زمان مطالعه: 1 دقیقه
روایتی از آسمان هشتم

روایتی از آسمان هشتم

«آسمان هشتم»‌ نگاهی به زندگی و عقاید یک زن مسلمان اهل باکو دارد که همراه پسر و دخترش، برای زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) به مشهد سفر می کنند.

آسمان هشتم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حسن نجفی  محصول سال 1389 است. «محمد کاسبی» و «رحیم نوروزی» نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی را برعهده دارند. همچنین سه بازیگر آذربایجانی در «آسمان هشتم» ایفای نقش می‌کنند که این اولین حضور آن‌ها در یک فیلم ایرانی است. با آسمونی همراه باشید.

 

«آسمان هشتم» با موضوعی درام،‌ نگاهی به زندگی و عقاید یک زن مسلمان اهل باکو دارد که همراه پسر و دخترش، برای زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) از جمهوری آذربایجان به مشهد مقدس سفر می کنند و... این فیلم توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون نمره 4 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد.

 

خلاصه داستان آسمان هشتم: خالده زنی باکویی است که همراه با پسرش قربان و دختر کر و لالش زلفیه به مشهد سفر می کنند تا ناراحتی قلبی قربان مداوا شود. سکته شدید قلبی قربان، باعث بستری شدنش در بیمارستان می شود. رحمت که دانشجوی پزشکی است به آنها در ترجمه زبان و تأمین هزینه بیمارستان کمک می کند و در همین مسیر درگیر اتفاقاتی می شود.

 

بازیگران آسمان هشتم: محمد کاسبی، رحیم نوروزی، خالده قلی آوا، قربان مسیم اف، محمدمهدی فقیه منفرد و ...

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «روایتی از آسمان هشتم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره روایتی از آسمان هشتم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.