زمان مطالعه: 1 دقیقه
محله بازار تهران

محله بازار تهران

نام محله : بازار تهرانموقعیت جغرافیایی : جنوب تهرانمنطقه شهرداری : منطقه 12 شهرداری تهران ، ناحیه 2بافت...

نام محله : بازار تهران موقعیت جغرافیایی : جنوب تهران منطقه شهرداری : منطقه 12 شهرداری تهران ، ناحیه 2 بافت : غالبا قدیمی محدودیت ترافیکی : دارد (طرح ترافیک ) محله های همسایه : پامنار ، سنگلج ، هرندی و قیام ایستگاه های مترو : ایستگاه های میدان محمدیه ، خیام و پانزده خرداد ایستگاه های بی ار تی : ایستگاه های سعادت، مولوی و محمدیه قیمت هر متر مربع : 5 تا 10 میلیون تومان ( در سال 98 )

اطلاعات عمومی محله بازار تهران

بافت محله : تراکم جمعیتی : این محله جزو محله های شلوغ تهران به شمار می آید و جمعیتی در حدود 16 هزار نفر را در خود جای داده است. قیمت ملک : قیمت ملک در محله بازار نهران از 5 میلیون تومان شروع شده و به 10 میلیون تومان خاتمه میابد ( در سال 98 ).

اطلاعات جغرافیایی محله بازار تهران

همسایه های بازار تهران : محله بازار از شمال به محله پامنار و خیابان 15 خرداد راه دارد ، از جنوب به محله هرندی و خیابان مولوی می رسد ، در غرب محله سنگلج و خیابان خیام قرار دارد و شرق این محله، قیام  است. میادین و خیابان های اصلی : خیابان های وحدت اسلامی ، مولوی و خیام از خیابان های مهم این محله به شمار می آیند ، میدان محمدیه نیز تنها میدان این محله است.

اماکن مهم محله بازار تهران

بوستان ها و فضای سبز : پارک شهر تنها پارک موجود در این محله است. حمل و نقل عمومی : ابیستگاه های مترو میدان محمدیه، خیام و پانزده خرداد در خط 1 و ایستگاه های بی ار تی محمدیه ، سعادت و مولوی دسترسی این محله را به باقی نقاط تهران راحت می کند. پمپ بنزین ها : تنها یک پمپ ب  

نظر خود را درباره «محله بازار تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره محله بازار تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.