زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت ارتباطات زیر ساخت

شرکت ارتباطات زیر ساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌باشد که در زمینه...
شرکت ارتباطات زیر ساخت
شرکت ارتباطات زیر ساخت


شرکت ارتباطات زیرساخت، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌باشد که در زمینه تأمین زیرساخت‌های ارتباطی مخابرات ایران فعالیت می‌کند. آسمونی در این بخش به معرفی شرکت ارتباطات زیر ساخت می پردازد.

شرکت ارتباطات زیر ساخت

هر چند شرکت ارتباطات زیر ساخت کنونی پیرو سیاستها و برنامه های کلان نظام جمهوری اسلامی در راستای ابلاغ سیاستهای اصل 44 قانون اساسی، به عنوان شرکتی مستقل از شرکت مخابرات ایران به فعالیت خود ادامه می دهد اما این استقلال ؛ روندهای تاریخی را طی نموده که به طور اختصار به آن اشاره می شود :

شرکت طرح و توسعه تلفن ایران به عنوان هسته اولیه تشکیل شرکت ارتباطات زیرساخت کنونی بر اساس مصوبه 2134 مورخ 4/4/68 با طی مراحل قانونی اساسنامه و تشکیل هیئت مدیره خود را پیگیری کرد . پس از حدود ده سال فعالیت در عرصه مخابرات و ارتباطات به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1378/10/15 نام شرکت از طرح و توسعه تلفن ایران به طرح و توسعه شبکه های مخابراتی تغییر یافت.

هیئت وزیران در جلسه مورخ 14/5/83 بنا به پیشنهاد شماره 13898/100 مورخ 1383/5/14 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به استناد مواد 2 و 4 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1379 و مصوبه شماره 76016/190 مورخ 24/4/82 شورای عالی اداری در اجرای بند ب ماده یک قانون مذکور با تجدید سازمان و تغییر نام و اصلاح اساسنامه شرکت طرح و توسعه شبکه های مخابراتی ( ثبت شده به شماره 18347 ) به شرکت ارتباطات زیرساخت موافقت نمود .

متعاقب تصویب موضوع تغییر نام شرکت طرح و توسعه شبکه های مخابراتی به شرکت ارتباطات زیرساخت و انتصاب هیئت مدیره آن به وسیله مجمع عمومی به تاریخ 1383/7/26 اقدامات لازم قانونی در جهت شکل دهی هیئت مدیره انجام شد .

اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای توجه و اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی و واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی تغییر و به صورت شرکت مستقل و زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ 1387/8/26 و با نامه شماره 29217/30/87 در چهار فصل و 36 ماده به تصویب شورای نگهبان رسید.

چارت شرکت ارتباطات زیر ساخت

شرح خدمات شرکت ارتباطات زیر ساخت

** قابل توجه مشتریان و متقاضیان دریافت سرویس **

با عنایت به تغییر ساختار مدیریتی شرکت ارتباطات زیرساخت عنوان اداره کل امور مشتریان و واگذاری مدارات به اداره کل امور تجاری تغییر یافت . لذا هر گونه مکاتبات را با عنوان جدید ذکر شده ارسال فرمایید .

** قابل توجه مشتریان و متقاضیان دریافت سرویس پهنای باند اینترانت  **

در حال حاضر شرکت ارتباطات زیرساخت از ارائه سرویس پهنای باند اینترانت معذور می باشد . لازم به ذکر است سرویس جایگزین متعاقباً از طریق سایت اعلام خواهد شد .

** قابل توجه مشتریان و متقاضیان دریافت سرویس خدمات جانبی ( فضا ، دکل ، پاور و...)   **

همانند سرویس پهنای باند و با توجه به نام کاربری ارسال شده، جهت ثبت درخواست آنلاین از تاریخ 1395/03/05  از طریق سامانه مشتریان شرکت ارتباطات زیر ساخت (http://crm.tic.ir/fa/crm) اقدام نمایید.

** قابل توجه متقاضیان دریافت سرویس های IXP و PEERING  **

با توجه به راه اندازی سامانه http://tehran-ix.ir  از مورخ 1395/02/27 متقاضیان می توانند از طریق سایت مذکور نسبت به درخواست سرویس اقدام نمایند .

** قابل توجه مشتریان و متقاضیان دریافت سرویس پهنای باند  **

با توجه به نام کاربری ارسال شده، جهت ثبت درخواست آنلاین از طریق سامانه مشتریان شرکت ارتباطات زیر ساخت (http://crm.tic.ir/fa/crm) اقدام نمایید.

** قابل توجه مشتریان و متقاضیان دریافت سرویس **

از طریق شماره گیری 1588 در سراسر کشور می توانند با اداره کل امور مشتریان و واگذاری مدارات تماس حاصل فرمایند .

آدرس شرکت ارتباطات زیر ساخت

تهران - خیابان شریعتی - نرسیده به پل سید خندان ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات زیرساخت

(کد پستی : 1631713711)

تماس با امور مشتریان شرکت ارتباطات زیر ساخت:

021-88112209 / 021-88462848 / 021-88463218 / 1588

تماس با مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیر ساخت:

021-88113560

ایمیل: info@tic.ireland
نظر خود را درباره «شرکت ارتباطات زیر ساخت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شرکت ارتباطات زیر ساخت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.