زمان مطالعه: 2 دقیقه
معنی علائم روی لوازم آرایشی چیست؟

معنی علائم روی لوازم آرایشی چیست؟

این روزها توجه افراد بسیاری به ویژه خانم ها به نشانه ها و اجزای موجود بر روی لوازم آرایش بیشتر شده است، بنابراین زمان و فکر زیادی صرف طراحی آن ها میشود.

اطلاعات موجود در قسمت پشتی محصولات آرایشی زیاد مورد توجه قرار نگرفته است و بیشتر افراد فقط روی این محصولات را می شناسند. امروزه این امر به چالش بزرگی تبدیل شده است چرا که قسمت پشتی این محصولات حاوی اطلاعات مهمی می باشد که همواره باید به آن توجه شود. با آسمونی همراه باشد تا با معنی این نماد های مهم آشنا شوید.

نماد سبز رنگ

سمبل سبز رنگ اغلب با نماد بازیافت اشتباه می شود. این نماد نشان دهنده این است که شرکت مربوطه قوانین مربوط به بازیافت زباله های بسته بندی شده را رعایت می کند. این سیستم تولیدکنندگان را تشویق می کند تا ترکیبات مورد استفاده در بسته بندی را کاهش دهند، اما این نماد سبز رنگ لزوما به معنای قابل بازیافت بودن کامل محصول نیست.

نماد سبز زنگ لوازم آرایش
نماد سبز زنگ لوازم آرایش

حلقه Mobius

این حلقه به این معنی است که بسته بندی محصول قابل بازیافت است اما لزوما به این معنی نیست که از محصولات بازیافتی تهیه شده است. این سمبل گاها در ترکیب با یک عدد در وسط و یا حروف در زیر نماد استفاده می شود که امکان بازیافت مواد را نشان می دهد. این علائم نوع پلاستیک موجود در یک محصول را مشخص می کنند.

حلقه mobius
حلقه mobius

نماد e

علامت e بر روی محصول به این معنی است که این محصول قوانین مربوط به پر کردن را رعایت کرده است. هم چنین، این نماد به این معنی است که مقدار محصول درج شده روی برچسب به طور دقیق و صحیح تخمین زده شده است، برای مثال، اگر برچسب درج شده بر روی بطری 100 میلی لیتر باشد، تولید کننده این اطمینان را می دهد که 100 میلی لیتر در بطری وجود دارد.

علامت e روی لوازم آرایشی
علامت e روی لوازم آرایشی

نماد PAO

این نماد مدت زمان استفاده از محصول بعد از باز شدن را نشان می دهد. نماد M به معنی ماه می باشد. هنگام باز کردن محصول باید به شماره و حرف آن توجه داشته باشید، برای مثال علامت 12M به این معنی است که این محصول باید در طول یک سال استفاده شود.

نماد pao روی لوازم آرایشی
نماد pao روی لوازم آرایشی

نماد شعله

نماد شعله بر روی محصولات آرایشی به این معنی است که ترکیبات داخل این محصول اشتعال پذیر است و نباید در معرض حرارت بالا و شعله قرار بگیرد. این نماد اغلب در محصولات زیبایی مو و ناخن دیده می شود. محصولاتی که این نماد را دارند باید در یک مکان خشک و خنک و بدون تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شوند.

نماد شعله بر روی لوازم آرایشی
نماد شعله بر روی لوازم آرایشی

نماد خرگوش در حال پرش

این لوگو بر روی محصولات آرایشی نشان دهنده این است که در مسیر تولید این محصول آزمایش های حیوانی صورت نگرفته است. نماد خرگوش محصولاتی را به رسمیت می شناسد که دارای استاندارد بین المللی باشند.

نماد خرگوش در حال پرش
نماد خرگوش در حال پرش

نظر خود را درباره «معنی علائم روی لوازم آرایشی چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معنی علائم روی لوازم آرایشی چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.