زمان مطالعه: 1 دقیقه
فیلم دونده هزارتو

فیلم دونده هزارتو

فیلم دونده هزارتو یکی از فیلم های آمریکایی در ژانر علمی تخیلی است که در سال 2014 ساخته شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت

دونده هزارتو (The Maze Runner) براساس یک رمان ساخته شده است. این رمان به دنیای کودک و نوجوان مربوط است و به همین دلیل به فروش قابل قبولی دست پیدا کرده است.  دونده هزارتو یک فیلم اکشن علمی تخیلی محصول سال 2014 آمریکا، به کارگردانی وس بال است که اولین فیلم بلند سینمایی او محسوب می‌شود. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته جیمز دشنر ساخته شده است. آسمونی در این بخش به معرفی فیلم دونده هزارتو می پردازد. دعوت می کنیم تا پایان همراهمان باشید.

دنباله‌ای برای این فیلم با عنوان "دونده مارپیچ: مشقت‌های اسکرچ" در 18 سپتامبر 2015 اکران شد. همچنین قسمت سوم فیلم دونده هزار تو در  12 January سال 2018 اکران شده است.

خلاصه فیلم دونده هزارتو

توماس پسر جوانی است که چشم باز می کند و می بینید که در یک محیط بسته سرسبز با تعدادی از افراد دیگر قرار گرفته است. توماس به زودی متوجه می شود که هیچ چیز از گذشته و اینکه چرا در این مکان حضور دارد به خاطر ندارد و دیگران نیز مانند او، حافظه شان پاک شده و هیچ چیز از گذشته به خاطر نمی آورند. توماس و دیگران برای خروج از وضعیتی که درش گرفتار شده اند تلاش می کنند اما دیوارهای بلند و محیط مارپیچی که در آن قرار گرفته اند راه فرار را بر آنان بسته. به همین دلیل آنها تصمیم می گیرند تا با یکدیگر متحد شوند و راهی برای خروج از وضعیت کنونی بیابند اما...

ستارگان فیلم دونده هزارتو

فیلم دونده هزارتو
فیلم دونده هزارتو

در این بازیگرانی چون ویل پاتر (Will Poulter)، کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario)، دایلان اوبرین (Dylan OBrien) نقش آفرینی کرده اند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «فیلم دونده هزارتو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره فیلم دونده هزارتو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.