زمان مطالعه: 1 دقیقه
از ساحل مخفی در جزیره ماریتا بیشتر بدانید

از ساحل مخفی در جزیره ماریتا بیشتر بدانید

يكي از جاذبه هاي عجيب و جالب طبيعي در جزيره ماريتا در مكزيك يك ساحل مخفي است كه كمتر كسي از آن با اطلاع است....

یکی از جاذبه های عجیب و جالب طبیعی در جزیره ماریتا در مکزیک یک ساحل مخفی است که کمتر کسی از آن با اطلاع است. این ساحل که تقریبا ده ها متر دور تر از ساحل اصلی قرار گرفته یک مکان جالب و دنج برای تفریح به شمار می اید.پورتال آسمونی اطلاعات کاملی در مورد این جزیره عنوان می کند که در ادامه می خوانید. با آسمونی همراه باشید

ارتباط این ساحل با خود دریا از طریق تونلی در زیر زمین است که باعث میشود این ساحل همانند یک ساحل واقعی به نظر آید.ضمن اینکه دیواره های تونل مانند موج شکن عمل میکنند و در زمان های طوفانی میتوان با خیال آسوده در آبهای این ساحل کم نظیر به شنا پرداخت.

مجمع الجزایر ماریتا آیلندز در پورتو والارتا مکزیک قرار دارد و قرن‌ها پیش به واسطه فعالیت‌های آتشفشانی این ساحل جالب و دیدنی شکل گرفته است و بصورت ساحلی سقف دار و مخفی  می باشد.

دیواره های این ساحل بعنوان موج شکن عمل می کنند.درون چاله ای قرار گرفته وبر روی سطح زمین قرار ندارد.این ساحل مخفی با تونلی به دریا ارتباط پیدا می کندوبه اقیانوس آرام متصل می شودو گردشگران باید از این تونل شنا کنند و به داخل این ساحل بیایند.

البته لازم به ذکر است که عمق این تونل زیاد نیست که احتیاجی به وسایل مجهز شنا باشد.ت این جزیر ه خالی از سکنه است  و گردشگران تنها با استفاده از قایق‌های مجاز می توانند شاهد شگفتی‌های طبیعی این منطقه باشند.

جالب است که بدانید ایرانیان مقیم قاره آمریکا و کانادا معمولا برای اینکه پول مازاد بر نیاز خود را صرف مالیات نکنند به تفریح در مکانهای جذاب مکزیک روی آورده اند. این ساحل یکی از این مکانهاست.

دولت مکزیک در اوایل دهه 1900 میلادی با توجه به خالی از سکنه بودن ماریتا آیلندز از این منطقه برای انجام آزمایش‌ها و مانورهای نظامی استفاده می کرد. پس از سال‌ها پژوهش و تلاش‌های صورت گرفته در راستای حفاظت قانونی از این مجمع الجزایر، تیمی از دانشمندان به رهبری "ژاک کوستو"، مقام‌های مکزیکی را متقاعد کردند تا ماریتا آیلندز را یک منطقه حفاظت شده در برابر ماهیگیری، شکار و دیگر فعالیت‌های مخرب انسان اعلام کنند.

hidden-beach8
hidden-beach8

 

نظر خود را درباره «از ساحل مخفی در جزیره ماریتا بیشتر بدانید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره از ساحل مخفی در جزیره ماریتا بیشتر بدانید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.