زمان مطالعه: 1 دقیقه
جزایر زیبایی که ثروتمندان آنها را می‌خرند + تصاویر

جزایر زیبایی که ثروتمندان آنها را می‌خرند + تصاویر

  بدیهی است هرکس توان خرید این جزایر را ندارد اما خواندن و دانستن این مطلب جالب است. البته این جزایر نیاز به...

  بدیهی است هرکس توان خرید این جزایر را ندارد اما خواندن و دانستن این مطلب جالب است. البته این جزایر نیاز به ساخت و ساز، آب آشامیدنی، برق و سیستم امنیتی دارند.

 برخی افراد و شخصیت ها مانند: ویرجین ریچارد که میلیاردر است و برد پیت، آنجلینا جولی، جانی دپ و لئوناردو دی کاپریو قدرت خرید این اماکن را دارند.

1
1

 

 یکی از جزایر فیجی به وسعت 90 هکتار توسط مردابی طبیعی احاطه شده واقع در اقیانوس آرام جنوبی بسیار زیبا و خصوصی به قیمت 16 میلیون یورو فروخته می شود.

2
2

 

Saint-Athanasios، جزیره جادوئی، 1.5 میلیون یورو واقع در خلیج Corinthe فقط 1 هکتار است. این جزیره 2.5 کیلومتر با شهر Itéa فاصله دارد.

3
3

 

جزیره 3.2 هکتاری در باهاما بایک بندر خصوصی و پنج کشتی . Sandy Cay بسیار مجهز، 8.8میلیون یورو است.

4
4

 

جزیره Pakatoa مروارید نیوزیلند 18 میلیون یورو فروخته می شود. جزیره ای واقع در نیوزیلند که 32 کیلومتر با شهر اوکلند فاصله دارد و 24 هکتار است. یک مکان نادر، در خلیج Hauraki واقع شده است که تپه های بیشماری دارد.

5
5

 

جزیره پرنده، 9.6 میلیون یورو با سواحل شنی، آب های شفاف، خورشید، درختان نخل، مسیرهای پیاده روی و خانه های لوکس است در 100 هکتار در قلب باهاما واقع شده است.

6
6

 

East Sister Rock جزیره صخره های مرجانی، یک تکه زمین رویایی در یک دوم هکتار و قیمت 9 میلیون و 700 هزار یورو به فروش می رسد.

7
7

 

جزیره Itanhanga به قیمت 11.3 میلیون یورو به فروش می رسد. جزیره ای 17 هکتاری خارج از ریودوژانیرو در یکی از مناطق توریستی برزیل. علاوه بر سواحل، تپه های سبز و مکانی برای پیاده روی نیز دارد.

8
8

 

 

Stora Rullingen جزیره ای آرام، واقع در سوئد در غرب استکهلم. این جزیره 33 هکتاری در خلیجی خصوصی واقع شده است. مکانی ایده آل برای سفر با قایق در امتداد اسکاندیناوی است. قیمت فروش 6 میلیون یورو است.

9
9

 

جزیره Lollik جزیره ای سبز به قیمت 16 میلیون یورو، دو جزیره در مجمع الجزایر ویرجین در ایالات کارائیب واقع شده است. مجموعاً 240 هکتار زمین با پوشش گیاهی سرسبز است.

10
10

 

چزیره Gaia بهشت یونان، به قیمت 3.8 میلیون یورو فروخته می شود. 17 هکتار زمین واقع در مجمع الجزایر Echinades در منطقه یونان است. محلی مناسب برای قایق بازی پولدارهاست.

نظر خود را درباره «جزایر زیبایی که ثروتمندان آنها را می‌خرند + تصاویر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره جزایر زیبایی که ثروتمندان آنها را می‌خرند + تصاویر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.