سازمان غذا و داروی آمریکا بر این باور است که امروزه ایجاد نقش طرح  روی پوست بدن تبدیل به یک مد شده است.  تاتو بدن روشی سنتی است که در آن طرح ها به صورت دائمی روی بدن حک می شوند و هم چنین مدتی است که به عنوان ترندی محبوب میان افراد مختلف و به خصوص جوانان تبدیل شده است. تاتو بدن به دو صورت دائمی و موقت انجام می شود که هر کدام کاربرد های مخصوص به خود را دارد و افراد متخصص در این روش جراحت عمیقی را در پوست ایجاد کرده و جوهر را در همان قسمت از بدن تزریق می کنند.

آشنایی با هنر تاتو و سبک های مختلف آن
آشنایی با هنر تاتو و سبک های مختلف آن

تاتو می تواند باعث بروزواکنش های بسیاری مانند عفونت، جوش و یا التهاب شود و به دنیال آن افراد باید مراقبت های بعد از تاتو را بسیار جدی بگیرند. بعد از انجام تتو مقداری وازلین را روی محل تتو بمالید و سپس با یک بانداژ بپوشانید تا از ورود باکتری ها به پوست جلوگیری شود. تاتو سبک های مختلف و جذابی در صنعت مد دارد که از میان آن ها می توان به سبک واقع گرایی، تریبال، آبرنگی، انیمال، سه بعدی و ژاپنی اشاره کرد. طرح  ژاپنی از طرح های سنتی تاتو است که قسمت زیادی از بدن را پوشش می دهد و به شکل گل ها و حیوانات عجیب روی بدن طراحی میشود. روش های انجام تتو از گذشته تا کنون دستخوش تغییرات بسیاری شده است و در روش های مدرن تر تاتو با درد کمتری انجام می شود.

tehrantattoo-com
tehrantattoo-com

رنگ ها، طرح ها و نقش های تاتو بسیار متنوع می باشند و به همین دلیل امروزه آموزش تاتو به یکی از آموزش های پردرآمد تبدیل شده است و طرفداران خود را میان زنان و مردان پیدا کرده است. افراد علاقمند می توانند با شرکت در کلاس آموزش تاتو بدن با تمام مراحل و جزئیات این تکنیک مانند نقاشی، سیاه قلم و طراحی آشنا شوند تا بتوانند این کار حساس را به درستی انجام دهند. از آنجایی که انجام تاتو یک هنر است، افرادی که به نقاشی علاقمند می باشند استعداد بیشتری در یادگیری طرح ها و نقش های مختلف تاتو دارند. دوره های آموزشی تاتو غالبا در دو دسته ی بیسیک و پیشرفته قرار می گیرند که در دوره های ابتدایی افراد با انواع رنگ ها آشنا می شوند و روش های میکروپیگمنتیشن را نیز یاد می گیرند. در مراحل پیشرفته، تاتو صورت به علاقمندان آموزش داده می شود و افراد می توانند ریمو کردن تاتو را نیزدر این دوره ها بیاموزند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آشنایی با هنر تاتو و سبک های مختلف آن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با هنر تاتو و سبک های مختلف آن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.