زمان مطالعه: 3 دقیقه
هتل های خوب و معروف در تایلند

هتل های خوب و معروف در تایلند

برخی هتل ها، به دلایل ویژه، از سایر هتل های تایلند متمایز می شوند. دكوراسیون، امكانات و خدمات این 10 هتل برتر...

هتل های خوب و معروف در تایلند
هتل های خوب و معروف در تایلند
برخی هتل ها، به دلایل ویژه، از سایر هتل های تایلند متمایز می شوند. دکوراسیون، امکانات و خدمات این 10 هتل برتر در حد استاندارد های جهانی می باشند. آسمونی در این بخش 10 هتل برتر تایلند را به شما عزیزان معرفی می کند.

هتل گرند هتل بانکوک

ساخومویت – 386 اتاق

هتل گرند ساخومویت بانکوک، با امکانات یکی از هتل های 5 ستاره تایلند، با موقعیت فوق العاده در یکی از خیابان های خلوت و مسکونی، در جاده ساخومویت واقع شده است. گرند هتل بانکوک، با فاصله کمی از فروشگاه های بانکوک، مراکز تجاری و مراکز تفریحی بانکوک، بهترین گزینه برای اقامت گردشگران در این شهر پر هیاهو می باشد.

هتل لبوا بانکوک

ریورساید – 375 اتاق

هتل لبوئا ات استیت تاور بانکوک، به دلیل چشم انداز نفس گیر رستورانی که بر فراز پشت بام هتل قارا دارد، یکی از معروف ترین هتل های بانکوک به شمار می رود. هتل لبوآ بانکوک در نزدیکی قطار هوایی BTS و ترمینال کشتی تاکسین قرار دارد و به میهمانان فضای داخلی شیک و لوکس و امکانات رفاهی درجه یک 357 اتاق هتل ارائه می دهد.

thailand-hotel
thailand-hotel

هتل بایوک اسکای بانکوک

پراتونوم – 658 اتاق

هتل بایوک اسکای در بانکوک یکی از آسمان خراش های 88 طبقه ای ، بزرگترین ساختمان در کل تایلند به شمار می رود، و دارای امکانات تفریحی دسته یک برای سرگرم نمودن میهمانان گرامی می باشد. این هتل بایوک اسکای واقع در قلب منطقه پراتونوم، محل مناسبی است برای افرادی که علاقمند به خرید هستند. در چند قدمی هتل، می توانید به مرکز خرید سنترال ورد، مرکز خرید پلاتینوم بانکوک، مرکز خرید پنتیپ پلازا بانکوک، مرکز خرید گیسورن بانکوک، مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک، مرکز خرید سیام دیسکاوری و سیام سنتر، بروید. فقط همراه خود یک چمدان نیز ببرید!

هتل نووتل بانکوک

چیلدوم – پلونشیت

هتل نووتل پلونشیت ساخومویت بانکوک، یک هتل مدرن و شیک در چند قدمی خط  BTS می باشد. این هتل نووتل بانکوک، بهترین موقعیت را داراست زیرا در منطقه تجاری پلونشیت و رستوران های معروف و تفریحات شبانه بانکوک قرار دارد. تمامی اتاق های هتل نووتل با یک دکوراسیون ترکیبی از فرهنگ غرب و تایلند و تجهیزات و امکانات رفاهی درجه یک، در اختیار میهمانان می باشد.

هتل برکلی بانکوک

پراتونام – 765 اتاق

هتل برکلی در بانکوک دارای 765 اتاق می باشد که دسترسی به مراکز خرید در منطقه پراتونوم را فراهم می سازد. امکانات رفاهی این هتل به اندازه تعداد اتاق ها متنوع می باشد. این هتل در نزدیکی جاده راه آهن قرار دارد. اتاق های مجهز و مبله هتل برکلی دارای تمامی امکانات رفاهی می باشند و دکوراسیون منحصر به فردی را دارا می باشند.

هتل های خوب و معروف در تایلند
هتل های خوب و معروف در تایلند

هتل رادیسون سوئیت بانکوک

ساخومویت – 150 اتاق

رادیسون سوئیت در ساخومویت بانکوک، واقع در خیابانی خلوت و آرام، در نزدیکی جاده ساخومویت، در قلب مراکز تفریحی بانکوک می باشد. هتل رادیسون سوئیت امکانات بسیاری مثل اینترنت پر سرعت، سالن بدنسازی، مرکز تجارری و رستوران های متعدد را به میهمانان اراده می دهد.

هتل نچرال ویل بانکوک

چلدوم -پلونشیت – 150 اتاق

هتل نچرال ویل مجوعه ای آپارتمانی، با سوئیت های بزرگ و کامل که دارای آشپزخانه، و سرویس کامل می باشند و در طبقه همکف نیز یک نانوایی سنتی وجود دارد. هتل نچرال ویل در نزدیکی ایستگاه BTS و بهترین رستوران های بانکوک  قرار دارد و در چند قدمی هتل نیز مراکز خرید همچون سیام پاراگون و سنترال واقع شده است.

هتل آمباسادور بانکوک

ساخومویت – 760 اتاق

هتل آمباسودور بانکوک، یکی از هتل های برجسته در خیابان ساخومویت، در نزدیکی تفریحات بانکوک و رستوان های فراوان قرار دارد. هتل آمباسادور در بانکوک دارای 760 اتاق بزرگ و مبله و مجهز می باشد. هتل آمباسادور امکانات بسیاری نظیر سالن بدنسازی، آلاچیق، استخر و چندین رستوران و غذا خوری و فروشگاه را دارا می باشد. این هتل تنها 5 دقیقه تا ایستگاه قطار BTS فاصله دارد.

thailand-hotel
thailand-hotel

هتل بست وسترن آماراناس بانکوک

فرودگاه سوارنابومی – 278 اتاق

این هتل بست وسترن در بانکوک در نزدیکی فرودگاه سوارنبومی قرار دارد و یک هتل شیک و مدرن می باشد که انتقال سریع میهمانان به فرودگاه و دیگر مناطق شهر از جمله خدمات آن می باشد. استخر روباز، سالن بدنسازی و آبگرم تنها برخی از امکانات این هتل نمونه می باشد. هتل بست وسترن آماراناث دارای 278 اتاق بزرگ با طراحی مدرن و شیک می باشد.

هتل imm فیوژن بانکوک

ساخومویت – 168 اتاق

هتل فیوژن در ساخومویت بانکوک، با هزینه های فوق العاده، خدمات بی نظیری مثل لابی بزرگ و راحت و استخر روباز را ارائه می کند. قطار هوایی BTS تنها 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد و به آسانی می توانید به  بازارهای شبانه و مراکز خرید بانکوک دسترسی داشه باشید. اتاق های این هتل ایم فیوژن ساده و تمیز و بزرگ و مجهز به اینترنت پر سرعت می باشد و مناسب کسانی است که می خواهند به تمامی جاذبه های بانکوک دسترسی آسان داشته باشند.

هتل های خوب و معروف در تایلند
هتل های خوب و معروف در تایلند

نظر خود را درباره «هتل های خوب و معروف در تایلند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره هتل های خوب و معروف در تایلند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.