زمان مطالعه: 5 دقیقه
روش افزایش ممبرهای گروه تلگرام

روش افزایش ممبرهای گروه تلگرام

چگونه می‌توانیم اعضا یا ممبر های گروه تلگرام خود را افزایش دهیم؟ در این بخش آسمونی قصد داریم به روش های...

افزایش ممبرهای گروه تلگرام

این روزها تلگرام فقط جنبه سرگرمی ندارد، بلکه به ابزاری برای کسب درآمد و بازاریابی آنلاین تبدیل شده است. افراد زیادی در تلگرام گروه هایی تشکیل می‌دهند و با افزایش اعضا یا ممبر های آن به درآمدزایی می‌رسند. پس تلگرام علاوه بر منبعی برای کسب درآمد به منبعی برای معرفی خدمات، سرویس‌ها و محصولات تبلیغ دهندگان هم تبدیل شده است. اما اصلی ترین مسئله ای که باید شما به عنوان ادمین یک گروه تلگرام به دنبال آن باشید، مربوط به افزایش ممبر یا عضو های آن می‌شود. هرچه عضو های گروه شما بیشتر باشد، شانس شما برای جذب تبلیغات و درآمدزایی هم بیشتر می‌شود. همچنین با افزایش ممبر هزینه انتشار آگهی هم در گروه افزایش پیدا می‌کند. پس افزایش ممبر کانال تلگرام از هر نظر برایتان یک برد خواهد بود.با آسمونی همراه باشید.

راه های افزایش ممبر تلگرام

1- افزایش ممبرهای گروه تلگرام با تولید محتوای مناسب
اولین مسئله‌ای که می‌تواند به شدت در افزایش ممبر گروه تلگرام شما موثر باشد، این مسئله است که محتوای مناسب با نیازها و علایق کاربران تولید کنید. هرچه محتوای شما به روزتر، جذاب‌تر و کاربرپسندتر باشد، اعضای بیشتری در گروهتان عضو می‌شوند. پس همیشه سعی کنید هدف اصلی گروه تلگرام خود را از نظر محتوا مشخص نمایید و بهترین زمینه یا زمینه‌های ممکن را انتخاب کنید. این مسئله می‌تواند به شدت در افزایش ممبر گروه تلگرام تاثیرگذار باشد. یکی دیگر از نکاتی که می‌تواند به افزایش ممبر گروه تلگرام کمک کند و با نوع محتوای تولیدی شما هم ارتباط دارد این است که نباید موضوع محتوای تولیدی خود را تغییر دهید. سعی کنید از همان ابتدای کار بهترین موضوع ممکن را انتخاب کنید. در آینده و با گسترش فعالیت خود می‌توانید شاخه‌های جدیدی را به این موضوع اضافه کنید، اما هیچوقت موضوع اصلی گروه خود را تغییر ندهید.

2- افزایش ممبرهای گروه تلگرام با عضو کردن 200 ممبر ابتدایی به گروه
زمانی که شما در حال ساختن یک گروه تلگرام هستید، می‌توانید در همان ابتدای کار حداکثر تا 200 ممبر یا عضو را از لیست مخاطبین گوشی خود در گروه اضافه کنید. این مسئله یک مزیت عالی برایتان محسوب می‌شود که باید تلاش کنید از آن نهایت استفاده را ببرید. پس در همان اولین قدم به فکر افزایش ممبر گروهتان باشید و تا می‌توانید عضو از مخاطبین خود به آن اضافه نمایید.

3- افزایش ممبرهای گروه تلگرام با انتخاب نام و لینک مناسب
نام گروه شما و عبارتی که در انتهای لینک دعوت آن نوشته می‌شود هم می‌تواند نقش بسیار مهمی در افزایش ممبر گروه تلگرام داشته باشد. مطمئنا اگر نام و لینکی را انتخاب کنید که راحت‌تر در ذهن کاربران باقی بماند، شانس شما برای افزایش ممبر هم افزایش پیدا می‌کند.

4- افزایش ممبرهای گروه تلگرام با درج آدرس گروه در زیر هر پست
سعی کنید در زیر هر پستی که در گروه خود منتشر می‌کنید، لینک عضویت یا ورود به آن را هم ضمیمه نمایید. این مسئله به شدت در افزایش ممبر گروه تلگرام موثر است. با انجام این کار زمانی که پست های شما توسط سایر کاربران فوروارد شده و به دست کاربران دیگر برسد، آن‌ها هم از طریق این لینک می‌توانند به گروهتان اضافه شوند.

5- افزایش ممبرهای گروه تلگرام با بهبود ظاهر پست‌ ها
این مسئله یک کار زمانبر است، اما مطمئن باشید که بازده بسیار عالی برایتان خواهد داشت. سعی کنید تا حد ممکن پست های گروه خود را با ظاهری زیبا منتشر سازید. برای مثال از دکمه های شیشه ای استفاده کنید.

6- افزایش ممبرهای گروه تلگرام با تبادل لینک
تبادل لینک هم از دیگر روش های بسیار موثری است که می‌توانید برای افزایش ممبر گروه تلگرام از آن استفاده کنید. برای مثال تصور کنید که دوستتان هم مانند شما یک گروه دارد. در این شرایط انتشار لینک دعوت گروه شما در گروه او مطمئنا می‌تواند یکی از بهترین روش های افزایش ممبر گروه تلگرام باشد

7- افزایش ممبرهای گروه تلگرام با تبلیغ و آگهی
شما می‌توانید با استفاده از تبلیغات مختلف هم تعداد عضو های گروه تلگرام خود را افزایش دهید.این کار اگرچه کمی هزینه بردار خواهد بود، اما از روش های بسیار موثر موجود برای افزایش ممبر گروه تلگرام محسوب می‌شود. برای انجام این کار فقط محدود به تبلیغ در سایر گروه های تلگرام نخواهید بود، بلکه می‌توانید از سایت های اینترنتی مختلف هم برای انجام این عمل استفاده کنید.

8- افزایش ممبرهای گروه تلگرام با تعامل ادمین و اعضاء
همیشه سعی کنید که گروه تلگرام خود را به گونه‌ای بسازید که اعضای آن بتوانند هر زمان که تمایل داشتند با شما ارتباط برقرار کنند و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمایند. این کار هم از جمله مسائلی است که در حفظ و نگهداری اعضای گروه بسیار موثر خواهد بود و به طور غیرمستقیم منجر به افزایش ممبر گروه تلگرام می‌شود.

9- افزایش ممبرهای گروه تلگرام با انتشار پست های ویدیویی و تصویری جذاب
تجربه نشان داده که انتشار پست های ویدیویی یا عکس های با کیفیت در گروه به مراتب بازده بهتری از مطالب طولانی و متن نوشته‌ها دارد. پس سعی کنید تا حد امکان تنوع را در محتوای گروهتان برقرار سازید و جایگاه ویژه‌ای برای پست های ویدیویی و تصویری ایجاد کنید.

10- افزایش ممبرهای گروه تلگرام با ایجاد مسابقه و اهدای جوایز
این روش یکی از موثرترین روش ها یا ترفندهای افزایش ممبر گروه های تلگرام است. سعی کنید هر چند وقت یک بار مسابقه‌ای را در گروه خود برگزار کنید و به برنده مسابقه جایزه‌ای را اهدا کنید. لزومی ندارد که این جایزه حتما یک جایزه میلیونی باشد! بلکه اهدای یک جایزه چند هزار تومانی مثل فلش مموری و غیره هم می‌توانند منجر به جلی رضایت کاربران و افزایش اعضای گروهتان شود.

11- افزایش ممبرهای گروه تلگرام با تداوم انتشار پست ها
برای اینکه کاربران گروه شما با محتوای آن درگیر باشند، باید سعی کنید که در انتشار پست های گروه تداوم ایجاد کنید. انتشار پست در گروه تلگرام نباید به گونه‌ای باشد که فقط در یک بازه زمانی مشخص صورت پذیرد و در سایر زمان ها و مواقع هیچ خبری از انتشار پست نباشد! سعی کنید که انتشار پست های گروه را متداول نگه دارید.

12- افزایش ممبرهای گروه تلگرام با خرید ممبر
یکی دیگر از روش هایی که این روز ها استفاده از آن به منظور افزایش ممبر گروه تلگرام به شدت رواج یافته، مربوط به خرید ممبر یا عضو می‌شود.

13- ترفند افزایش ممبرهای گروه تلگرام
در این بخش آسمونی به معرفی ربات BestSeenBot@ در تلگرام خواهیم پرداخت . تنها رباتی که قابلیت افزایش اعضای گروه را دارا میباشد و با استفاده از آن شما میتوانید اعضای گروه خود را افزایش دهید.

14- ربات افزایش ممبر BestSeenBot@ یک روش افزایش ممبرهای گروه تلگرام
برای شروع ربات زیر را اضافه کرده و گزینه ی Start را انتخاب نمایید :
BestSeenBot@
بعد از شروع به کار ربات میتوانید با استفاده از گزینه ی سکه ی رایگان به دو روش میزان سکه ی خود را افزایش دهید :
افزایش سکه با استفاده از ارسال نظر : در این روش کافیست به ربات BestSeenBot امتیاز دهید تا 30 سکه دریافت کنید.
افزایش سکه با استفاده از زیر مجموعه گیری : با استفاده از این حالت میتوانید به ازای هر عضو جدید که توسط لینک شما به ربات اضافه میشود 10 سکه دریافت کنید
افزایش سکه با استفاده از از هدیه روزانه : با استفاده از این روش شما میتوانید روزانه تعادی سکه از ربات هدیه بگیرید.
کافیست لینک اختصاصی خود را در اختیار دوستانتان قرار دهید و پس از اضافه شدن هر عضو 10 سکه دریافت کنید.
پس از افزایش موجودی خود به 200 سکه میتوانید با انتخاب گزینه ی دریافت بازدید بنر دلخواه یا لینک گروه خود را برای ربات ارسال کنید .
اگر بنر ارسال کنید بازدید های آن افزایش خواهد یافت اما اگر لینک گروه را برای ربات ارسال کنید اعضای جدید به گروه مورد نظر اضافه خواهند شد.

نظر خود را درباره «روش افزایش ممبرهای گروه تلگرام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره روش افزایش ممبرهای گروه تلگرام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.