زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازارهای گل در تهران

بازارهای گل در تهران

بازارهای اصلی گل برای شما یک گزینه مناسب با دست کم 50 درصد صرفه جویی نقدی می باشند.

بازارهای اصلی گل برای شما یک گزینه مناسب با دست کم 50 درصد صرفه جویی نقدی می باشند تهران سه بازار گل معروف داره که بزرگترین و معروفترینشون بازار گل امام رضا، بازار گل بهشت زهرا و محلاتی هستند. با آسمونی همراه باشید. با آسمونی همراه باشید.

بازار گل امام رضا

بازارگل امام رضا
بازارگل امام رضا

این بازار گل که به خاطر قرار گرفتن در جاده خاوران به بازار گل خاوران معروفه و همونطور که گفته شد، بزرگترین و معروفترین بازار گل تهران به حساب میاد. شاید در دید اول از فضای این بازار گل خوشتون نیاد چون بیشتر مغازه های این بازار با مصالح موقتی ساخته شدن و ظاهر خیلی خوبی ندارن، اما اونقدر قشنگی و تنوع گل ها نظرتون رو جلب میکنه که دیگه، چیز دیگه ای خیلی به چشم نمیاد. به غیر از گل همه چیز مربوط به گل و گلفروشی توی این بازار به فروش میرسه، لوازمی مثل گلدان،روبان، سبد، کود و هر چیز دیگه ای که فکرش رو بکنید.

آدرس و تلفن بازار گل امام رضا

آدرس
تهران، اتوبان امام رضا (ع)، ضلع جنوب و غرب شهرک صنفی و صنعتی خاوران
شماره تماس 02155344891
ساعت کاری هر روز از 4:30 صبح الی 12 ظهر
لوکیشن  نمایش نقشه در گوگل مپ ، نشان ، بلد

 

بازار گل محلاتی

گل های بازار گل محلاتی
گل های بازار گل محلاتی

بازار گل محلاتی دومین بازار بزرگ گل‌ و گیاه در تهران است که فارغ از یک مرکز خرید شلوغ و محبوب، به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر نیز معرفی می‌شود. این بازار از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین بازار گل‌های پایتخت به شمار می‌رود که با تنوع کم‌نظیری از انواع گل‌های زینتی و گیاهان آپارتمانی بزرگ و کوچک، نیاز همه افراد را از فروشندگان و مردم عادی برطرف می‌سازد.

فروش گل و گیاه در بازار گل محلاتی معمولا به‌طور عمده صورت می‌گیرد؛ اما تک‌فروشی و خدمات مربوط به گیاهان به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم نیز در دسترس مشتریان قرار دارد. درخت، درختچه، انواع بذر، گل‌های شاخه بریده، انواع کاکتوس و ساکولنت‌های ساده و تزیینی و رنگی، ابزار و ادوات گل‌آرایی، لوازم باغبانی، انواع گلدان، خاک و کود، از جمله محصولاتی است که در بازار گل محلاتی عرضه می‌شود.

آدرس و تلفن بازار گل محلاتی

آدرس
حدفاصل اتوبان شهید محلاتی و بلوار آهنگ، واقع در منطقه ۱۴ شهرداری تهران
شماره تماس 02133693629
ساعت کاری هر روز از 4:30 صبح الی 1 ظهر
لوکیشن

 نمایش نقشه در گوگل مپ ، نشان ، بلد

 

بازار گل بهشت زهرا

بازار گل بهشت زهرا
بازار گل بهشت زهرا

بازار گل بهشت زهرا گل‌هایی با کیفیت و ارزان قیمت را برای مشتریان فراهم کرده تا بتوانند برای مراسم‌های ترحیم و یا بازدید از رفتگان خود تهیه کنند. این بازار گل به قیمت پایین محصولاتش معروف است. بازار گل بهشت زهرا یکی از فعال‌ترین بازارهای گل تهران است و ساعت کار آن هر روز از صبح تا ظهر است. با این حال در روزهای آخر هفته و ایام خاص تا عصر نیز فعال است.

آدرس و تلفن بازار گل بهشت زهرا

آدرس تهران، ابتدای اتوبان بهشت زهرا، بعد از صالح آباد
شماره تماس 02166059000
ساعت کاری هر روز از 4:30 صبح الی 16
لوکیشن  نمایش نقشه در گوگل مپ ، نشان ، بلد

 

 بازار گل غرب تهران

بازار گل غرب تهران
بازار گل غرب تهران

بازار گل و گیاه آبشناسان این مجموعه در حاشیه اتوبان آبشناسان قرار گرفته و مجموعه‌ای کامل از انواع گل و گیاه آپارتمانی و ملزومات مربوط به آن‌ها مانند انواع خاک و کود، گلدان‌های سرامیکی، فلزی و پلاستیکی و تجهیزات باغبانی، ابزارهای آبیاری و گل‌کاری است. 

آدرس بازار گل و گیاه آبشناسان

آدرس تهران، جنت آباد، بزرگراه ستاری، نرسیده به میدان دانشگاه، خیابان شعرا، خیابان شبنم
شماره تماس 02122665442
ساعت کاری از 9 صبح تا یک ظهر و از ساعت 4 تا 8 شب
لوکیشن نمایش نقشه در گوگل مپ ، نشان ، بلد
نظر خود را درباره «بازارهای گل در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بازارهای گل در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.