زمان مطالعه: 3 دقیقه
معرفی مراکز خرید غرب تهران، گشت و گذاری در بهترین های پایتخت

معرفی مراکز خرید غرب تهران، گشت و گذاری در بهترین های پایتخت

مراکز خرید غرب تهران روز به روز در حال افزایش است و شناخت آن ها باعث صرفه جویی در زمان می شود و به ما کمک کند تا خریدی لذت بخش را تجربه کنیم.

مراکز خرید تهران در سبک های مختلف سعی بر این دارند تا نیاز های خرید شهروندان را پاسخ دهند. از پوشاک تا انواع لوازم خانگی، از کیف و کفش تا هیپر مارکت های بزرگ، همه و همه در این مراکز خرید جای گرفته اند و امروز مراکز خرید به مکانی برای سپری کردن وقت برای خانواده ها تبدیل شده است. با آسمونی همراه باشید تا با مراکز خرید غرب تهران بیشتر آشنا شوید.

مرکز خرید تیراژه

مراکز خرید غرب تهران
مراکز خرید غرب تهران

 مرکز خرید تیراژه یکی از مراکز خرید مدرن و مجهز تهران است. این پاساژ دارای سه طبقه تجاری، یک طبقه شهربازی، یک طبقه نمایشگاه بزرگ مبلمان و صنایع چوبی و سه طبقه پارکینگ است. در طبقه سوم این مرکز خرید شهربازی سرزمین عجایب سرپوشیده وجود دارد که مکانی مناسب برای سرگرمی بچه ها می باشد. فروشگاه های کیف و کفش و لباس موجود در این مرکز کالاهای لوکس و مناسبی را به تهرانی ها ارائه می دهد. رستوران های متنوع که در فود کورت این پاساژ قرار دارند بسیار محبوب هستند.

نشانی: بزرگراه اشرفی اصفهانی- پایینتر از پل همت، مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید کوروش، محبوب ترین در پایتخت

مرکز خرید غرب تهران
مرکز خرید غرب تهران

مرکز خرید کوروش (کورش مال) یکی از محبوب ترین و بهترین مراکز خرید غرب تهران است که در خیابان پیامبر مرکزی واقع شده‌ است. بزرگترین پردیس سینمایی و مرکز بازی سالنی ایران نیز در این مرکز خرید کوروش قرار دارد. بهترین برند های لباس، لوازم بهداشتی و آرایشی مانند آدیداس، ال ‌سی‌ وایکیکی، ریباک، سرجیو در این مرکز خرید قرار دارد که تعداد آن ها به بیش از 30 شعبه می رسد. فروشگاه بزرگ نشر چشمه در طبقه پنجم این مرکز قرار دارد که کمبود کتاب فروشی در این منطقه را بسیار کم کرده است.

 نشانی: بزرگراه شهید ستاری، خیابان پیامبر مرکزی، شماره 57

مجتمع تجاری اداری برج گلدیس

مرکز خرید غرب تهران
مرکز خرید غرب تهران

مجتمع تجاری اداری برج گلدیس تهران در سال 1379 در ضلع جنوب شرقی فلکه دوم صادقیه (آریاشهر) واقع شده است و اکنون یکی از مراکز خرید محبوب در تهران است. این مرکز در 3 طبقه تجاری و 10 طبقه اداری است

انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایش، موبایل و اکسسوری در سه طبقه‌ تجاری این مرکز به فروش می رسد. از نقاط مثبت این مرکز خرید گلدیس، وجود یک شهر کتاب بزرگ است که از خیابان ستارخان هم دسترسی دارد. کیوسک های مختلف نیز در گوشه ‌وکنار این مجتمع قرار دارند که می توانید هنگام خرید از آن ها خوراکی تهیه کنید. دسترسی به پارکینگ از بلوار شهدای صادقیه جنوبی و کوچه پرویز می باشد. هم چنین اگر با وسیله شخصی به آنجا می روید می توانید خودروی خود را در بلوار شهدای صادقیه پارک کنید. 

نشانی: فلکه دوم صادقیه- مجتمع گلدیس

مرکز خرید طوبی چیتگر

مرکز خرید غرب تهران
مرکز خرید غرب تهران

کوهک به دلیل دسترسی های مناسب و آب و هوای خوب، یکی از بهترین محله های منطقه 22 است که مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر در آن واقع شده است. این مجتمع  بر اساس استاندارد های  مدرنیته ساخته شده و بسیاری از امکانات تجاری و تفریحی را در اختیار هم شهریان قرار می دهد. 700 واحد تجاری که از طبقه همکف تا طبقه پنجم این مجتمع قرار دارند و مکانی مناسب برای گشت و گذار و خرید انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز شماست.

نشانی: شهرک گلستان، بلوار کوهک، مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر

بام لند، مکانی برای خرید و تفریح

مرکز خرید بام لند
مرکز خرید بام لند

بام لند فقط یک مرکز خرید نیست، این مکان فضایی را برای تفریح و خوش‌گذرانی نیز فرهم کرده است که در حاشیه‌ دریاچه چیتگر واقع شده است.  مجموعه‌ای از بهترین برندهای پوشاک، کفش، لوازم ورزشی، اکسسوری، اسباب بازی، شکلات، لوازم برقی و خانگی را می توانید در این مجموعه پیدا کنید. رستوران ها و کافه های بام لند در فضای باز و بسته را حتما امتحان کنید! پشیمان نمی شوید. آمفی تئاتر ها و جشنواره های مختلفی در این مجموعه قرار دارد. علاوه بر این بازی های جذابی مانند پرش آزاد، دوچرخه ‌سواری و قایق‌سواری را نیز می توانید در این مجموعه تجربه کنید.
نشانی: انتهای اتوبان همت، خروجی دریاچه خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج

میلاد نور، خریدی متفاوت در شهرک غرب

مراکز خرید غرب تهران
مراکز خرید غرب تهران

میلاد نور از قدیمی ترین مراکز خرید در شهرک غرب است که تا امروز یکی از مکان های تفریح و خرید گردی برای تهرانی ها محسوب می‌شود. در این مرکز خرید، برندهای نام آشنای لباس و کیف و کفش، اکسسوری و جواهرات بسیاری وجود دارد و می‌توانید تنوع خوبی از کالاهای با کیفیت را در واحد های مختلف این مجتمع تجاری پیدا کنید. رستوران ‌ها و فست ‌فودهای بی نظیری در میلاد نور قرار دارند تا طعم خوبی به خرید شما بدهند. همچنین رستوران ملل که یکی از بهترین رستوران ‌های تهران است، در طبقه‌ ششم میلاد نور قرار دارد.
نشانی: شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی

«مراکز خرید بیشتر به زودی در این لیست قرار می گیرند»

بوستان اترک سمرقند لیدوما
آیریک سنتر گلستان ایران زمین تهرانی 
افق پردیس زندگی پترک  معین مال
ایران مال بازار سنتی ستارخان بازار بزرگ نصر مفید
پاسارگاد اریکه ایرانیان اوپال رویال سنتر
مرکز خرید سروستان پلاتینیوم مجتمع بوعلی سپهر
زمرد یادگار پاساژ پرواز پاساژ کسری
مرکز خرید آرن سامان پردیسان الماس 
آتریوم مریم    
نظر خود را درباره «معرفی مراکز خرید غرب تهران، گشت و گذاری در بهترین های پایتخت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی مراکز خرید غرب تهران، گشت و گذاری در بهترین های پایتخت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.