زمان مطالعه: 1 دقیقه
بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت در تهران

بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت در تهران

در این مقاله از آسمونی می خواهیم اطلاعاتی در مورد شرکت های ارائه دهنده اینترنت در تهران بپردازیم. از شما...

بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت در تهران
بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت در تهران

در این مقاله از آسمونی می خواهیم اطلاعاتی در مورد شرکت های ارائه دهنده اینترنت در تهران بپردازیم. از شما همراهان عزیز دعوت می کنیم تا پایان همراهمان باشید و ما را از نظرات ارزشمندتان آگاه سازید.

یکی از اصلی ترین نگرانی های کاربران اینترنت در ایران، انتخاب سرویس دهنده ای است که بتواند با تعرفه مناسب سرویسی بدون دردسر، قطعی و مشکلات مشابه را در اختیار آنان قرار دهد. پیش تر در وب سایت سخت افزار درباره انتخاب به صرفه ترین سرویس اینترنت ثابت ADSL و همچنین خرید بهترین بسته افزایشی اینترنت از اپراتورهای موبایلی مقالاتی منتشر شده بود. حالا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز برترین سرویس دهنده های اینترنت کشور را معرفی کرده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تنظیم این رده بندی با نظرسنجی از 30 هزار کاربر در سراسر کشور خبر داد و اشاره کرد این جداول به صورت دوره ای منتشر خواهند شد تا علاوه بر ایجاد رقابت بین اپراتورها، کاربران نیز بتوانند در انتخاب بهترین سرویس دهندگان با اطلاعات بیشتری اقدام کنند.

بر اساس جداول منتشر شده، می توان بهترین سرویس دهندگان اینترنت ایران را به صورت جدول زیر معرفی کرد:

آسیاتک:670

شاتل:340

پارس آنلاین:270

صبانت:140

های وب: 130

توضیح اینکه جدول فوق بر اساس جدول ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات از سوی وب سایت سخت افزار تنظیم شده و شیوه امتیازدهی به شرکت ها به این ترتیب بوده است که 30 امتیاز برای قرار گرفتن در رده اول بهترین سرویس دهنده هر استان، 20 امتیاز برای رده دوم و 10 امتیاز برای رده سوم در هر استان کشور اختصاص داده شده و سپس با جمع بندی امتیازات در همه 31 استان کشور، 5 سرویس دهنده برتر اینترنت ایران شناخته شده اند.

نظر خود را درباره «بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.