زمان مطالعه: 1 دقیقه
روش مناسب برای اتمام یک رابطه بدون آینده

روش مناسب برای اتمام یک رابطه بدون آینده

برای خاتمه دادن یک رابطه باید همانند دوانسان بالغ وبا فهم رفتارکنیدوبا احترام موضوع را به صورت حضوری یا تلفنی با طرف مقابل مطرح کنید .

بنام یگانه عالم

گاهی اوقات برای پایان دادن یک رابطه که آینده خوبی ندارد بهترین روش چیست ؟
برای خاتمه دادن یک رابطه باید همانند دوانسان بالغ وبا فهم رفتارکنیدوبا احترام موضوع را به صورت حضوری یا تلفنی با طرف مقابل مطرح کنید .

بهتراست قبل از حضور وبیان مسئله خوب فکرکنید تمام سوالها وتمام چیزهایی که لازم است برای قانع کردن طرف مقابلتان داشته باشید را اماده کنید همه واکنش ها و پاسخ ها و اصرارهای احتمالی او را پیش بینی کرده و برای آن جوابی آماده کنید تا راحتتر بتوانید اورا مجاب کنید با این روش دیگر افکارتان پریشان نمیشود وحرفهایتان رافراموش نمیکنید . به این طریق هم ذهن خودتان آماده تر است هم راحت تر او را قانع می کنید که این رابطه سرانجامی نخواهد داشت وهرکدام به تنهایی میتوانید خوشبخت شوید وبه ارامش برسید به او بگویید که فکر می کنید آینده مطلوبی در کنار هم نخواهید داشت و خوشبختی و آرامش را در آینده از هم دریغ نکنید با ارامش به او بگوییداین تصمیم به نفع هردو شماست وباعث میشود تا موفقتر وشادتر در اینده زندگی کنید.
گاهی اوقات دونفر فکر میکنند که یکدیگر را دوست دارند اما دائما باعث رنجش خاطر هم میشوند پس این دوست داشتن نیست.
چون اگر کسی را دوست داشته باشید بجای رنجش خاطر یکدیگر بدنبال راه حلی بهتر برای بیان ویا حل مشکلات میگردید.
(سارا فلاحی-کارشناس ارشد روانشناسی)

 

نظر خود را درباره «روش مناسب برای اتمام یک رابطه بدون آینده» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره روش مناسب برای اتمام یک رابطه بدون آینده فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.