زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشنایی با انواع ممبر تلگرام

آشنایی با انواع ممبر تلگرام

در این مقاله در مورد انواع ممبر تلگرام صحبت می کنیم و آیا ممبر واقعی تلگرام و ممبر فیک تلگرام چیست و چه...

ممبر تلگرام چیست؟

اصطلاحِ مِـمـبـِر از کلمۀ انگلیسیِ Memeber به معنی “عضو” گرفته شده است. ما در این سایت از معادل آن که عضو یا اعضا می شود استفاده می کنیم. پس تا الان فهمیدیم که ممبر، عضو و اعضای کانال تلگرام هیچ تفاوتی با هم ندارند. هر چقدر اعضای کانال شما افزایش یابد، اعتبار آن هم بالاتر خواهد رفت، و افراد بیشتری هستند که می توانند از محتوای انتشاری در کانال تان استفاده کنند. ممبر تلگرام همان اعضای کانال تلگرام هستند که با افزایش آن اعتبار یک کانال تلگرامی را بالا می برند. مدیران کانال های تلگرامی، همواره در صدد افزایش ممبرهای کانال خود هستند. به این دلیل که بعداً می توانند کارهای زیادی درون کانال خود انجام دهند. از انتشار تبلیغات و کسب درآمد گرفته تا فروش محصولات و خدمات خود به اعضای کانال خود.

انواع ممبر تلگرام

1- ممبر واقعی تلگرام از انواع ممبر تلگرام
به کاربران یا ممبرهایی که فعالیت دارند و از پست ها و گروهها و ... بازدید انجام می دهند و فعالیت می کنند و پست ارسال می کنند ممبر واقعی گفته می شود.

2- ممبر فیک تلگرام از انواع ممبر تلگرام
به کاربرانی که با روشهای خاص یا ربات یا نرم افزارهای مخصوص ساخته می شوند و عملا به صورت انسانی فعالیتی ندارند ممبر فیک می گویند.

شناسایی کانال های ممبر فیک

تشخیص کانال هایی که اعضای فیک دارند در بعضی از مواقع سخت است. به خاطر اینکه طبق گفته های بالا شاید کانال مورد نظر بازدید از پست هایش هم فیک باشد. در این صورت کار سختی است که بشود فهمید چه میزان از ممبرهای کانال مورد نظر فیک هستند. ولی به طور معمول اگر مثلا کانالی 10 هزار ممبر داشته باشد طبیعی است که باید حداقل 3 هزار هم بازدید پست داشته باشد. در غیر این صورت احتمال می رود که درصدی از اعضای کانال مورد نظر فیک باشد. البته باز هم می گویم تشخیص این قضیه کار آسانی نیست.

تنها راه افزایش واقعی ممبر کانال، بدون شک انجام تبلیغ در سایر کانالها با اعضاء واقعی می باشد.

نظر خود را درباره «آشنایی با انواع ممبر تلگرام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با انواع ممبر تلگرام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.