بررسی اطلاعات در وبسایت ما می توانی هر چیزی در مورد باشگاه می خواهی، بدانی. اگر به کمک نیاز داشتی، لطفا حتما به ما بگو. »

منچستریونایتد در پاسخ گفته بود:« هواداری یک تیم امری نسبی هست. ما به تاریخ و جام هایی که کسب کرده ایم، افتخار می کنیم. در داخل و خارج از زمین، سال ها بهترین بودیم. در تمام جهان هواداران بیشماری داریم و خوشحال می شویم تو هم طرفدار ما باشی. »

آرسنالی ها مفصل تر به این سوال جواب دادند. آنها گفته بودند:« ممنون از پیامت. لطفا سایت باشگاه ما را نگاه کنید. مطمئن هستیم دلایل کافی برای حمایت از ما پیدا می کنی. هدف باشگاه ما این است که در سطح اول جهان باشیم و هر روز پیشرفت کنیم. ضمنا می توانی در سایت ببینی چه امتیازات ویژه ای برای هوادارانمان گذاشتیم. آرسنال یکی از باشگاه هایی است که در زمینه مبارزه با نژاد پرستی جایزه های متعددی گرفته است. یک پکیج اطلاعات برایت ارسال می کنیم تا از تمام امتیازات و مزایا باخبر شوی و امیدواریم بهترین تصمیم را بگیری. » بقیه باشگاهها هم اطلاعات لازم را برای این هوادار فرستادند. ساوتهمپتون در ایمیل خودش نوشته بود:« خوشحالیم تصمیم گرفتی یک باشگاه لیگ برتری را حمایت کنی. باید ساختار باشگاه ها را بررسی کنی و ارزش های هر باشگاه را بدانی و با ارزش های خودت تطبیق بدی. به این ترتیب با قلبت یک باشگاه را دنبال می کنی، ما اطلاعات کاملی از باشگاه خودمان را برایت می فرستیم. هر سوال داشتی، بپرس.»

ایپسویچ تاون هم گفته بود« ممنون از ایمیلی که فرستادی. تمام اطلاعات در مورد باشگاه ما برایت ارسال می شود و اگر سوالی داشتی، حتما بپرس تا راهنمایی کنیم. »

 

the-strangest-way-to-support-a-team
the-strangest-way-to-support-a-team

اما جوابی که بیشتر از همه، علا الدین رو تحت تاثیر قرار داد، پاسخ تیم بارنت بود که این طور جواب داده بود:« خیلی خوشحالیم می خواهی باشگاهی را در انگلیس دنبال کنی، حتی از آن راه دور و از بوسنی. برای باشگاه بارنت، هواداران مثل عضوی از خانواده هستند؛ ما فوتبال جذابی ارائه می دهیم وهر روز در حال پیشرفت هستیم. خوشحال می شویم که آدرس خودت را برای ما بفرستی تا اطلاعات بیشتر را برایت ارسال کنیم. همچنین می توانی در سایت باشگاه از همه چیز باخبر شوی. ممنون از پیامت و امیدواریم باز هم پیام بفرستی. » چه فرقی پاسخ این تیم داشت؟ پاسخ ساده بود. « بارنتی ها در جواب خودشان، اسم کشور فرستنده یعنی بوسنی را آورده بودند.»  اما فکر می کنید آیا علاالدین طرفداراین تیم شد؟ جواب منفی است! چون محمد بشیچ بازیک اورتون، شخصا به اون ایمیل زد و ضمن خوشحالی از ایمیل علاالدین، به او گفت:« همین حالا، تو را یک طرفدار اورتون می دانم» از آن به بعد، علاالدین طرفدار اورتون شد. اختصاصی آسمونی / مهدی زارعی  

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «عجیب ترین راه برای طرفداری از یک تیم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره عجیب ترین راه برای طرفداری از یک تیم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.