زمان مطالعه: 1 دقیقه
سریال پدر

سریال پدر

سریال پدر به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی یکی از سریالهای شبکه دوم سیما بود و بسیار هم پرطرفدار بوده.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

سریال پدر به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی یکی از سریالهای شبکه دوم سیما است. این سریال با بازیگران پیشکسوت و هنرمندان جوان جلوی دوربین رفت و داستانی در مورد عشق یک دختر و پسر جوان با فراز و نشیب های زیاد دارد.

سریال پدر + تصاویر
سریال پدر + تصاویر

داستان سریال پدر

لعیا زنگنه و مهدی سلطانی که در سریال مادرانه همبازی بودند این بار در سریال پدر در کنار هم ایفای نقش می کنند. در خلاصه داستان «پدر» آمده است: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند…»

the-fathers-series-images
سریال پدر

بازیگران سریال پدر 

بازیگران اصلی: مهدی سلطانی ، لعیا زنگنه ، سینا مهراد ، مسعود فروتن ، نیما رییسی ، مجید مشیری ، کاوه خداشناس ، اکبر رحمتی ، مژگان ترانه ، الهام طهموری ، ساناز طاری ، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی ، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق با حضور بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا

سریال پدر + تصاویر
سریال پدر 

طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا

کارگردان: بهرنگ توفیقی

همکار نویسنده: سید حسین امیرجهانی

مدیرتصویربرداری: بهنام کریمی

تصویربردار: سامان عمارفطرت

تدوین: امیرشیبان خاقانی

طراح صحنه و لباس: محسن شریفی

طراح گریم: مهرنوش طبیبی

صدابردار: امیر حاتمی

عکاس: محمد دارایی

مدیرتولید: افشین قلی پور

مجری طرح: موسسه رسانه مهر طاها

گروه برنامه ساز: فیلم و سریال شبکه دو

the-fathers-series-images

انتقادها به سریال پدر

از صحنه‌ پریدن شخصیت اصلی داستان، حامد، از طبقه سوم ساختمان که تنها منجر به شکست دست او شد(!) که بگذاریم، این سریال صحنه‌های بسیاری دارد که نه در واقعیت قابل تحقق است و نه در باور کسی می‌گنجد!

به عنوان نمونه در قسمت‌های اخیر نقش اول زن سریال، لیلا، که عاشق حامد شده است در اولین برخورد با پدر حامد چنان به التماس برای پذیرفتن درخواست ازدواج با حامد افتاده بود که گویی دختر ایرانی هیچ عزت و منزلتی نداشته و حاضر است برای بدست آوردن عشقش ملتمسانه به پای پدر شوهر خود بیفتد و در نخستین دیدار با اشک و زاری و گریه به او بگوید سه شب است از خانه فرار کرده و حاضر است برای بدست آوردن پسر او هر کاری انجام دهد!

مشغول به کار شدن حامد، با پدری میلیاردر و خیر، در کارواش و دعوای او و پرداخت چکی صد میلیونی جهت کسب رضایت شاکیان نیز از دیگر سکانس‌های فراتخیلی این سریال بود که اعتراضات زیادی را به همراه داشت.

سریال پدر + تصاویر

the-fathers-series-images

سریال پدر + تصاویر

the-fathers-series-images

نظر خود را درباره «سریال پدر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سریال پدر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.