زمان مطالعه: 1 دقیقه
اتحادیه صنف قالیشویان تهران

اتحادیه صنف قالیشویان تهران

اتحادیه صنف قالیشویان تهران یکی از اتحادیه های فعال در ایران است که وظیفه ساماندهی فعالان در این زمینه را بر عهده دارد.اتحادیه قالیشویی به عنوان مرجعی برای قالیشویی های مجاز و ناظر بر فعالیت کارخانه های قالیشویی می باشد.

اتحادیه صنف قالیشویان تهران یکی از اتحادیه های فعال در ایران است که وظیفه ساماندهی فعالان در این زمینه را بر عهده دارد. برای آشنایی با اتحادیه صنف قالیشویان تهران این بخش آسمونی را خوانید.

اتحادیه صنف قالیشویان تهران
اتحادیه صنف قالیشویان تهران

اتحادیه صنف قالیشویان تهران

نیاز به اتحادیه صنف قالیشویان تهران

با گسترش تکنولوژی و تنوع و افزایش تعداد فرش های ماشینی و دستباف، روزافزون شدن نیاز به قالیشویی ها نیاز به ایجاد اتحادیه و صنف قالیشویی، ایجاد شد. قالیشویی از گذشته تا کنون به عنوان شغل رسمی در ایران ثبت شده است.

تاسیس اتحادیه صنف قالیشویان تهران

اتحادیه قالیشویان تهران در سال 1351 تاسیس گردید. که امروزه درکنار بیش از 138 اتحادیه در تهران به فعالیت می پردازد. اتحادیه قالیشویی به عنوان مرجعی برای قالیشویی های مجاز و ناظر بر فعالیت کارخانه های قالیشویی می باشد. و همه ساله نرخ های قالیشویی و مبلشویی را تعیین و تصویب می کند.

آدرس اتحادیه صنف قالیشویان تهران

تهران ، خیابان مرتضوی ، خیابان رودکی پلاک 187

تلفن اتحادیه صنف قالیشویان تهران

66881243

فکس اتحادیه صنف قالیشویان تهران

66859702

توجه: اگر به قالیشویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی های مجاز مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

 

  • همچنین ببینید:

بهترین قالیشویی ها

بهترین قالیشویی های تهران 

بهترین قالیشویی های کرج 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اتحادیه صنف قالیشویان تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اتحادیه صنف قالیشویان تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.