زمان مطالعه: 2 دقیقه
طنز؛ بهترین رییس جمهورهای سال!

طنز؛ بهترین رییس جمهورهای سال!

کیم جونگ اوناصلا اقتدار یعنی کره شمالی؛ کشوری که به حرف هیچ کدام از کشورهای دیگر دنیا گوش نمی دهد و خب البته...

کیم جونگ اون

اصلا اقتدار یعنی کره شمالی؛ کشوری که به حرف هیچ کدام از کشورهای دیگر دنیا گوش نمی دهد و خب البته بقیه هم به حرف هایش گوش نمی دهند و کلا در یک حالت 50، 50 با دنیا به سر می برد. عمده این اقتدار هم به خاطر رهبر این کشور یعنی کیم جونگ اون است که علاوه بر رهبری عناوین دبیر اول حزب کارگران کره، رییس کل کمیسیون مرکزی نظامی، رییس کل کمیسیون ملی دفاع کره شمالی، فرمانده ارتش خلق کره و عضو پرزیدیوم پلیتوری کمیته مرکزی حزب کاراگران کره است که این آخری را هنوز هیچ کس نفهمیده یعنی چی. از نظر اخلاق و رفتار سازمانی کیم جونگ اون شباهت زیادی به پدرش کیم جونگ ایل دارد. برای مثال پدرش وقتی روی کار آمد، ده نفر را اعدام کرد و او هم به تبعیت از پدر تا حالا 70 نفر را فرستاده برای هواخوری.

The irony of the President; the best years!
The irony of the President; the best years!
 


شواهد نشان می دهند که «اون» از اول مورد توجه پدرش بوده و با اینکه یک داداش بزرگتر به نام «چول» داشته اما به خاطر مهر پدری، او جانشین شده است.

برخی می گویند نام این برادر بزرگتر نیز یکی از عواملی بود که باعث شد به جانشینی پدر نرسد چون همه می ترسیدند او واقعا چپ و چول باشد. کیم جونگ اون یک برادر ناتنی بزرگتر دیگر هم دارد که در سال 2001 قصد داشت با یک پاسپورت جعلی وارد توکیو شود و به دیزنی لند برود ولی بازداشت شد و به خاطر رد کردن چنین خط قرمز بزرگی از جانشینی پدر محروم شد.

حالا از بحث دور نشویم. در این سال ها که این خانواده سر کار بوده اند، وضعیت مردم کره شمالی در بهترین وضع ممکن بوده و آن طور که مجری اخبار پیونگ یانگ از پیشرفت های این کشور می گوید، احتمالا 24 الی می شود که آمریکا را رد کرده اند و تازه در جام جهانی هم برزیل را برده اند و تصاویرش هم موجود است. از جمله دستاوردهای حکومت خاندان کیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* کره شمالی دیکتاتورترین کشور جهان در فهرست دموکراسی واحد اطلاعات اکونومیست است.

* تاکنون بین 700 هزار تا 2 میلیون و 500 هزار نفر در این کشور اعدام شده اند.اعدام می تواند حتی به دلیل یک تماس تلفنی ساده با خارج از کشور یا احتکار مواد غذایی صورت گیرد. این اعدام ها گاه در استادیوم های ورزشی در حضور هزاران تماشاگر انجام می شود.

* در کره شمالی ساعت بیدار شدن مرندم توسط شیپوری تعیین می شود که در سراسر شهرها و از طر یق بلندگو پخش می شود. ساعت خوابیدن آنها هم توسط سیستم خاموش کردن چراغ تعیین می شود. سیستم پخش پارچه و لباس هم توسط دولت کنترل می شود و بیشتر اوقات مردم در خیابان ها با لباس های یک شکل و شبیه هم دیده می شوند.

* اخیرا اعلام شده امکان استفاده از نام رهبر کره شمالی در این کشور ممنوع است و افرادی که هم نام کیم جونگ اون هستند باید سریع نام خود را تغییر دهند. دولت کره شمالی پیش از این در دوره حکمرانی دو رهبر پشین هم استفاده از نام آنها برای مردم این کشور را ممنوع کرده بود.

* دوربین به کره شمالی وارد نمی شود و مردم هم نمی توانند آن را تهیه کنند.

* در کره شمالی اردوگاه های کار اجباری وجود دارند به طوری که اگر کسی مرتکب جرمی شود، علاوه بر او، کل خانواده اش به اردوگاه فرستاده می شوند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طنز؛ بهترین رییس جمهورهای سال!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طنز؛ بهترین رییس جمهورهای سال! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.