زمان مطالعه: 2 دقیقه
کنسرت های تهران در کجا برگزار می شوند؟

کنسرت های تهران در کجا برگزار می شوند؟

کنسرت های تهران در سالن ها و تالارهای مختلفی برگزار می شوند. همچنین با کاهش بیماری کرونا، کنسرت ها کم کم در حال برگزاری با ظرفیت کامل هستند.

اگر از طرفداران موسیقی و خواننده های ایرانی هستید و دوست دارید در کنسرت خواننده موردعلاقه تان شرکت کنید، این بخش آسمونی را حتما مطالعه کنید چرا که اطلاعات کاملی از برگزاری کنسرت های تهران تهیه کرده است.

کنسرت‌ های تهران در کجا برگزار می شوند؟

خوشبختانه تهران دارای سالن های کنسرت متعددی است و در طول سال خواننده های مختلف می توانند در بسیاری از آنها کنسرت برگزار کنند. در ادامه به معرفی سالن های کنسرت تهران و زمان برگزاری برنامه های کنسرت در تهران می پردازیم.

تالار وحدت

تالار وحدت تا قبل از انقلاب اسلامی، تالار رودکی نام داشت. در این تالار یک تالار کوچک تری هم وجود دارد که نام این تالار کوچک را تالار رودکی گذاشتند. تالار وحدت تهران توسط یوگینا آفتاندلیانس، طبق نمونه اپرا هال وین ساخته شده است.

  • آدرس تالار وحدت تهران: خیابان حافظ، بعد از چهار راه کالج، خیابان محمد حسین شهریار، تالار وحدت

اریکه ایرانیان 

مجتمع اریکه ایرانیان تهران مجتمعی 8 طبقه است که دارای سالن کنسرت نیز می باشد. این سالن کنسرت در شهرک غرب واقع است که امکانات بیشماری بغیر از برگزاری کنسرت دارد.

  • آدرس مجتمع اریکه ایرانیان: شهرک قدس، شهرک فرحزادی، مجتمع اریکه ایرانیان

برج میلاد

سالن کنسرت برج میلاد یکی از بزرگترین سالن های ایران به حساب می آید. نام دیگر این سالن، مرکز همایش های بین المللی برج میلاد است که در آن بغیر از کنسرت، انواع همایش های مختلف نیز برگزار می شود.

  • آدرس سالن کنسرت برج میلاد: کوی نصر (گیشا)، میدان آرش

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با عنوان "سالن همایش میلاد" هم نامیده می شود. که نباید آن را با سالن کنسرت برج میلاد اشتباه گرفت زیرا این سالن در حوالی ولنجک است.

  • آدرس سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران: بزرگراه چمران، خیابان سئول، درب جنوبی محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

تالار وزارت کشور 

سالن وزارت کشور، تالاری مجهز و مناسب برای همایش‌ها و سمینارهای بزرگ در تهران است. این تالار محلی مناسب برای برگزاری انواع کنسرت ها می باشد. این سالن کنسرت در مجموعه‌ ای جذاب و دیدنی در دل وزارت‌ خانه است. 

  • آدرس تالار وزارت کشور: میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام، پلاک 29، درب اصلی سالن وزارت کشور

تالار ایوان شمس

تالار ایوان شمس قبلا نام آن تالار حرکات بود و محل برگزاری انواع تئاتر ها، کنسرت ها و همایش ها می باشد. این تالار در کنار ساختمان معاونت امور جتماعی و فرهنگی شهرداری تهران واقع شده و تحت مالکیت شهرداری تهران قرار دارد.

  • آدرس تالار ایوان شمس: بزرگرداه جلال آل احمد- ابتدای بزرگراه کردستان

تالار رودکی

ساخت تالار رودکی همزمان با تالار وحدت شروع و افتتاح شد. شامل سالن اصلی در طبقه سوم و بالکن در طبقه چهارم است. این تالار مجموعا گنجایش 200 نفر را دارد. سن تالار رودکی ثابت است و فقط برای تمرین ارکستر و اجرای گروه های موسیقی طراحی شده است. همچنین انتهای صحنه به اجرای گروه های ارکسترال و گروه کر اختصاص داده شده است.
تمام طبقات تالار رودکی در زمان افتتاح به استقرار مدیر و رهبر ارکستر، نوازندگان سازها، بخش فنی، تمرین و اجرا اختصاص داشته است که در طول زمان به واحدهای اداری تبدیل شده است.

  • آدرس تالار رودکی تهران: خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار 

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران که در منطقه‌ای دنج و آرام واقع شده است، آن‌قدر جلال و شکوه دارد که چشم همگان را به خود خیره می‌کند. این هتل واقع در منطقه سعادت‌آباد در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. هتل اسپیناس پالاس که به نظر می‌رسد یک کاخ باشکوه است با ترکیب عناصر کلاسیک و مدرن یک بنای خاص و مجلل را خلق کرده است. این هتل زیبا با ارائه فضاهای مهیج مانند تالارها و سالن‌های کنسرت از محبوبیت بالایی برخوردار است.

آدرس هتل اسپیناس پالاس: سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان چنگیز غربی میدان ژوراسیک

نظر خود را درباره «کنسرت های تهران در کجا برگزار می شوند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کنسرت های تهران در کجا برگزار می شوند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.