زمان مطالعه: 1 دقیقه
کتابخانه مخفی واتیکان

کتابخانه مخفی واتیکان

آسمونی : کتابخانه ای مخفی در اعماق واتیکانکتابخانه ای در زیر زمین یکی از سردابه های منطقه واتیکان در اعماق...

کتابخانه ای در زیر زمین یکی از سردابه های منطقه واتیکان در اعماق کشور ایتالیا به نام Vatican secret archives وجود دارد که نخستین بار در سال 1612 میلادی کشف شده است و گمان ها بر این است که این کتابخانه برای مدت بیش از هزار سال دربسته و قفل بوده است. از زمان کشف اولیه این کتابخانه تا به حال فرصت مطالعاتی بسیار کمی در اختیار پژوهشگران قرار گرفته تا به مطالعه در خصوص کتب آن بپردازند، مخفی بودن و پر رمز و راز بودن این کتابخانه که تصاویر و فیلمی از آن در دست نیست باعث شده تا شایعات زیادی در خصوص آن مطرح شود.

the-secret-vatican-library

برخی گمان می کنند که اسکلت موجوداتی مشابه انسان و یا حتی ماشین زمان در آن وجود دارد و با الهام از آن فیلم های علمی تخیلی فراوانی در هالیوود ساخته شده است. برخی وقایع تاریخی و مذهبی که در قرون پیش اتفاق افتاده به صورت کامل در کتابهایی در این کتابخانه نگهداری می شوند، اما اجازه مطالعه درباره آنها به افراد عادی و پژوهشگران داده نمی شود.

کتابخانهٔ رسالتی واتیکان کتابخانه‌ای در کاخ واتیکان است. بنیان‌گذاری این کتابخانه در سال 1451 میلادی بوده است و به پاپ نیکولاس پنجم نسبت داده می شود. این کتابخانه حاوی کتاب‌ها، نقاشی‌ها، نامه‌ها و نسخه‌های خطی بسیاری است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کتابخانه مخفی واتیکان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کتابخانه مخفی واتیکان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.