زمان مطالعه: 1 دقیقه
مهارت اولین برخورد با دیگران

مهارت اولین برخورد با دیگران

مهارت اولین برخورد با دیگران-The first skill of dealing with othersکسی که اولین بار است شما را می‌بیند زیاد علاقه‌ای به...

مهارت اولین برخورد با دیگران-The first skill of dealing with others کسی که اولین بار است شما را می‌بیند زیاد علاقه‌ای به شنیدن توجیه‌ها و بهانه‌هایی که برای دیر رسیدن می‌آورید ندارد؛ حتی اگر توجیه‌هایتان کاملا معقول و به‌جا باشند. طوری برنامه ریزی کنید که چند دقیقه زودتر از موعد سر قرار حاضر شوید. گفته های دیگران را رد نکـنید:

از اعـتراض کردن و جر و بحـثهـای بی مورد که به هر رابـطه ای پایان می دهد پرهیز کنید. اگر بی‌قرار و مضطرب باشید، طرف مقابل‌تان هم ممکن است احساس ناراحتی کند و این طوری بی‌برو برگرد ذهنیت اشتباهی از خودتان در ذهن او خلق می‌کنید. به صحبتهای دیگران به دقت گوش کنید: اگر می خواهید خودتان را در دل دیگران جا کنید مشتاقانه و با تمام وجود به صحبتهایشان گوش دهید و مرتباً سرتان را تکان دهید و بپرسید: « خوب بعداً چی شد ؟ » خواهید دید که چقدر خوشحال می شود.

خوب گفته‌اند که بخند تا دنیا به رویت بخنده در اولین برخورد، هیچ کاری به اندازه لبخند زدن، ذهنیت مثبت از شما نمی‌سازد. به وضعیت ظاهری خودتان توجه کنید: اولین خاطره ای که درذهن دیگران باقی می گذارید مربوط به آراسته و تمیز بودن و نوع برخوردتان می باشد.

نوشته خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «مهارت اولین برخورد با دیگران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مهارت اولین برخورد با دیگران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.