زمان مطالعه: 1 دقیقه
کلیسای سنت میشل هامبورگ یکی از جاذبه های دیدنی آلمان

کلیسای سنت میشل هامبورگ یکی از جاذبه های دیدنی آلمان

کلیسای سنت میشل -Basilique Saint Michel- ، در بخش جنوب غربی کشور فرانسه در شهر بوردئو واقع شده و یکی از بهترین نمونه های...

این کلیسا در سال 1979 میلادی به یونسکو اعطا شد. کلیسای جامع سنت میشل به دلیل چشم انداز زیبا، معماری عالی و کیفیت ساخت عالی سالانه پذیرای افراد بسیاری از سراسر جهان است. این کلیسا در قرن 8 میلادی به دست مسیحی ها افتاد. نمازخانه آن به میشل - فرشته مقرب درگاه  - وقف شد. زمانی که سنت میشل بیشترین شهرت را داشت، به دوره گوتیک ها مربوط است. گوتیک ها به این محل علاقه خاصی نشان دادند و بنای آن را با معماری خود گسترش دادند به طوری که امروزه یکی از زیباترین بناهای معماری جهان به شمار می رود.

این کلیسا که در واقع یک مجموعه ساختمانی است از ساختمان ها و تالارهای مختلف تشکیل شده است و بلندی این ساختمان ها بین 1210 تا 1230 متر از زمین است. تالارهای کلیسای سنت میشل شامل 5 تالار بزرگ است که در در دو ردیف روی هم قرار گرفته اند.

در طول تاریخ این کلیسا بارها خراب شده و ابهت خود را از دست داده اما دوباره بازسازی و تعمیر شده است.

این بنا هرساله گردشگران فراوانی را از نقاط مختلف جهان به سمت خود می کشاند.

نام محلی

کلیسای سنت میشل در میان محلی ها به نام باسیلیکا سنت میشل شهرت دارد.

نظر خود را درباره «کلیسای سنت میشل هامبورگ یکی از جاذبه های دیدنی آلمان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کلیسای سنت میشل هامبورگ یکی از جاذبه های دیدنی آلمان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.