زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین رنگ ها برای اتاق خواب

بهترین رنگ ها برای اتاق خواب

به طور کلی رنگ های گرم تاثیرگذارترند. به عنوان مثال شما در اتاقی که به رنگ زرد و بنفش است، انرژی زیادی دریافت...

به طور کلی رنگ های گرم تاثیرگذارترند. به عنوان مثال شما در اتاقی که به رنگ زرد و بنفش است، انرژی زیادی دریافت می کنید، در حالی که رنگ های سرد آرامش بیشتری به فضا می بخشند.

اتاق خواب، خصوصی ترین مکان خانه است بنابراین باید با شخصیت شما منطبق باشد و به شما احساس شادی و آرامش دهد. ما در اینجا رنگ ها را با خصوصیت بارزشان به شما معرفی می کنیم، تا با توجه به علاقه خود در انتخاب رنگ اتاق بهتر تصمیم بگیرید.

1. ثبات

اگر می خواهید اتاق تان شیک و مجلل به نظر آید، یکی از دیوارها یا تمام آنها را به رنگ خاکستری اشباع شده کنید. شما پس از یک روز کاری خسته کننده می توانید در این اتاق به آرامش و ثبات برسید.

Modern-bedrooms (2)
Modern-bedrooms (2)

2. آرامش

رنگ آبی به دلیل آرامشی که به فضا می دهد، از قدیم به عنوان رنگی محبوب برای دیوارهای اتاق خواب به کار می رود. یک اتاق آبی رنگ، شما را برای خوابی آرام آماده می کند.

The-bedroom-should-be-what-colour
The-bedroom-should-be-what-colour

3. عشق و خوشبختی

در فرهنگ چینی، قرمز به معنای خوشبختی و شادی، در هند به معنای ازدواج و در فرهنگ غربی نمادی از عشق و افسانه است. اگر می خواهید شخصی ترین فضای خانه تان، فضایی گرم و پر از عشق داشته باشد، این رنگ را به دیوارهای آن بیافزایید.

The-bedroom-should-be-what-colour9
The-bedroom-should-be-what-colour9

4. مثبت اندیشی

با نور خورشید از خواب بیدار می شوید! رنگ زرد به اتاق شما گرما و شادی می بخشد و کمک می کند تا روزتان را با نشاط هر چه بیشتر آغاز کنید. فرقی نمی کند کدام درجه از این رنگ را استفاده می کنید، رنگ زرد احساسات مثبت شما را بر می انگیزد.

The-bedroom-should-be-what-colour1
The-bedroom-should-be-what-colour1

5. حیات

هنگامی که در طبیعت به سر می بریم، با انواع و اقسام رنگ های سبز در ارتباط ایم. درجه رنگ مطلوب خود را به دیوارهای اتاق تان بیافزایید تا احساس رشد، سرزندگی و نشاط کنید.

The-bedroom-should-be-what-colour3
The-bedroom-should-be-what-colour3

6. انرژی

اگر به رنگ قرمز علاقه ای ندارید یا ترجیح می دهید رنگ ملایم تری برای دیوارهای اتاق تان انتخاب کنید، نارنجی انتخاب خوبی است. این رنگ به فضای اتاق تان گرما و طراوت می بخشد. به بیان ساده یک منبع انرژی واقعی است.

The-bedroom-should-be-what-colour8
The-bedroom-should-be-what-colour8

7. خلاقیت 

بنفش، رنگ تجمل است. درجات مختلف آن را از بنفش کمرنگ گرفته تا پر رنگ، برای دیوار اتاق تان به کار گیرید. احساسات و خلاقیت شما را بر خواهد انگیخت.

The-bedroom-should-be-what-colour6
The-bedroom-should-be-what-colour6

8. گرمابخش
 

رنگ گرمابخش اتاق خواب

دیوارهایی که به رنگ قهوه ای مایل به قرمز احساس آرامش و صمیمیت بیشتری خواهید کرد.

9. وقار

The-bedroom-should-be-what-colour7
The-bedroom-should-be-what-colour7

روانشناسی رنگ سفید اتاق خواب

شاید شما اتاق های سفید را نپسندید اما سلیقه افراد از هم متفاوت است. برخی رنگ های گرم را دوست دارند در صورتی که برخی دیگر رنگ های سرد را ترجیح می دهند. اتاق های سفید نیز موجب تازگی و طراوت فضا می شوند. سفید متمایل به کرم احساس آرامش و وقار را در شما تقویت می کند.

رنگ سرخ گلی حس لطافت را به اتاق شما هدیه می دهد و فضایی رمانتیک و آرام برایتان بوجود می آورد.

نظر خود را درباره «بهترین رنگ ها برای اتاق خواب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین رنگ ها برای اتاق خواب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.