زمان مطالعه: 2 دقیقه
آلوده ترین جاها در اتاق هتل شما

آلوده ترین جاها در اتاق هتل شما

اگرچه هتل یک اقامتگاه امن در طول سفر است اما همزمان می تواند پوشیده از جرم و باکتری نیز باشد. با آگاهی از...
اگرچه هتل یک اقامتگاه امن در طول سفر است اما همزمان می تواند پوشیده از جرم و باکتری نیز باشد. با آگاهی از اینکه کثیف ترین جاها در هتل کجا هستند می توانید ریسک بیماری در طول سفر خود را پایین بیاورید.

لیوان های شیشه ای، به هیچ عنوان استفاده نکنید

لیوان ها که جزء اصلی اتاق های هتل هستند خیلی وقت ها در دستشویی یا نزدیک دستشویی قرار داده می شوند. علاوه بر این پوششی که معمولا روی سر لیوان ها قرار می دهند حس تمیزی به مسافران می دهد و فکر می کنند لیوان ها قبل از ورود آنها به اتاق تمیز شده اند. اما در همه هتل ها این گونه نیست. یک خدمتکار هتل به Huffington Post گفته اگرچه لیوان ها بعد از هر چک اوت شسته می شوند اما این کار توسط یک ماشین ظرفشویی انجام می شود که همیشه تمیز نیست. دیگر خدمتکاران گفته اند ممکن است بعد از هر بار تمیز کردن اتاق ها لیوان ها را تعویض نکنند و یا فقط آنها را کمی زیر آب بگیرند. اگر مجبورید از لیوان های شیشه ای استفاده کنید سعی کنید همراه خود داشته باشید یا یک لیوان تمیز از خدمه هتل درخواست کنید.

The most polluted places in your hotel room (1)
The most polluted places in your hotel room (1)


کنترل تلویزیون

تقریبا واضح است چرا کنترل تلویزیون یکی از کثیف ترین چیزهایی است که در هتل وجود دارد. فکر کنید در خانه خودتان در طول روز چند بار به کنترل دست می زنید. سپس آن را ضرب در تعداد مهمانان یک هتل در طول سال کنید.

طبق گزارش سایت Oyster بعضی از کنترل های هتل ها آزمایش شده اند و در آن ها باکتری هایی مانند E.coli و staph یافت شده است. بسیاری از مسافران کنترل اتاق خود را درون یک کیسه می گذارند تا از تماس مستقیم آن با دست خودداری کنند و پس از چک اوت کیسه را دور می اندازند.

The most polluted places in your hotel room (2)
The most polluted places in your hotel room (2)


تخت هتل ها به خوبی ظاهرش نیست

برای خیلی از مسافران یک تخت مرتب شده بهترین چیزی است که بعد از یک راه طولانی و خسته کننده می توانند ببینند. اما گول ظاهر این تخت را نخورید. یک تخت مرتب شده می تواند خیلی چیزها را در خود مخفی کرده باشد. از ساس گرفته تا ملحفه های تعویض نشده و سورپرایزهای ناخوشایند دیگر. اگرچه خیلی از هتل ها ادعا می کنند که ملحفه های کثیف هر روز تعویض می شوند اما بعضی وقت ها بالشت ها، کوسن ها و بعضی دیگر از چیزها مشمول این قانون نمی شوند. بعضی از خدمه هتل گفته اند که بودجه هتل اجازه نمی دهد بالشت ها را بعد از هر چک اوت تعویض کنند. اگر شما نگران این موضوع در هتلتان هستید باید حتما با مدیر هتل مطرح کنید. شما همیشه این حق را دارید که ملحفه های تمیز درخواست کنید.

The most polluted places in your hotel room (3)
The most polluted places in your hotel room (3)
نظر خود را درباره «آلوده ترین جاها در اتاق هتل شما» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آلوده ترین جاها در اتاق هتل شما فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.