زمان مطالعه: 1 دقیقه
آیا سیمپسون ها انفجار بیروت را شناسایی کرده بودند؟

آیا سیمپسون ها انفجار بیروت را شناسایی کرده بودند؟

انیمیشن سیمپسون ها در سال 2010 خبر از انتقال ویروسی از چین به سرتاسر دنیا داده بود که در آن همه مردم آلوده به این ویروس می‌شوند. به تازگی پیشگویی های عجیبی از

سریال محبوب سیمپسون‌ها که نزدیک به سی سال از نمایش اولین قسمت آن می‌گذرد، پیشگویی‌های عجیبی کرده که تقریباً تمام آنها درست از آب درآمده است. با آسمونی همراه باشید تا ادعای پیشگویی سیمپسون ها در مورد حادثه بیروت را بررسی کنیم.

 

به گفته برخی از منابع، قدرت انفجار اخیر بیروت با قدرت یک بمب هسته‌ای برابر بوده است. در این انفجار هیچ اثری از رادیو اکتیو وجود نداشت اما برخی از مقام های امنیتی از نزدیکی بشکه‌ های زباله سمی به این انبار خبر دادند که می توانست یکی از دلایل منفجر شدن انبار باشد. پس از این انفجار، ویدیویی از کارتون سیمپسون ها منتشر شده که نشان می دهد وقوع این انفجار مهیب قبلا در این سریال پیش بینی شده بود. پیش از این هم پیش بینی های عجیبی از سریال سیمپسون ها مانند رئیس جمهور شدن دونالد ترامپ و یا شیوع ویروس کرونا منتشر شده بود.

آیا سیمپسون ها انفجار بیروت را شناسایی کرده بودند؟
آیا سیمپسون ها انفجار بیروت را شناسایی کرده بودند؟

ویدیوی منتشر شده در واقع ترکیبی از دو اپیزود متفاوت از این سریال است. در بخش اول کاراکتر سریال یک وسیله آتش بازی غیر قانونی از فروشگاهی می خرد که فروشنده آن لهجه هندی دارد. در اینجا کاملا واضح است که انفجار حاصل از مواد منفجره نیز یک انفجار کوچک می باشد.

بخش دوم اپیزود دیگری است که در آن کاراکتر سریال دکمه تخریب یک نیرگاه اتمی را می فشارد و انفجار هسته ای با ابری به شکل قارچ رخ می دهد. ترکیب کننده این دو ویدیو احتمالا قصد داشته تا انفجار را به خاورمیانه ربط دهد، در صورتی که وسیله آتش بازی و انفجار نیروگاه ارتباط زیادی به هم نداشتند. هم چنین رخ دادن یک انفجار با ابر قارچی در یک سریال که نزدیک به 30 سال در حال تولید است چیز عجیبی نیست.

نظر خود را درباره «آیا سیمپسون ها انفجار بیروت را شناسایی کرده بودند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آیا سیمپسون ها انفجار بیروت را شناسایی کرده بودند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.