زمان مطالعه: 3 دقیقه
خبرها و عکس های سریال دیدنی و عاشقانه «شهرزاد»

خبرها و عکس های سریال دیدنی و عاشقانه «شهرزاد»

 سریال نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سید محمد امامی با درجه کیفی «الف» ویژه از...

the-latest-news-and-pictures-of-the-series-scheherazade
the-latest-news-and-pictures-of-the-series-scheherazade

 

سریال نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سید محمد امامی با درجه کیفی «الف» ویژه از 22 مهر ماه توزیع و پخش شده است. «شهرزاد» قصه‌ی عاشقانه ای است که در بستری تاریخی روایت می‌شود. داستان سریال نمایش خانگی «شهرزاد» که در 26 قسمت ساخته شده به دوره تاریخی دهه 30 شمسی برمی‌گردد. این سریال پرستاره و پرهزینه، بزرگترین پروژه تاریخ شبکه نمایش خانگی است. "شهرزاد" با بازی ترانه علیدوستی، "قباد" با بازی شهاب حسینی و" فرهاد" با بازی مصطفی زمانی سه شخصیت اصلی سریال هستند. سرمایه گذاری این سریال به طور مشترک بر عهده ی سیدمحمد امامی و سیدهادی رضوی بوده و پخش آن برعهده ی شرکت تصویرگستر پاسارگاد است. همچنین شرکت ای اِم فیلم(EM Film) قرار است سریال «شهرزاد» را در خارج از ایران توزیع کند و پخش بین المللی(اروپا) آن را برعهده دارد.

خریداران نسخه اصل سریال «شهرزاد» با خرید دی وی دی، می توانند سریال «برکینگ بد»(Breaking Bad) را همزمان با توزیع هر قسمت تماشا کنند. هم چنین اینترنت آسیاتک در هر قسمت از سریال «شهرزاد»، یک گیگابایت حجم اضافه به مشترکین هدیه می کند. سریال نمایش خانگی «شهرزاد» طرح سفیران شهرزاد(راه اندازی گروه در فضای مجازی) را همزمان با پخش سریال اجرا می کند و با دسته بندی این سفیران، هدایی به آن ها اهدا می شود.

 

خلاصه سریال «شهرزاد»:

در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است. تهران 1332.

 

عوامل سریال نمایش خانگی «شهرزاد»:

کارگردان: حسن فتحی/ تهیه کننده: سید محمد امامی/ عکس: امیرحسین شجاعی

بازیگران: علی نصیریان در نقش "بزرگ آقا"، ترانه علیدوستی در نقش "شهرزاد"، شهاب حسینی در نقش "قباد"(داماد بزرگ آقا)، پریناز ایزدیار در نقش "شیرین"(دختر بزرگ آقا)،  مهدی سلطانی در نقش "هاشم"(زیردست بزرگ آقا)، مصطفی زمانی در نقش "فرهاد"، جمشید هاشم پور، ابوالفضل پورعرب، محمود پاک نیت در نقش "جمشید"(پدر شهرزاد و زیردست بزرگ آقا)، غزل شاکری در نقش "آذر"، هومن برق نورد در نقش "سرهنگ تیموری"، گلاره عباسی در نقش "اکرم"(ندیمه شیرین)، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، امیرحسین رستمی، جمشید گرگین، محمد هادی قمیشی، محمد الهی، مونا احمدی، نهال دشتی، مینا وحید، پاشا جمالی، فرهاد شریفی، مهران نائل، پانته آ پناهی ها، امیرحسین فتحی، محمدرضا مختاری، عباس ظفری، مهری سادات آل آقا، منوچهر زنده دل، کرامت رودساز، پرویز بزرگی، فرشید صمدی پور، محمد یگانه، رضا نجفی، زری اماد، نیلوفر دوستی، سمیه برجی، آزاده خورشید دوست، مهسا نصیری، زهرا ایمانی، سارا بهارلو، نوید خداشناس، مهدی علیپور، حامد دولت آبادی، بانی پال شومون، فرشید عاشوری، امید پناهی آذر، صفر کشکولی، حشمت آرمیده، ساقی زینتی، ناهید مسلمی، بهمن صادق پور، محمدحسن حسینیان، امیرعلی روحی مقدم، محمدرضا غیاث آبادی، نجات علیمرادی، محمود بیاتی، معین خانی و...

 

عکس های سریال شهرزاد»:

 

ترانه علیدوستی در نمایی از سریال «شهرزاد» shahrzad
ترانه علیدوستی در نمایی از سریال «شهرزاد» shahrzad

 

نمایی از سریال «شهرزاد» با بازی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی shahrzad series
نمایی از سریال «شهرزاد» با بازی ترانه علیدوستی و جمشید هاشم پور در نمایی از سریال «شهرزاد»

 

نمایی از سریال نمایش خانگی «شهرزاد»
نمایی از سریال نمایش خانگی «شهرزاد»

 

گلاره عباسی در نمایی از سریال «شهرزاد»
گلاره عباسی در نمایی از سریال «شهرزاد»

 

مهدی سلطانی در نمایی از سریال «شهرزاد»
مهدی سلطانی در نمایی از سریال «شهرزاد»

 

امیرحسین رستمی و مینا وحید در نمایی از سریال «شهرزاد»
امیرحسین رستمی و مینا وحید در نمایی از سریال «شهرزاد»

 

ترانه علیدوستی و حسن فتحی در پشت صحنه سریال «شهرزاد»
ترانه علیدوستی و حسن فتحی در پشت صحنه سریال «شهرزاد»

حواشی «شهرزاد»:

جمشید هاشم پور، پیشکسوت سینما و ترانه علیدوستی، بازیگران سریال نمایش خانگی «شهرزاد»، برای اولین بار است که در یک سریال بازی کرده اند.

شهاب حسینی پس از سریال تلویزیونی «مدار صفر درجه»، پریناز ایزدیار پس از سریال تلویزیونی «زمانه»، مهدی سلطانی پس از سریال «در مسیر زاینده رود»، علی نصیریان پس از سریال تلویزیونی «میوه ممنوعه» و فیلم سینمایی «پستچی سه بار در نمی زند»، مصطفی زمانی پس از فیلم سینمایی «کیفر» و محمود پاک نیت پس از سریال های تلویزیونی «شب دهم» و «روشن تر از خاموشی» با حسن فتحی در سریال نمایش خانگی «شهرزاد» همکاری مجدد داشته اند.

ابوالفضل پورعرب پس از چند سال دوری از بازیگری و مقابله با بیماری سخت، در سریال «شهرزاد» بازی کرده است.

سریال «شهرزاد»، ابتدا «روزی روزگاری عاشق» نام داشت.

به گفته محمد هادی رضوی، پیش نویس فاز دوم سریال «شهرزاد» آماده شده است و اگر امکانش فراهم باشد از آذرماه امسال، پیش تولید «شهرزاد 2» را شروع می کنند.

سریال «شهرزاد» در لوکیشن های تاریخی شهر تهران، خانه فرهنگ دکتر معین، زندان قصر، کلوب ارامنه و شهرک سینمایی غزالی فیلمبرداری شده است.

محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» سه قطعه  آهنگ با تنظیم بهروز صفاریان خوانده است.

شهرک سینمایی غزالی که بعد از سریال «هزاردستان» تاکنون بازسازی نشده بود، بار دیگر توسط تیم هنری سریال «شهرزاد» بازسازی شد.

تمامی لباس های بازیگران سریال «شهرزاد» دوخته و طراحی شده است.

علی نصیریان  در ارتباط با علت اصلی حضور خود در سریال «شهرزاد» در گفتگو با خبرنگار فرهنگ وهنر برنا، گفت:

"خوشبختانه نگارش یا نوشتن فیلمنامه های آثار فتحی به قدری دقیق و درست گنجانده و روایت می شود که به راحتی هر بازیگری را برای همکاری با این فیلمساز راغب می کند، ولی مسائل دیگری هم در بابا حضور من در این اثر وجود داشت."

حسنن فتحی درارتباط با نگارش فیلمنامه «شهرزاد» گفت:

"حدود دو سال مرحله تحقیق و نگارش فیلمنامه طول کشید و نغمه ثمینی در این ایام همراه و همیار ما بود. سرانجام 6، 7 ماه پیش توانستیم کار را شروع کنیم."

سریال نمایش خانگی «شهرزاد» اولین سریال تاریخی است که در چارچوب بخش خصوصی تولید شده است.

ترانه علیدوستی درباره بازی اش در نقش «شهرزاد» گفت:

"شهرزاد نقشی است که هر بازیگری آرزو دارد بازی‌اش کند. این نقش فراز و فرود زیادی دارد، پیچیده است و آن شخصیت زنی نیست که ما زیاد می‌بینیم."

امیرحسین فتحی،  پسر حسن فتحی در سریال «شهرزاد» ساخته ی پدرش بازی می کند.

نظر خود را درباره «خبرها و عکس های سریال دیدنی و عاشقانه «شهرزاد»» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خبرها و عکس های سریال دیدنی و عاشقانه «شهرزاد» فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.