زمان مطالعه: 19 دقیقه
بهترین برندهای آرایشی خارجی و ایرانی

بهترین برندهای آرایشی خارجی و ایرانی

هر خانمی وقتی می‌خواهد محصول آرایشی خریداری کند عموماً سعی می‌کند سراغ بهترین و باکیفیت‌ترین برندها برود....

برندهای لوازم آرایشی معروف و متعددی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی در سطح دنیا وجود دارد. از آنجا که برندهای مختلف و فراوان لوازم آرایش و بهداشتی بازار را فرا گرفته است اکثر اوقات این سوال برای مصرف کننده ها پیش می آید که کدام برند آرایشی بهتر و سالمتر است و بهتر است کدام یک را انتخاب کنم؟ هر خانمی وقتی می‌خواهد محصول آرایشی خریداری کند عموماً سعی می‌کند سراغ بهترین و باکیفیت‌ترین برندها برود. اما زمانی که صحبت از لوازم آرایش می شود، کیفیت در اولویت قرار می گیرد. برندهای فوق العاده ای از لوازم آرایش در جهان وجود دارند که نگرانی های شما را برطرف خواهند کرد. در ایران با توجه به مصرف زیاد لوازم آرایشی باید توجه داشت که بهترین مارک های آن را استفاده نماییم تا به سلامت پوست و جسممان آسیب نزند.  آسمونی به معرفی انواع برندهای لوازم آرایشی ایرانی و خارجی می پردازد.

بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی

بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی برند خارجی

برند استی لادر (Estee Lauder)

استی لادر به خاطر عطرها، محصولات مراقبتی رنگ مو در میان آقایان بسیار قابل احترام است. هر روز این برند مشهورتر می‌شود. استی لادر یک برند شایسته است و باعث می‌شود مردم بی‌نقص و با استایل به نظر بیایند.

برند داو (Dove)

این برند یکی از بهترین‌های بازار زیبایی و پوستی از سال 1957 بوده است. محصولات مختلف داو نه تنها خانم‌ها بلکه آقایان را نیز راضی کرده است. این برند شامل محصولاتی زیادی است که به خاطر اثرگذاری‌شان معروف هستند. بعضی از محصولات این برند شامل: شامپو، محصولات مراقبتی پوست و مو (کاندیشنر و محصولات شستشوی صورت) هستند. مشتریان این برند همچنین به خاطر مرطوب‌کننده‌ها، رژ لب‌های مختلف و لاک ناخن‌ و بسیاری دیگر از محصولات باکیفیت عاشق آن هستند. این برند در جایگاه 9‌ام بهترین برند‌های سال 2016 قرار دارد. هم مردان و هم زنان محصولات مراقبتی از پوست و مو را از این برند تامین‌ می‌کنند. داو همچنین صابون‌های زیبایی، کاندیشنر و تعداد زیادی وسایل زیبایی را تولید می‌کند.

برند نوتروژینا (NEUTROGENA)

برند لوازم آرایشی نوتروژینا
برند لوازم آرایشی نوتروژینا

بیشترین زنان سطح بالا خصوصاً ستارگان سینما و مدل‌ها از این محصول برای مراقبت از پوست‌ و مو استفاده می‌کنند. نوتروژینا محصولات متنوعی دارد که ظاهر شما را جذاب می‌کند. محصولات این برند اثر طولانی مدتی دارند و به خاطر محصولات مطمئن خود مشهور هستند. بعضی از بهترین محصولات برند نوتروجینا شامل: ضدآفتاب، اسکراب، برق لب، مرطوب‌کننده‌ها و کرم‌های سفید کننده و سایر محصولات است. مواد طبیعی در محصولات نوتروجینا باعث می‌شود تا این محصولات پرارزش و گرانبها شوند و زیبایی بیشتری را به مشتری‌ها بدهد.

برند لانکوم (Lancome)

این یک برند مشهور فرانسوی عطر و محصولات لوکس زیبایی است. شرکت لانکوم، محصولات باکیفیت زیبایی، مراقبتی و عطر را تولید می‌کند. محصولات مشهورشان شامل: برس موژه و ریمیل است که زیبایی صورت مشتریان‌شان را تضمین می‌کند. این برند مشهور محصولات باکیفیت شستشوی صورت و مراقبتی از مو و چشم تولید می‌کند.

برند می بی‌ لاین (Maybelline)

میبی‌ لاین یا مای بلین یک برند پیشرو در زمینه زیبایی است. این برند به بیش از 120 کشور در دنیا محصولات زیبایی می‌فروشد. میبی لاین یک برند آمریکایی‌ست که محصولاتی مثل: ریمیل، رژ لب، سایه و خط چشم، لاک ناخن و ... را تولید می‌کند. جذابیت و بی‌عیبی که محصولی مثل ریمیل این برند به صورت شما می‌دهد ظاهر شما را مسحور‌کننده می‌کند. مای بلین را در هرجای دنیا اسم ببرید خواهند شناخت. خانم ها که عاشق این برند هستند. غیر ممکن است در مهمانی های مجللشان از این برند آرایشی برای زیباییشان استفاده نکنند چرا که مای بلین معجزه می کند.

برند کلینیک (Clinique)

برند لوازم آرایشی کلینیک
برند لوازم آرایشی کلینیک

یکی از مشهورترین شرکت‌هایی است که بهترین محصولات زیبایی و مراقبتی از پوست را عرضه می‌کند. برند کلینیک برند زیبایی توسط متخصصان زیبایی توصیه می‌شود و محصولات این برند بسیار موثر هستند. مقر این شرکت در نیویورک است و در سال 1968 میلادی بنیان نهاده شده است. محصولات این شرکت کلی طرفدار دارد و تعداد زیادی از پزشکان آنها را توصیه می‌کنند. بهترین محصولات این برند شامل: مرطوب‌کننده‌ها، پوشاننده‌های پوست و کرم‌های شب است.

برند مک (MAC)

کلمه مک (MAC) خلاصه عبارت هنر زیبایی لوازم آرایش است و یکی از برندهای مشهور است. مقر اصلی این برند در نیویورک است. فرانک توسکان و فرانک آنجلور این برند را در سال 1984 ایجاد کردند. این برند در کشورهای مختلف، فروشگاه‌های زیادی دارد که محصولاتش در دسترس عموم قرار دارد و این برند در میان ستاره‌های هندی نیز بسیار محبوب است. بهترین محصولات این برند شامل: سایه چشم، برق لب، رژ لب، لاک ناخن و ریمیل است.

برند آوون (Avon)

برند آرایشی اوون دومین برندیست که فروش مستقیم به سرتاسر دنیا دارد و در بیش از 140 کشور دنیا محصولات اوون استفاده می شود. برند شناخته شده دیگر آوون است که تولید‌کننده بهترین محصولات مراقبتی پوست و مو و سفید‌کننده‌هاست. بهترین محصولات این برند سایه چشم، مرطوب‌کننده، سایه چشم، لاک ناخن و لوسیون‌های تمیز‌کننده هستند. این برند محصولات باکیفیت و قابل دسترس برای همه مردم را عرضه می‌کند. آوون در سال 1880 میلادی تاسیس شده است و یک برند بین‌المللی است. هم مردان و زنان از این برند بهره‌های زیادی برده‌اند.

برند اولِی (Evli)

اولِی در سال 1950 تاسیس شده است. این برند جایزه بهترین محصول زیبایی و مراقبتی پوست را دریافت کرده است. این برند به خاطر تولید کرم‌های مراقبتی شبانه، محصولات ضد پیری و مرطوب‌کننده‌های روشن‌کننده مشهور است. بهترین محصولات این برند تمیز‌کننده‌ها، عطر، سروم‌ها، اسکراب‌ و کرم ضد آفتاب است. اولِی محصولاتش را در آمریکا، انگلیس، کانادا، چین و خیلی از کشورهای بزرگ عرضه می‌کند.

برند اورِال (L’Oreal)

برند لوازم آرایشی اورئال
برند لوازم آرایشی اورئال

برطبق گزارش‌های سال 2016 این برند یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی است. این یکی از توسعه‌ یافته‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های فرانسوی است. این برند به خاطر عطرها، محصولات مراقبتی پوست و مو معروف است. محصولات این شرکت در سراسر دنیا عرضه می شود و در سال 1909 تاسیس شده است. بهترین محصولات این شرکت رژ لب، لاک ناخن و سایه چشم است که به شما یک ظاهر بدون نقص را هدیه می‌دهند. امیلی میلتون استیونز یک تحلیل‌گر مسائل زیبایی می‌گوید این برند به خاطر اعتمادی که ایجاد کرده است یکی از بهترین برندهاست. در زمینه فروش و فناوری این برند سرمایه‌گذاری عظیمی کرده است. برند گارنیر نیز یکی از محصولات این برند است. لورِال پاریس یکی از مشهور و گران‌ترین برندهای دنیاست که روز‌به‌روز هم موفق‌تر می‌شود. اولین محصول آنها رنگ مو بود که بعد از موفقیت عظیمش، آنها به عرضه محصولات زیبایی اقدام کردند. انتخاب اول افراد مشهور و مدل‌ها این برند است.

برند شنل (Chanel)

شرکت کالاهای لوکس و خانه مد برند شنل (Chanel) در سال 1909 توسط یک خیاط و طراح مد فرانسوی تأسیس شد. سال 1924 میلادی، خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی شنل آغاز به کار کرد و در همین سال ها بود که شنل طراحی لباس های چندین نمایش معروف را نیز برعهده گرفت. 
شما نیز مانند خود «کوکو شانل»، موسس این شرکت، پس از استفاده از لوازم آرایش شنل احساس غرور و رضایت خواهید کرد. اگر چه مجبورید برای خرید محصولات آن، مانند یک رژ لب 50 دلاری، هزینه زیادی بپردازید اما در نهایت ارزش اش را دارد.

برند وندر بیوتی (Wander Beauty)

لیندسی الینگسون، دختر شایسته کالیفرنیا بنیان گذار برند لوازم آرایش واندر بیوتی است. اخیرا محصولات این شرکت به سمت تولید محصولات چندکاربره پیش رفته است. در واقع این کمپانی توانسته محصولات متنوع و جذابی را طراحی کند که هرکدام چند کاربرد دارند. از این رو مشتریان را تشویق می‌کنند کیف لوازم آرایشی خود را خلوت‌تر کرده و روال آرایش خود را به سادگی هرچه تمام‌تر انجام دهند. قبل از تاسیس برند واندر بیوتی، الینگسون به عنوان مدل در پاریس آغاز به کار کرده بود و به گفته خودش تجربه کار او به عنوان مدل، بسیار کمک کرده تا تشخیص دهد دقیقا مصرف کنندگان به چه محصولات آرایشی و با چه کاربردی نیاز دارند. الینگسون در مصاحبه‌ای گفته که: بهترین محصول شرکت من ریمل است که مژه‌ها را فر و حجیم می‌کند؛ بدون اینکه بریزند و زیر چشم‌ها را سیاه کنند.

برند Cle De Peau

برند لوازم آرایشی Cle De Pea
برند لوازم آرایشی Cle De Pea

کریستینا ریچی بازیگر 40 ساله ی هالیوودی محصول Cle de Peau UV protective Cream SPF 50+ را به نام “سرباز کوچک” صدا کرد و عکس آن را در کابینت داروهای خود در اینستاگرام منتشر کرد. او همچنین از هشتگ #takecareofyourskin برای این عکس استفاده نمود. او این کرم را به عنوان محبوب ترین کرم ضد آفتاب خود معرفی کرده است. همچنین سلبریتی های دیگری ازجمله آنجلینا جولی نیز از این برند استفاده می کنند.

برند میلک میکاپ (Milk Makeup)

پرایمر آبرسان هیدرو گریپ میلک میکاپ، یکی از بهترین پرایمرهای آرایشی می باشد. این پرایمر صورت، بافت ژلی و سبکی دارد و از 94 درصد مواد طبیعی ساخته شده است. پرایمر آبرسان Milk Makeup حاوی هیالورونیک اسید بوده و پوست را آبرسانی و هیدراته می کند. این پرایمر پوست را صاف و یکدست می نماید و همچنین سبب افزایش ماندگاری آرایش تا 12 ساعت می شود. همچنین استیک رژ لب و رژ گونه کرمی میلک میکاپ، هم به عنوان رژ گونه و هم به عنوان رژ لب کرمی کاربرد دارد. رژگونه استیکی میلک حاوی مواد مغذی طبیعی و ترکیبات رطوبت رسانی می‌باشد که به هیدراته شدن پوست لب ها کمک شایانی می‌کند. رژ لب و رژ گونه استیکی میلک میکاپ دارای پیگمنت و ماندگاری بسیار بالایی می باشد. و جلوه زیبا و شاداب و در عین حال کاملا طبیعی به چهره شما می بخشد.
استیک برنز کننده مات میلک میکاپ، یک کانتور و برانزر کرمی چند منظوره است. این محصول به طوری طراحی شده که هم به عنوان برنزر و هم به عنوان کانتور عمل کند. کانتور استیکی میلک، ظاهری کاملا مات و طبیعی روی پوست ایجاد می‌کند و  فاقد تست حیوانی، پارابن و گلوتن است.

برند شیسیدو (Shiseido)

شیسیدو "Shisseido" یک برند ژاپنی در زمینه محصولات عطری، آرایشی، مراقبت از پوست و مو می‌باشد که در سال 1872 توسط "Arinbu Fukuhara"  داروساز و رئیس سابق نیروی دریایی سلطنتی ژاپن تاسیس شده است. خط تولید مراقبت از پوست شیسیدو از خطوط تولیدی محبوب این برند می‌باشد. این برند از اولین تولید کننده های لوسیون بدن به صورت مایع می‌باشد که امروزه این نوع محصول را در برندهای متعددی می‌توان یافت. گسترش این برند از سال 1957 از آسیا شروع شد و تا سال 1971 تا آمریکا و اروپا نیز ادامه پیدا کرد.

برند نارس (NARS)

برند لوازم آرایشی نارس
برند لوازم آرایشی نارس

عمر برند NARS به بیست سال نیز نمیرسد ولی با این حال به دلیل کیفیت بالای محصولاتش از معروفیت بالایی برخوردار شده است. ما در این مقاله شما را با تاریخچه برند نارس آشنا می کنیم. کمپانی NARS یک شرکت تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی فرانسوی می باشد که در سال 1994 توسط یک آرایشگر و عکاس به نام François Nars تاسیس شد. NARS دیگر یک مارک تجاری بی رحمانه نیست. در سال 2017 کمپانی NARS با قاطعیت اعلام نمود که روی حیوانات آزمایش نمی کند و یا از دیگران نمی خواهد چنین کاری انجام دهند.

برند جورجیو آرمانی (Giorgio Armani)

جورجيو آرمانى (Giorgio Armani) يك طراح مد ايتاليايى است كه به واسطه طرح‌هاى لباس مردانه‌اش مورد توجه قرار گرفت. او در 11 جولای 1934 در ایتالیا متولد شد و در ابتدا كار ‌اش را در يك مغازه طراحی لباس مردانه آغاز كرد. همكارى جورجيو در اين زمينه راهى براى همكارى با فيلمسازان ديگر و به دنبال آن شهرت‌اش بود. برند جورجيو آرمانى در اواخر دهه 1970 و اوایل دهه 1980 به طور كامل گسترش یافت و مجموعه های مختلفی با قیمت های متفاوت از جمله: شلوار جین، لباس زیر، لوازم جانبی، قرارداد با شركت L'Oreal، عطر و لوازم آرایشی را عرضه کرد. مارک آرمانی با فروش لوازم آرایشی، لوازم جانبی برای مراقبت از پوست، عطر و ادکلن مشخص می شود. این محصول توسط بخش لوکس لورئال (شرکت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فرانسوی است، که به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم آرایشی در جهان شناخته می‌شود) تولید شده است، که با آن آرمانی همکاری طولانی مدت دارد. این فروشگاه در بسیاری از فروشگاههای سراسر دنیا موجود است.

برند تام فورد (Tom Ford)

وقتی نام تام فورد گفته می شود ، اولین چیزی که به ذهن ما می اید این است . که او یک طراح مد مشهور آمریکایی و یک فیلم ساز حرفه ای بود . علاوه بر این او یکی از مهمترین افراد در فرهنگ پاپ از دهه 90 و تا به امروز بوده است. در سال 2006، فورد با برچسب شخصی خود به مد بازگشت، در ابتدا با لوازم آرایشی و لباس مردانه، قبل از بازگشت به زرق و برق بالای اکتان لباس زنانه که به امضا و علامت تجاری او تبدیل شده بود. د سول همچنین به عنوان مدیر اجرایی لیبل خود بازگشت. تام فورد بیوتی قرار بوده تا سال 2020 بیش از 1 میلیارد دلار فروش داشته باشد.

برند اربن دیکِی (Urban Decay)

در سال 1996 اربن دیکی در آمریکا شروع به کار کرد و خیلی زود به دلیل کیفیت بالای محصولاتش بازار را فراگرفت و فروش فوق العاده ای داشت.

برند اوریف لیم (Oriflame)

برند لوازم آرایشی اوریفلم
برند لوازم آرایشی اوریفلیم

اوریف لیم در سال 1967 توسط دو برادر سوئدی تاسیس شد و هم اکنون در جایگاه ششم برترین برند لوازم آرایشی قرار گرفته است. محصولات مراقبت از پوست بهترین تولیدات این برند آرایشی می باشد. محصولات آرایشی اوریف لیم در بیش از 60 کشور استفاده می شود و همین باعث مشهوریت این برند در بازار بین المللی شده است. علیرغم کیفیت بالا و فعالیت های تجاری بالا، اوریف لیم در برنامه های خیریه نقش بزرگی ایفا می کند.

برند کاور گرل (Cover Girl)

کاور گرل برند معروفیست که پول هنگفتی را صرف تبلیغات می کند. مدل های معروفی همچون Tyra Banks و Christie Brinkley برای مقاصد تبلیغاتی برای کاورگرل کار می کنند. محصولات آرایشی کاورگرل نه تنها توسط عوام مصرف می شود بلکه هنرمندان معروف سینما و... هم از این محصولات رضایت دارند.

برند رولون (Revlon)

رولون یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید لوازم آرایشی است که از قدیم رژ لب های با کیفیت بالا و سایر محصولات آرایشی را به بازار جهانی ارائه کرده است. کیفیت بالای محصولات مراقبت از پوست این برند هر روز مشتریان بیشتری را به سمت رولون می کشاند.

برند اتود (Etude)

اتود در اصل از کره جنوبی آمده است و خیلی زود جایگاه خود را به دومین برند معروف دنیا رساند.  محصولات آرایشی اتود به دلیل داشتن قیمت های مناسب و کیفیت قابل اعتماد آن ها در سطح جهان شناخته شده اند. طیف گسترده رنگ ها و تنوع محصول اتود این برند را هر روز مشهورتر از دیروز می کند.

برند اورآل (L'Oreal Group)

اورآل اولین برند آرایشی برتر دنیا در سال 2013 شناخته شده است. در ابتدای کارش شرکت اورآل با تولید رنگ مو کار خود را آغاز کرد و خیلی زود تنوع محصولاتش را افزایش داد. اورآل بیش از 500 محصول آرایشی بهداشتی تولید می کند که از آن جمله است انواع ادکلن ها، رنگ مو، کرم های مخصوص پوست و ...

برند کلرنس (Clarins)

برند لوازم آرایشی کلرنس 
برند لوازم آرایشی کلرنس 

کلرینس یک شرکت لوازم آرایشی خانوادگی فرانسوی است که در سال 1954 توسط ژاک کورتین کلرنس  در پاریس تاسیس شد. این شرکت محصولات مراقبت از پوست و آرایش را تولید و به بازار عرضه می کند و همچنین یک محصولی مهم برای تندرستی و سلامتی است. اگر چه تعداد بیشماری از برندها به دنبال راهی برای سود بیشترند، اما به تنها چیزی که این برند می اندیشد، مراقبت و زیبایی از چهره خانم ها در هر کجای جهان که باشند، است.

برند  (Maybelline New York)

شرکت میبلین اولین بار در سال 1996 کار خود را با تولید ریمل آغاز کرد اما اکنون یکی از بهترین برندهای لوازم آرایش در آمریکاست. این برند همیشه خود را با به روزترین مدها تطبیق می دهد. این برند آرایشی را با نام MNY هم می شناسند.

برند لورا مرسیر (Laura Mercier)

لورا مرسیر یکی از مشهورترین آرایشگران جهان است، برند او نیز کیفیت بالای محصولاتش را نشان می دهد. شما می توانید توانایی و دانش بالای او را در محصولات اش نیز مشاهده کنید. لوازم آرایش او، مانند مرطوب کننده های رنگی اش، در چند سال مداوم به عنوان بهترین محصولات جهان شناخته شده اند.

برند دیور (Dior)

این روزها  Dior یکی از مطرح‌ترین و معروفترین برندها درجهان بشمار می‌رود. با توجه به گفته‌های سازمان دیور، سال 1947 سالی بود که کریستین اولین عطر خود را با نام “Miss Dior”  که به یاد خواهرش کاترین تولید نمود، انقلابی بس بزرگی را در صنعت عطرسازی ایجاد کرد. فعالیت ها و زحمات بی دریغ کریستین دیور در زمینه طراحی انواع لباس و لوازم و جواهرات لوکس زنانه در پاریس، سبب شد که پاریس به یک مرکز مد مبدل شود. در حالیکه نام کریستین دیور بیشتر بخاطر لوازم آرایشی زنانه آن مطرح است اما این شرکت بخشی با نام Dior Home یا بخش مردانه دیور نیز دارد که محصولات بهداشتی مردان را تولید می کند، همچنین در سالهای اخیر، Baby Dior مخصوص البسه بچگانه تاسیس شده است.

برند ایو سن لوران (Yves Saint Laurent)

از کرم پودرهای سبک و رژ لب های چرب تا خط چشم های ظریف و ریمل های حجیم کننده، ایو سن لوران بهترین ها را در زیبایی به شما هدیه می دهد. این برند که کیفیت فوق العاده بالایی دارد، مطمئنا پس از هر بار خرید، شما را وادار می کند که باز هم به محصولات اش سری بزنید.

برند ژینوانشی (GIVENCHY)

برند لوازم آرایشی ژینوانشی
برند لوازم آرایشی ژینوانشی

نام ژینوانشی از قدیم با زیبایی زنان در ارتباط بوده است. این برند از سال 1989 اولین محصولات آرایشی خود را روانه بازار کرد و از آن پس تاکنون به رشد خود ادامه داد و در نهایت توانست که شهرتی منحصر بفرد را از آن خود کند.

برند بابی براون (Bobbi Brown)

اگر تا به حال نام این برند را نشنیده اید، حال زمان آن است که آن را به تجربه خود بیافزایید. در حال حاضر این برند یکی از بهترین محصولات آرایشی زیبایی را برای زنان تولید می کند.

برند بربری (Burberry)

برند لوکس بربری نه تنها در تولید لباس و اکسسوری بلکه در تولید لوازم آرایش نیز می داند چگونه عمل کند. می توان گفت که ظرافت و خلاقیت از بارزترین ویژگی های آن است.

برند اوریفلیم (Oriflame)

این شرکت در سال 1967 توسط دو برادر سوئدی بنیان گذاری گردیده است. اوریفلیم را می توان یکی از برترین شرکت ها در زمینه لوازم آرایشی نامیده شود. دقیقا همانند اربان دیکی سهم بسیار بزرگی را از بازار لوازم آرایشی به خود اختصاص داده است. اوریفلیم در تولید محصولات محافظتی پوستی شهرت بسزایی را دارا است. بغیر از تلاش های تبلیغاتی این برند برنامه هایی را نیز در زمینه های خیریه دارا می باشد. آنها قسمتی از درآمد حاصل از فروش هر محصول خود را به امور خیریه اختصاص داده اند.

برند کاور گرل (Cover Girl)

این برند لوازم آرایشی آمریکایی یکی از مشهور ترین برندها بوده و در سرتاسر جهان بسیار شناخته شده می باشد. یک عنصر کلیدی ای که در پشت موفقیت کاور گرل واقع شده است این است که بیشتر پول خود را در قسمت های مختلف تبلیغاتی مصرف نموده است. برای افزایش شهرت خویش و محصولات آرایشی خویش حتی تعدادی از مدل های معروف نظیر کریستی برینکلی و تیرا بانکس را استخدام کرده است. بغیر از این زنان معروف این برند آرایشی در میان اشخاص مشهور نیز از طرفداران بسیاری برخوردار است.

برند گراون الچمیست (GROWN ALCHEMIST)

این برند از نوع ارگانیک است و راهیست بسیار عالی و شگرف در زیباتر کردن ظاهر زیبای شما با محصولات آرایشی گیاهی گراون الچمیست. آیا شما به دنبال محصولی برای حل کردن مشکل خود  باپوست ناخوشایند خود هستید، محصولی که باعث جوان‌تر شدن پوست شما شود؟ اگر جواب شما بله هست می‌توانید به کمپانی استرالیایی گراون الچمیست اعتماد کنید و از محصولات شگفت‌انگیز این کمپانی بهره ببرید. با توجه به فرمول شگفت‌انگیزی که در تولید محصولات آرایشی خود به کار می‌برد نظر خرده‌فروشان زبردست و معروف دنیا در محصولات آرایشی و زیبایی همچون درسلین (Dreslyn)، نتپورتر (Net-a-Porter) و شن بیوتی (Shen Beauty) را به خود جلب کرده است.

برند ترو بوتانیکالز (TRUE BOTANICALS)

برند لوازم آرایشی ترو بوتانیکالز
برند لوازم آرایشی ترو بوتانیکالز

پترسن کسی که این برند آرایشی را بنیان‌گذاری کرده است، بعد از سختی‌هایی که برای یافتن یک فرمول طبیعی که کاملا رایگان و موثر نقش خود را به‌خوبی در تولید این محصولات ایفا می‌کند و در مقایسه با فرمول‌های شیمیایی بسیار بی‌ضرر، درباره سیاست و برند خود این‌چنین می‌نویسد:
«این ترکیبی از واژه  «درست» و چیزی که به معنای واقعی کلمه یک برند کامل و استفاده از ترکیبات گیاهی حقیقی است؛ و برند ما در طبیعت جستجو می‌کند و قابل‌تغییر ترین عناصر را شناسایی کرده و برمی‌گزیند و آن‌ها را برای آن‌ها را به محصولی تبدیل می‌نماید که بر روی پوست شما یک تاثیر شگرف را ایجاد نمایند.».

برند آر‌ ام‌ اس بیوتی (RMS BEAUTY)

تابستان از دریچه آر‌ام‌اس‌بیوتی. باظرافت به آرایش خود بپردازید. کنتر برنز (Contour Bronze) بهترین رنگ برای سایه انداختن زیر چشم است و دیگر محصولات ما نیز تجربه و نتایج خارق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد. گیاهان نقش مهمی در حفظ سلامت روحی ما ایفا می‌کنند. عطرهایی که توسط روغن‌های گیاهی آزاد می‌شوند، به‌طور مستقیم بر روی مغز اثر می‌گذارند و اسانس‌های مخصوص می‌توانند فرد را شاداب کنند و موجب آرامش خاطر شوند. رز ماری سویفت یک آرایشگر است که بنیان‌گذار این برند و اسم این برند بر اساس اسم وی انتخاب‌شده است درباره شروع و دلیل سیاست کمپانی خود در استفاده از مواد ارگانیک در لوازم‌آرایشی می‌گوید که:
«من از خوردن مواد مصنوعی و گوشتی خسته شده بودم و تصمیم گرفتم که به یک گیاه‌خوار تبدیل شوم؛ و بر همین اساس شروع کردم تا با روغن خام کارهایی را در کارهای آرایشگری خود استفاده کنم.»
این برند که هم نام صاحب خود است از نارگیل طبیعی و روغن جوبابا برای محصولات خود مانند جلا دهنده‌های چشم، رنگ‌های لب و گونه است. تازه‌ترین محصولات این کمپانی لیوینگ لومینزر (Living Luminizer) و کنتر برنزه (Contour Bronze) است.

لوازم آرایشی برند ایرانی

برند لوازم آرایشی مای (MY)

برند لوازم آرایش ایرانی مای
برند لوازم آرایش ایرانی مای

برند مای تولید کننده انواع لوازم آرایشی ایرانی است و یک برند آرایشی محبوب در ایران است که شهرت بسیار زیادی دارد و امروزه جزو بهترین برند لوازم آرایشی در ایران و پر فروش‌ترین برندهای خاورمیانه به شمار می‌رود. محصولات آرایشی و بهداشتی مای تحت نظارت شرکت آلمانی Kahl&CO می‌باشد. این برند دارای انواع محصولات آرایشی با کیفیت است که به دلیل برآورده کردن انتظار مصرف کنندگان و استفاده از مجهزترین دستگاه‌های آزمایشگاهی خاورمیانه برای تولید سبد محصولات خود، می‌توان گفت در جایگاه اول کیفیت و فروش قرار دارد. بنابراین مای را می توان در جایگاه مارک لوازم آرایشی خوب قرار داد.

برند لوازم آرایشی سینره (Cinere)

دومین برند محبوب و پرطرفدار ایرانی، سینره است که محصول شرکت طبیعت زنده بوده و در لابراتوارهای مجهز این شرکت تولید می‌شود. مواد اولیه تولیدات سینره بر پایه گیاهان دارویی، مواد تقویت کننده طبیعی و ویتامینه است. 

برند لوازم آرایشی سی گل (Seagull)

برند سی گل، نامی آشنا در بازار لوازم آرایشی و دارویی است و یکی از پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران به شمار می‌رود، که توسط شرکت لابراتوار اخوی تولید می‌شود. لابراتوار تولید کننده محصولات برند سی گل ، دارای گواهینامه استاندارد ایزو 9002 از QMI کانادا  بوده و امروزه مورد تایید پزشکان و متخصصان پوست است. 

برند لوازم آرایش این لی (Inlay)

برند لوازم آرایش ایرانی اینلی
برند لوازم آرایش ایرانی اینلی

برند این لی نیز توسط شرکت طبیعت زنده تولید می‌شود و مواد اولیه آن ضد حساسیت و گیاهی می‌باشد. پرفروش ترین لوازم آرایشی این لی شامل موارد زیر است:

  • کرم پودرهای این لی
  • رژگونه این لی
  • پرایمر این لی
  • سایه ابروهای این لی
  • ریمل این لی
  • کانسیلر قلمی دور چشم این لی

برند لوازم آرایش کالیستا (Callista)

برند کالیستا نامی جدید در صنعت لوازم آرایش است که در سال 1393، توسط شرکت آریان کیمیا تک تولید شد و طی زمانی کوتاه به شهرت و محبوبیت رسیده و در لیست بهترین برند لوازم آرایشی در ایران قرار گرفته است. تامین کننده مواد اولیه‌ محصولات آرایشی و بهداشتی کالیستا ، شرکت‌های اروپایی کرودای سوئیس و گرین تک فرانسه هستند، علاوه بر این رنگ‌های آرایشی برند کالیستا، از اروپای شمالی و آمریکا تهیه می‌شوند. 

برند لوازم آرایش شون (Schon)

برند لوازم آرایش ایرانی شون
برند لوازم آرایش ایرانی شون

برند شون تولید مجموعه صنعتی گلرنگ است که لوازم آرایشی آن نیز، از کیفیت مطلوبی برخوردارند و به همین دلیل در لیست پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران قرار گرفته است. محصولات این برند، از کیفیت و ماندگاری خوبی برخوردار هستند و به علت پوشش دهی بالا، برای رفع عیب و نقص‌های پوست و دوچندان کردن زیبایی آرایش شهرت دارند.

برند لوازم آرایش کنویس (Kenvis)

کنویس از محبوب‌ترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی بوده که پرفروش ترین محصولات آن، شامل چند مدل متنوع پنکک است. تمامی پنکک‌های کنویس خاصیت ضد آفتاب دارند و تفاوت آن‌ها در سایر ترکیبات موجود نظیر روغن آرگان، ترکیبات تقویت کننده و … می‌باشد.

ویژگی بهترین برندهای محصولات آرایشی

  • محصولات زیبایی طریقه ای بسیار مناسب برای ایجاد حس اعتماد به ظاهر خود می باشند.
  • آنها ابزاری هستند که باعث می شوند تا احساس زیبایی و جذاب بودن را در تمام مدت داشته باشیم.
  • تمامی آن چیزی را که زنان در ذهن خود دارند را با خویش خواهند داشت.
  • بسیاری از بهترین مارک های لوازم آرایشی شروع به تولید محصولات مخصوص به خود را کرده اند.
  • با ازدیاد محصولات و مارک ها در آغاز هر ماه تقریبا یافتن بهترین برند محصولات آرایشی را دشوار ساخته است.
  • مدل محصول آرایشی ای که برای شما مناسب است می تواند مارکی باشد که بهپوست صورت شما بخورد.
  • بعلاوه محصولات زیبایی باید حاوی مواد طبیعی نیز باشند.
  • و می بایست که در بردارنده بهترین کیفیت ممکن باشند.
  • در بردارنده بهترین نتیجه ممکن بوده و ایمنی مناسبی را نیز در بر داشته باشند.
  • برای جذب مشتریانی در سرتاسر جهان تبلیغات برندهای آرایشی در هر طریقه ای که امکان پذیر است صورت می پذیرد.
  • با حداکثر دامنه از محصولات برندهای آرایشی و جذاب ترین تبلیغات امکان پذیر این امر در حال وقوع است.
  • این موجب می شود تا شخص برای بدست آوردن انتخابی مناسب از ملزومات مورد نیاز خویش تمامی تلاش خود را صورت بخشد.
  • برای کمک به شما؛ سایت بوتیک اینجاست تا لیستی از بهترین موارد موجود را ارائه دهد.
  • این موارد از شهرت بسزایی برخوردارند، در حقیقت اینها برندهایی هستند که شما به آنها اعتماد کامل را خواهید داشت.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین برندهای آرایشی خارجی و ایرانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین برندهای آرایشی خارجی و ایرانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.