زمان مطالعه: 3 دقیقه
علت محبوبیت سایت بیپ موزیک

علت محبوبیت سایت بیپ موزیک

زندگی بسیاری از ما با پدیده ای به نام موزیک گره خورده است. موسیقی زبان بیان احساسات ماست. هنگامی که...

زندگی بسیاری از ما با پدیده ای به نام موزیک گره خورده است. موسیقی زبان بیان احساسات ماست. هنگامی که نمی‌توانیم آنچه که در دل و ذهن داریم را با استفاده از واژگان و جملات بیان کنیم، موسیقی به کمک ما می‌آید. این روزها با گسترش تولید و استفاده از سازهای مختلف و توسعه ابزارهای ضبط و تدوین صدا تعداد زیادی از افراد به هنر موسیقی روی آورده اند و این عرصه بسیار گسترده شده است. به همین دلیل پیدا کردن آثاری که در خور باشند بسیار سخت شده است.

سایت های متعددی در سراسر اینترنت وجود دارند که به عنوان منتشر کننده آثار هنری در زمینه موسیقی فعال هستند. هر کدام از این سایت ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما در این میان برخی از سایت ها دارای ویژگی‌هایی هستند که آن ها را از سایرین جدا کرده. سایت بیپ موزیک یکی از موفق ترین وبگاه ها در زمینه انتشار آثار هنری مربوط به موسیقی است. در این سایت هر آن چه که از موزیک فارسی و ایرانی بخواهید پیدا خواهید کرد. اما دلیل این موفقیت و این محبوبیت چیست؟

در این نوشتار قصد داریم تا ضمن معرفی یک رسانه موسیقایی خوب به شما ، ویژگی‌ها ، امکانات و دلایل محبوبیت آن را هم بر شماریم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه بوده و حتما اگر نظر خاصی در رابطه با این رسانه و یا سایر رسانه های اینترنتی در رابطه با موسیقی دارید در انتهای همین نوشته و از طریق کامنت برای ما ارسال کنید.

معرفی سایت بیپ موزیک

بیپ موزیک یکی از معروف ترین سایت های اینترنتی در زمینه انتشار آثار موسیقی در ایران است. بخش زیادی از نتایج مربوط به جست و جوی هایی که برای دانلود یا گوش دادن به آهنگ در گوگل انجام می‌شود، به سایت بیپ موزیک مربوط است. این سایت تماما فارسی است و کلیه آهنگ هایی که در آن قرار می‌گیرد آهنگ های ایرانی و آهنگ های محلی و آهنگ های سنتی است. در این جا به تعدادی از دلایلی که منجر به محبوبیت این سایت شده و در واقع به نکات مثبت این سایت می‌پردازیم. در انتهای کمبودهای سایت را نیز بررسی خواهیم کرد و در نهایت به یک نتیجه بندی خواهیم رسید.

دسته بندی های متنوع و متفاوت

یکی از بهترین روش ها برای این که کاربران را از سردرگمی در سایت نجات داد، به کارگیری دسته بندی است. هر چقدر که این کار بهتر و طبق اصول صورت گیرد، کاربران با سرعت بیشتری به محتوای مورد نظر خود می‌رسند و این موضوع سبب خواهد شد تا دفعات بعدی تمایل آن ها به بازدید از سایت شما بیشتر باشد. البته نکته مهم این است که کاربران مختلف نظرات متفاوتی خواهند داشت به همین خاطر نمی‌توانید رضایت 100 درصد را کسب کنید. اما تا حدودی می‌توانید کاربران متفاوت را راضی نگه دارید.

beep2
beep2

سایت بیپ موزیک دارای دسته بندی جالب و متفاوتی است:

  • دانلود آهنگ خواننده های معروف : در این قسمت تنها آهنگ خواننده های معروف و شناخته شده قرار می‌گیرد.
  • دانلود آهنگ های محلی : از آنجایی که کشور ما دارای اقوام و گویش های متفاوتی است بخشی تحت عنوان آهنگ های محلی تعبیه شده است تا دسترسی به این آهنگ ها ساده تر شود. ضمنا اخیرا سلیقه مردم به سمت این آهنگ ها به شدت سوق پیدا کرده است. مانند :
    • دانلود آهنگ های محلی مازندرانی
    • دانلود آهنگ های محلی کردی
    • دانلود آهنگ های ترکی
    • و ... .
  • دانلود مداحی : حدود دو ماه از سال جست و جو در گوگل برای دانلود مداحی بسیار زیاد است . به همین دلیل در سایت بیپ موزیک بخشی تحت عنوان دانلود مداحی و نوحه محرم و صفر و اربعین قرار گرفته است. مانند :
    • دانلود مداحی های مهدی رسولی
    • مداحی های محمود کریمی
    • مداحی های میثم مطیعی
    • و ... .

سرعت بالای دانلود از سایت

یکی از مهم ترین مولفه هایی که گوگل به سایت ها اجازه می‌دهد تا در رتبه های بالا قرار گیرند سرعت بارگزاری بالای سایت است. بیپ موزیک به خوبی از این مولفه برخوردار است. طراحی سبک سایت سبب شده است تا با سرعت اینترنت پایین هم بارگزاری شود و از آن جایی که سرورهای آن بسیار قدرتمند هستند، به همین خاطر دانلود نیز با سرعت بسیار بالایی انجام می‎شود.

نظر خود را درباره «علت محبوبیت سایت بیپ موزیک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره علت محبوبیت سایت بیپ موزیک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.