زمان مطالعه: 1 دقیقه
تفاوت سیستم هوشمند بی سیم با سیستم های هوشمند مبتنی بر تکنولوژی قدیمی

تفاوت سیستم هوشمند بی سیم با سیستم های هوشمند مبتنی بر تکنولوژی قدیمی

 عمده تفاوت های سیستم هوشمند بی سیم با سایر سیستم های هوشمند مبتنی بر پروتکل سیم کشی عبارتند از :در سیستم های...

 

 عمده تفاوت های سیستم هوشمند بی سیم با سایر سیستم های هوشمند مبتنی بر پروتکل سیم کشی عبارتند از :

  • در سیستم های KNX بدلیل استفاده از تکنولوژی قدیمی مبتنی بر سیم کشی پیچیده , نیاز به قرار دادن یک تابلوی برق بزرگ در هر واحد مسکونی می باشد که این امر ,هزینه سنگینی به کارفرما متحمل می کند و قبل از نصب تجهیزات و اتمام کار به دلیل فلزی بودن زنگ می زند و نمای بدی در آپارتمان ایجاد می کند. ولی در سیستم های هوشمند بی سیم بدلیل استفاده از همان کابل کشی سنتی موجود , دیگر نیازی به قرار دادن تابلوی برق و کابل کشی مخصوص نمی باشد. لذا قیمت های تمام شده بسیار پایین تری دارند.
  • در صورت خرابی در سیستم های هوشمند مبتنی بر KNX عمدتا زندگی کاربران مختل می گردد تا شرکت تامین کننده به محل مراجعه نموده و پس از بررسی و تحمیل هزینه های عیب یابی به رفع مشکل بپردازد ولی در سیستم های هوشمند بی سیم در صئرت مشکل برای هر بخش , بدلیل حفظ کردن بستر سنتی سیم کشی برق , زندگی کاربران بصورت عادی طی می شود.
Tتفاوت سیستم هوشمند بی سیم با سیستم های هوشمند مبتنی بر تکنولوژی قدیمی
Tتفاوت سیستم هوشمند بی سیم با سیستم های هوشمند مبتنی بر تکنولوژی قدیمی
  • در سیستم های مبتنی بر KNX کاربر در صورت درخواست به تغییر در هر قسمت بعنوان مثال برای تعریف سناریو و یا گسترش سیستم حتما نیاز به شرکت تامین کننده دارد ولی در سیستم هوشمند بی سیم اسمارت مایر , کاربر خود براحتی از طریق تنظیمات در تبلت و موبایل هوشمند خود , به آسانی قادر خواهد بود امور مدنظر خود را کنترل نماید.
  • در صورت نیاز کاربر به بازگشت به سیستم معمولی از سیستم هوشمند این امر براحتی در سیستم هوشمند بی سیم انجام می گردد ولی در سیستم های مبتنی بر کابل کشی KNX عملا این امکان دیگر وجود ندارد چون کابل کشی واحد بر مبنای پروتکل خاص انجام گرفته است و مزیت مهم سیستم بی سیم قابلیت جابجایی و انتقال آن به منزلی دیگر می باشد.
نظر خود را درباره «تفاوت سیستم هوشمند بی سیم با سیستم های هوشمند مبتنی بر تکنولوژی قدیمی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تفاوت سیستم هوشمند بی سیم با سیستم های هوشمند مبتنی بر تکنولوژی قدیمی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.