زمان مطالعه: 4 دقیقه
معرفی کشور تایلند و جاذبه های گردشگری آن+ نکات ضروری سفر

معرفی کشور تایلند و جاذبه های گردشگری آن+ نکات ضروری سفر

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند کشوریست که در جنوب شرقی آسبا واقع شده است. پایتخت این کشور بانکوک و مذهب...

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند کشوریست که در جنوب شرقی آسبا واقع شده است. پایتخت این کشور بانکوک و مذهب رسمی آن بودایی است. تایلند از سال 1932 دارای یک نظام سلطنتی است که البته قدرت سیاسی در دست نخست‌وزیر و پارلمان کشور است اما پادشاه این کشور در نزد مردم از احترام و قداست خاصی برخوردار است.مساحت کشور تایلند 513 هزار کیلومتر و جمعیت آن حدود 64 میلیون نفر است. مشخصات جغرافیایی این کشور به شکل مختصر به صورت زیر است:

  • موقعیت جغرافیایی: جنوب شرق آسیا(15 درجه شمالی و 100 درجه شرقی - نیمکره شمالی)
  • مساحت: 513٫115 کیلومتر مربع
  • همسایگان: میانمار در غرب و شمال- لائوس در شمال و شمال شرق- کامبوج در جنوب شرق و مالزی در جنوب
  • مرزهای زمینی: 4864 کیلومتر
  • مرزهای دریایی: 3219 کیلومتر
  • آب و هوا: آب و هوای گرمسیری با سه فصل متمایز گرم و خشک، بارانی و خنک

تور تایلند دارای بیشترین جذب گردشگر در بین کل کشورهای آسیای شرقی از اقصی نقاط دنیا است. جهت رزو تور تایلند کافیست در اینترنت سرچ نموده و به سایت های مرجع در این زمینه مراجعه و با توجه به بررسی تاریخ و نرخ ها اقدام به  خریداری تور نمایید. وبسایت https://thailandtor.com به عنوان وبسایت گردشگری تور تایلند از جمله وبسایت های جامع در زمینه معرفی کشور تایلند و تورهای تایلند است.

معرفی کشور تایلند و جاذبه های گردشگری آن+ نکات ضروری سفر
معرفی کشور تایلند و جاذبه های گردشگری آن+ نکات ضروری سفر

بهترین فصل تایلند از نظر آب و هوایی از اواسط پاییز تا اواسط زمستان است. شهرهای مهم تایلند از نظر گردشگری: بانکوک،پاتایا،پوکت می باشند که تور تایلند با ارائه تور بانکوک،تور پاتایا،تور پوکت و تور های ترکیبی، شما دوستان عزیز را دعوت به دیدن از این کشور سرسبز می نماید.

رستوران وایت سنس سامویی

در سال های اخیر جزیره ی سامویی به شدت تغییر کرده است. تا دهه ی گذشته اکثر سرآشپزهای جهان می خواستند به آسیای مرکزی سفر کند و در آنجا آموزش ببینند اما امروزه اکثر آنها می خواهند در اولین فرصت به تایلند سفر کنند. رستوران های سامویی با غذاهای تایلندی بی نظیر برای پذیرایی از شما اماده است. میتوانید در تور تایلند ما شرکت کنید و از دیدنی های تایلند لذت ببرید. رستوران وایت سنس  از رستوران ساحلی و مدرن  وشیک که هر گردشگر را به خود جذب می کند. مسافران می توانند ساعتها در این رستوران به تماشای ساحل بپردازند. بهترین غذا با مواد غذایی تازه و درجه یک رو سرو میکنه.. منوی این رستوران میتونه طیف وسیعی از سلیقه ها رو راضی کنه..  شما عزیزان می توانید شام زیر نور شمع در فضایی رمانتیک در این رستوران را تجربه کنید.

thailandtor
thailandtor

باغ وحش ببرهای سامویی

 جذابیت را همراه با هیجان و ترس در مکان دیدنی باغ وحش ببرهای سامویی  تجربه کنید. در این باغ وحش انواع پلنگ، ببر و شیر دریایی را میتوانید ببینید. شما میتوانید تمام روز را در باغ وحش با بچه های خود دراین محل شگفت انگیز بگذرانید.همچنین می توانید به توله ببرها نزدیک شوید و به آنها غذا دهید اگر به این مکان رفتید هرچند ببر ها خطرناک نیستند ولی بازم مراقب خودتان باشید. در اینجا نمایشگاهی وجود دارد که شامل ببر بنگال سلطنتی آسیایی، یوزپلنگ و پلنگ میباشد.در این باغ وحش فقط ببر ها موجود می باشند و این ببرها خطرناک نمی باشند و شما عزیزان می توانید به این حیوانات نزدیک بشوید. و از دیدن این باغ وحش  لذت ببرید.

معرفی کشور تایلند و جاذبه های گردشگری آن+ نکات ضروری سفر
معرفی کشور تایلند و جاذبه های گردشگری آن+ نکات ضروری سفر

رستوران آتلیه دو ژوئل غوبوشون بانکوک

این رستوران در سال 2015 افتتاح شد و از رستوران‌های زنجیره‌ای بین المللی مشهور در تایلند است که شوکی بزرگ به رستوران‌های این شهر وارد کرد. سرو غذاهای فرانسوی با تمرکز بر ترکیب طعم، بافت و سبک از ویژگی‌های این رستوران است که صاحب آن را (ژوئل غوبوشون) را «سرآشپز قرن» لقب داده‌اند! اگرچه صاحب رستوران خود در آشپزخانه نیست اما یک سرآشپز ماهر دیگر در آن کار می‌کند که چشیدن طعم غذاهایش می‌تواند مزه‌ی به یادماندنی را برایتان به ارمغان آورد. در این رستوران صندلی‌ها اطراف یک آشپزخانه‌ی بزرگ چیده شده‌اند و احساس راحتی خاصی به انسان می‌دهد. دکوراسیون آن بسیار مدرن و شیک بوده و در طراحی آن از چوب‌های قرمز و سیاه استفاده شده است. غذاهای این رستوران طعم‌های متفاوت را طوری باهم ترکیب می‌کند که در بشقاب تمامی آن‌ها در غالب یک طعم بی‌نظیر ارائه می‌شود. برای تهیه‌ی غذاها از مواد محلی استفاده می‌شود و با خوردن غذا در این رستوران تجربه‌ی طعم غذایی بی‌نظیر را خواهید داشت. شما هر روزه می‌توانید از ساعت 11 و نیم تا 2 و نیم برای صرف ناهار و از ساعت 6 و نیم عصر تا 10 و نیم شب برای صرف شام به این رستوران بروید

thailandtor
thailandtor

رودخانه کوای

رودخانه کوای در شهر “کانچانا بوری” در  130 کیلومتری غرب بانکوک قرار دارد و یکی از بهترین دیدنی های بانکوک می باشد. پلی که  بر روی این رودخانه قراردارد که در جنگ جهانی دوم ساخته شده است . ژاپنی ها با عبوراز روی این پل توانستند تدارکات خود را به برمه برسانند.سربازان زیادی از متفقین با ملیت اروپائی و آمریکائی در حین ساختن راه آهن بر روی پل کوای جان باختند. این رودخانه دارای یک پل بزرگ است و شما می توانید با دیدن از آنجا لذت ببرید.یک خط آهن در این محل به دست ارتشیان ساخته شده که از جنگل و رودخانه می گذرد و محل دیدنی است.هم اکنون دیدار کنندگان تورتایلند از این مکان می توانند سوار بر واگن هایی بشوند و از دیدن آن لذت ببرند و در میان جنگل و بر روی رودخانه حرکت کنند و از آب و هوای مطبوع و جنگل سر سبز و آبی روخانه لذت کافی را ببرند.

معرفی کشور تایلند و جاذبه های گردشگری آن+ نکات ضروری سفر
معرفی کشور تایلند و جاذبه های گردشگری آن+ نکات ضروری سفر

صرفا جهت اطلاع!

  • گذرنامه (پاسپورت) سند هویت شماست بنابراین در نگهداری از آن بسیار مراقب باشید چراکه در صورتی مفقودی و سواستفاده از آن شما را با دردسر زیادی مواجه خواهد کرد. تاکنون مواردی بوده که تعدادی از هموطنان  با گذرنامه آن‌ها اتومبیل اجاره و سپس فروخته شده و اکنون در زندان‌های تایلند زندانی هستند !!
  • براساس مقررات جدید اتخاذ شده توسط کشور تایلند اتباع جمهوری اسلامی ‌ایران جهت اخذ ویزا تنها می‌توانند به سفارت تایلند در تهران مراجعه و درخواست ویزا کنند. در صورت مراجعه به سفارتخانه‌های تایلند در سایرکشورها اخذ ویزا بسیار مشکل است. توصیه می‌شود گردشگران تور تایلند که از ایران قصد سفر به تایلند را دارند حتما در تهران روادید سفر به تایلند دریافت کنند.
  • بیماری ایدر در تایلند شایع است به گونه ایی کهوزیر بهداشت این کشور اعلام کرد تا سال 2006 تعداد مبتلایان به ایدز در این کشور به یک میلیون نفر رسیده! بنابراین توصیه می‌شود، مسافران تور تایلند در صورت سفر به این کشور دقت لازم را برای حفظ  سلامتی خود به عمل آورید.

منبع: https://thailandtor.com

نظر خود را درباره «معرفی کشور تایلند و جاذبه های گردشگری آن+ نکات ضروری سفر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی کشور تایلند و جاذبه های گردشگری آن+ نکات ضروری سفر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.