زمان مطالعه: 1 دقیقه
راز های طلایی برای داشتن مژه و ابروهای بی نظیر و زیبا

راز های طلایی برای داشتن مژه و ابروهای بی نظیر و زیبا

در این بخش آسمونی سه راه آسان ولی طلایی را برای داشتن ابرو و مژه های پر پشت و زیبا به شما عزیزان معرفی...

the-eyebrows-and-eyelashes
the-eyebrows-and-eyelashes

در این بخش آسمونی سه راه آسان ولی طلایی را برای داشتن ابرو و مژه های پر پشت و زیبا به شما عزیزان معرفی میکند.

بی شک داشتن ابروانی زیبا ،چشمانی گیرا و درخشان و مژه هایی بلند و افسون کننده بسیار دلفریب و جذاب خواهد بود و به همین خاطر است که بسیاری از خانمها به دنبال مژه های مصنوعی بلند و آرایشی منحصر به فرد هستند که بسیار هم زیبا و آسان است ،اما هیچ چیزی زیباتر از داشتن مژه هایی طبیعی و بلند و ابروهایی پرپشت و خوش حالت نیستحالا اگر می خواهید همه این زیبایی ها را به طور طبیعی از آن خود نمایید ،انجام توصیه های زیر فقط چند دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت و نتیجه آن پس از گذشت یک ماه ،داشتن مژه ها و ابروهایی بسیار پر و جذاب خواهد بود.

وازلین :

کمی وازلین را بین دو انگشت خود به آرامی و با گرمای انگشتان ماساژ دهید،بعد دراز بکشید و آنرا بالای پلک ها و مژه ها،از گوشه داخلی به سمت خارج بمالید.اینکار را به ملایمت و نه با فشار انجام دهید. پس از مکثی کوتاه ،با یک پارچه بسیار نرم اضافات آن را برداشته و استراحت کنید.

صبح روز بعد همانند همیشه صورت خود را ،البته با آب ولرم ،بشویید و بقیه روغن مانده روی پوست شود و بعد با همین ماسک بخوابید.با این کار هم به زودی از دیدن مژههای بلند و درخشان خود حیرت خواهید کرد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «راز های طلایی برای داشتن مژه و ابروهای بی نظیر و زیبا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره راز های طلایی برای داشتن مژه و ابروهای بی نظیر و زیبا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.