زمان مطالعه: 3 دقیقه
هزینه ساخت استخر چقدر است؟

هزینه ساخت استخر چقدر است؟

اگر می خواهید بدانید هزینه ساخت استخر چقدر است این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که در مورد هزینه و قیمت ساخت استخر صحبت خواهیم کرد.

برای برآورد هزینه ساخت استخر خانگی و یا هر نوع استخر ورزشی ، استخر باغ ویلا ، استخر کشاورزی مستلزم داشتن ابعاد دقیق و نقشه ساخت استخر و برداشت کلی از موقعیت استخر و متریالی است که کارفرما برای ساخت استخر در نظر دارد. اگر می خواهید بدانید هزینه ساخت استخر چقدر است این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که در مورد هزینه و قیمت ساخت استخر صحبت خواهیم کرد.

هزینه ساخت استخر
هزینه ساخت استخر

هزینه ساخت استخر

هزینه ساخت استخر چقدر است؟

آسمونی : بدون داشتن ابعاد و اندازه دقیق استخر و موقعیت مکانی استخر نمیتوان قیمتی اصولی برای ساخت استخر خانگی ارائه نمود برای برآورد دقیق هزینه های ساخت استخر ابتدا نیاز به یک نفر کارشناس برای طراحی اصولی استخر و برآورد دقیق هزینه های ساخت استخردارید کارشناس استخر پس از بازدید از محل اجرای استخر و برداشت از موقعیت مکانی استخر و طرح اصولی استخر طرحی متناسب با موقعیت قرارگیری استخر و با تائید کارفرما طراحی و پیاده میکند.

برای ساخت استخر از افراد حرفه ای استفاده کنید گاهی کارفرما پس از تکمیل استخر توسط افراد غیر متخصص و آبگیری استخر بدلیل آببند نبود استخر و یا به دلایل وجود اشکالات دیگری که استخر پس از تکمیل دچار مشکلات عمده فنی میشود استخر بلاستفاده خواهد ماند .

همین حالا می‌توانید با تماس با پشتیانی شرکت مدرن استخر ساخت استخر خانگی خود رو به یک گروه متخصص با تجربه بسپارید تا اطمینان داشته باشید از نتیجه کار راضی خواهید بود.

مهمترین اشکالات همانگونه که قبلا ذکر کردیم اشکال آببندی وایجاد ترک در داخل استخر است که پس از درخواست کارفرما از گروه چیدمان سازه پس از حضور و بازدید کارشناسان ما از محل استخر به این نتیجه رسیده که از نظر کلی سازه ای و آببندی و موقعیت استخر دچار اشکالات فنی عمده بسیاری است واستخر نیاز به بازسازی کلی دارد در مواردی نیز اشکالات جزئی بوده و قابل رفع میباشد دلایل این اشکالات استفاده کارفرما از افراد غیر متخصص و نبود نظارت توسط کارشناس خبره در ساخت استخر است .

آیا تا بحال فکر کرده اید ساخت استخر توسط افراد غیر حرفه ای چقدر سرمایه شما را به خطر می اندازد و گاهی اوقات ممکن است استفاده کنندگان را دچار مشکلات جانی نیز کند همچنین ساخت استخر غیر استاندارد لذت استفاده از استخر را برای ساکنان خانه از بین میبرد توصیه ما به شما این است که نه هزینه های بالا متضمن کیفیت استخر است ونه قیمت های پایین دلیل خرابی استخر البته گاهی اوقات بدلیل قیمت خیلی پایین افراد غیر متخصص و جلب نظر کارفرما با استفاده از مصالح غیر استاندارد و غیر اصولی باعث بوجود اوردن مشکلات بعدی در کار میشوند در هر صورت برای ساخت اصولی استخر نیاز به طراحی اصولی و نظارت کارشناسی توسط افراد خبره و استفاده از عوامل اجرایی خبره در اجرای کار دارید برای کمک به شما عزیزان در برآورد تقریبی هزینه های ساخت استخر خانگی درزیر بصورت حدودی استخری بتنی را برآورد تقریبی نموده البته کامل نیست و فقط جنبه آموزشی دارد متراژ استخر فوق به متراژ 10 متر طول و 4 متر عرض و 2 متر ارتفاع به مساحت 40 متر را میتوان بصورت کلی بطریق زیر محاسبه کرد.

هزینه ساخت استخر
هزینه ساخت استخر

هزینه ساخت استخر

پی کنی استخر با دستگاه هر متر مکعب 20 هزار تومان و دستی تا 80هزار تومان هزینه در بر دارد

2-خرید بتن با عیار 350 متر مکعب سیمان از کارخانه مجاز از 180 هزارتومان با دستگاه و پمپ هزینه دارد که اگر ضخامت دیوارها 20 سانتی متر در نظر گرفته شود برای یک استخر با مساحت 40 متر مربع 20 متر مکعب بتن لازم دارد.

برای ساخت استخر نیاز به دو شبکه حداقل با میلگرد نمره 14 هر متر مربع حداقل 20 کیلو میلگرد دارد البته مقدار دقیق پس از محاسبات فنی قابل برآورد میباشد.

اجرای آرماتوربندی و قالب بندی استخر بتنی با مساحت 40 متر مربع حداقل متری 25 هزار تومان هزینه دارد ضربدر حدودا 100 متر دیوار برشی وکف

اجرای سیمانکاری استخر هر متر مربعی 15 هزار تومان هزینه دارد

6-اجرای آببندی با چسب متری 20 هزارتومان هزینه دارد که مساحت کلی 100 متر آببندی نیاز دارد

7- هزینه خرید هر متر مربع سرامیک البرز تقریبا 38000 هزار تومان تا 52 هزار تومان و هزینه نصب سرامیک استخری هر متر مربع 40 هزار تا 60 هزار تومان هزینه دارد.

8- هزینه خرید اسکیمر و چراغ استخری و پله استیل استخر ، گریل و هزینه برقکشی و هزینه لوله کشی رفت و برگشت تا دم موتورخانه ، خرید سیمان سیاه و سفید ، خرید ماسه و چسب بتن و چسب آببندی و............

هزینه های بالا مربوط به بهار سال 96 میباشد و هزینه های ساخت استخر بعد ازاین تاریخ به روز و نسبت به بازار و قیمت مصالح محاسبه می شود.

بطور کلی هزینه ساخت هر متر مربع ساخت استخرخانگی بتنی با مصالح از صفر تا صد با اجرای سرامیک استخری البرز بدون در نظر گرفتن هزینه های تاسیسات و موتورخانه هر متر مربع 270 هزار تومان تا 320 هزار تومان هزینه دارد ساخت یک استخر بتنی با مساحت 40 متر مربع حداقل مبلغی حدود 27 میلیون تا 35 میلیون با اجرای جکوزی تمام میشود.

این مبلغ حدودی بوده و برای افرادی که میخواهند برآورد حدودی از ساخت استخر داشته باشند مفید است استخرهای ارزانترغیر بتونی نیز قابل ساخت هستند

نظر خود را درباره «هزینه ساخت استخر چقدر است؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره هزینه ساخت استخر چقدر است؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.