زمان مطالعه: 1 دقیقه
جذابترین و منفورترین گردشگران جهان

جذابترین و منفورترین گردشگران جهان

یك بررسی بین المللی جدید بر روی گردشگران 21كشور، آمار جالب و قابل ملاحظه‌ای از جذاب‌ترین و منفورترین...

tourism
tourism

یک بررسی بین المللی جدید بر روی گردشگران 21کشور، آمار جالب و قابل ملاحظه‌ای از جذاب‌ترین و منفورترین گردشگران جهان را به دست آورده است.

در بررسی‌های به عمل آمده گردشگران فرانسوی در صدر منفورترین گردشگران اروپایی و گردشگران چینی و هندی در رتبه اول بدترین گردشگران دنیا قرار گرفته‌اند.

نکته قابل ملاحظه در این تحقیق درباره گردشگران ژاپنی است که لقب بانزاکت‌ترین، آرام‌ترین و منظم‌ترین گردشگران در سطح جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

در تحقیقی که از کارکنان 4 هزار هتل در آلمان و انگلستان، ایتالیا، فرانسه، کانادا و آمریکا صورت گرفت، پاسخ‌های متفاوتی از جانب کارکنان درباره رفتارهای مختلف مسافران به دست آمد.

در این تحقیق گردشگران ایتالیایی و فرانسوی خوش پوش‌ترین مسافران، گردشگران آمریکایی نیز بر اثر محدودیت زبان مشتاق‌ترین مسافران در ارتباط برقرار کردن با زبان‌های متفاوت بوده‌اند.

تیموتی دی روک، رییس بازاریابی مجموعه هتل‌های اکسپدیا گفت: انگلیسی صحبت کردن برای اکثر کارکنان هتل‌ها امری ساده است درحالی که ارتباط برقرار کردن با گردشگران فرانسوی و ایتالیایی

بسیار دشوار است.

در بررسی‌های انجام گرفته فرانسوی ها به علت بهره‌مندی از تعطیلات طولانی‌تر نسبت به سایر کشورهای به عنوان خسیس‌ترین گردشگران لقب گرفته و از این بابت بر تصور قدیمی خست اسکاتلندی

خط بطلان کشیده‌اند. اگر چه گردشگران آمریکایی دست و دلبازترین گردشگران و در عین حال گستاخ‌ترین آن‌ها محسوب شده‌اند

نظر خود را درباره «جذابترین و منفورترین گردشگران جهان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره جذابترین و منفورترین گردشگران جهان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.