زمان مطالعه: 1 دقیقه
آخرین مهلت ثبت نام کتاب های درسی

آخرین مهلت ثبت نام کتاب های درسی

دانش آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی که در مهلت مقرر، ثبت نام کتاب درسی را انجام نداده اند، می توانند برای ثبت...

book
book

دانش آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی که در مهلت مقرر، ثبت نام کتاب درسی را انجام نداده اند، می توانند برای ثبت و پرداخت سفارش از تاریخ 95/5/25 تا تاریخ 95/6/10 به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه نمایند.

نکات ثبت نام:

  • شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموزان، "رمز عبور" آن ها به سامانه می باشد؛ لذا در صورتی که شناسنامه دانش آموزان تعویض شده باشد، لازم است مراتب با ارایه تصویر صفحه اول شناسنامه به مدرسه محل تحصیل اطلاع داده شود تا با اصلاح اطلاعات سامانه سناد، ثبت سفارش و مشاهده اطلاعات سفارش، امکان پذیر شود.
  • کتاب های درسی دانش آموزان دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی و پیش دانشگاهی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش آموز قید شده است، توزیع می شود.
  • مدارس از طریق سامانه سناد، نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام و از ارجاع موردی دانش آموزان و اولیاء آنان به کافی نت برای سفارش انفرادی پرهیز نمایند.
  • دانش آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می توانند از طریق سامانه نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند.

 

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به منظور توزیع کتابهای درسی در بین کلیه دانش آموزان سراسر کشور به طور هم زمان در شروع سال تحصیلی، اعمال نظارت های دقیق تر بر نحوه توزیع، جلوگیری از اتلاف منابع و هر گونه اعمال نظر و سلایق شخصی در توزیع و دریافت بهای کتابهای درسی، نسبت به ارتقاء و بهبود فرآیند توزیع کتابهای درسی و سایر مواد آموزشی در بستر اینترنت در راستای دولت الکترونیکی با همکاری ناشرین کتابهای درسی اقدام نموده است. نظارت کامل و دائمی در کلیه مراحل فرآیند توزیع و فروش کتابهای درسی و سایر مواد آموزشی بر عهده اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی می باشد.
فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش و توزیع کتاب های درسی دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی و پیش دانشگاهی از طریق سامانه www.irtextbook.com انجام می شود .

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آخرین مهلت ثبت نام کتاب های درسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آخرین مهلت ثبت نام کتاب های درسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.