زمان مطالعه: 1 دقیقه
نقد فیلم تگزاس

نقد فیلم تگزاس

فیلم تگزاس یکی از فیلم های ایرانی است که موضوعی کمدی دارد. فیلم تگزاس در 96 ساخته شد و آماده اکران است....
نقد فیلم تگزاس
نقد فیلم تگزاس


فیلم تگزاس یکی از فیلم های ایرانی است که موضوعی کمدی دارد. فیلم تگزاس در 96 ساخته شد و آماده اکران است. آسمونی در این بخش به معرفی و نقد فیلم تگزاس می پردازد.

معرفی فیلم تگزاس

پیش تولید فیلم سینمایی “تگزاس” با نام قبلی من اینجا چی می خوام به کارگردانی مسعود اطیایی آغاز شد . این فیلم دومین فیلم سینمایی ایران بعد از “من سالوادور نیستم” است که در کشور برزیل ساخته می شود . پژمان جمشیدی و سام درخشانی بعد از تجربه خوب فیلم “خوب بد جلف” در این فیلم هم زوج اصلی داستان فیلم تگزاس هستند . فیلمنامه فیلم تگزاس توسط بابک کایدان نوشته شده است . تمام صحنه‌ های تگزاس در برزیل فیلمبرداری شد . فیلم تگزاس در مرحله تدوین قرار دارد و احتمالا نوروز 97 اکران می شود .

texas-movie
texas-movie


بازیگران فیلم تگزاس
  • حمید فرخ نژاد
  • پژمان جمشیدی
  • سام درخشانی
داستان فیلم تگزاس

داستان فیلم تگزاس را از لیست بازیگران این فیلم میتوان تشخیص داد که یک فیلم کمدی و اجتماعی که با زوج کمدی حمید فرخ نژاد ، سام درخشانی و پژمان بارغی قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت . در خلاصه داستان فیلم تگزاس آمده : هرگز یک ایرانی را تهدید نکن ، حتی تو تگزاس …

نقد فیلم تگزاس
نقد فیلم تگزاس


اخبار جدید فیلم تگزاس

فیلم سینمایی تگزاس به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان از وزارت ارشاد پروانه نمایش دریافت کرد و به احتمال خیلی زیاد در نوروز 1397 اکران می شود . تگزاس یک فیلم طنز جالب است که بصورت کامل در خارج از ایران فیلم برداری شده و با وجود بازیگران مطرح و خوب ، موسیقی شاد و همه باعث به وجود آمدن فیلمی مفرح و شاد است که می تواند به تنهایی گیشه نوروز 97 سینماداران را تامین کرده و رکورد تازه ای در سینمای کشور به ثبت برساند .

texas-movie
texas-movie


عوامل فیلم تگزاس

تهیه کننده : ابراهیم عامریان

کارگردان : مسعود اطیابی

نویسنده : بابک کایدان
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نقد فیلم تگزاس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نقد فیلم تگزاس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.