زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی فیلم دختر شیطان

معرفی فیلم دختر شیطان

این فیلم محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود است، سونو نیگام و آریجیت سینک خواننده 2 ترانه از 6 ترانه این فیلم هستند. بخش‌هایی از این فیلم که شامل چهل و پنج جلسه فیلمبرداری بوده، در کشور هند و در شهر بمبئی انجام شده‌است.

دختر شیطان فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی قربان محمدپور محصول سال 1396 است. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با فیلم دختر شیطان این بخش آسمونی را مطالعه نمایید چرا که اطلاعات مفیدی در همین مورد تهیه کرده ایم.



معرفی فیلم دختر شیطان

آسمونی : فیلم دختر شیطان محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود است، سونو نیگام و آریجیت سینک خواننده 2 ترانه از 6 ترانه این فیلم هستند.  بخش‌هایی از این فیلم که شامل چهل و پنج جلسه فیلمبرداری بوده، در کشور هند و در شهر بمبئی انجام شده‌است.

بازیگران فیلم دختر شیطان



معرفی فیلم دختر شیطان
معرفی فیلم دختر شیطان
معرفی فیلم دختر شیطان

خلاصه داستان فیلم دختر شیطان

یکی از دختران شیطان (( جکی شروف )) که نامش لوبینی (( ایشا گوپتا )) است ، تصمیم به ادامه راه پدرش و ،قابله با خدا و دشمنی با انسان را ندارد و توبه می کند . خدا برای پذیرش توبه اش شرطی می گذارد ، شرط او این است که به یکی از انسان های بسیار پاک دنیا سجده کند . او برای انجام این کار به کمک احتیاج دارد ، بنابرین به سراغ فردی به نام فرهاد (( حمید فرخ‌نژاد )) می رود و درخواست کمک از او را می کند تا دنبال انسانی پاک بگردند





معرفی فیلم دختر شیطان
معرفی فیلم دختر شیطان
معرفی فیلم دختر شیطان
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معرفی فیلم دختر شیطان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی فیلم دختر شیطان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.