زمان مطالعه: 2 دقیقه
بزرگترین نمایشگاه های تکنولوژی در جهان

بزرگترین نمایشگاه های تکنولوژی در جهان

نمایشگاه ها و جشنواره های زیادی هر ساله در سراسر جهان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود که آسمونی در این بخش مهمترین نمایشگاه های تکونولوژی در ج
technology-fair
technology-fair

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات چندیگار هند

این نمایشگاه معمولا هر ساله از 5 تا 7 آوریل برگزار می شود که هدف از آن معرفی و ارتقا ابتکارات و اختراعات مرتبط با صنعت الکترونیک و اطلاعات است. در این نمایشگاه دستاوردهای جدید در زمینه رایانه، نوت بوک، پرینتر، اسکنر، میکروسکوب‌های دیجیتال، موبایل، کارت های هوشمند و ...به نمایش در می آیند.

نمایشگاه وکنفرانس اینتلک (ENTELEC Conference & Expo)

این نمایشگاه  به مدت دو روز از 9 تا 11 آوریل هر سال در هوستون ایالات متحده برگزار می شود. این نمایشگاه یکی از معروفترین نمایشگاه ها در زمینه صنعت الکترونیک است و در آن ابتکارات و اختراعات جدید در حوزه آنتن ها، فیبر نوری، اتوماسیون، دستگاه های مرتبط با پشتیبانی برق و ... ارایه می شود.

نمایشگاه جهانی رایانه(Computer World Expo)

این نمایشگاه هر ساله به مدت دو روز از 10 تا 11 آوریل در کپنهاک دانمارک برگزار می شود. هدف اصلی این نمایشگاه ایجاد مکانی برای ملاقات و تبادل نظر تولیدکنندگان و متخصصان محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات، کارشناسان وب و نرم افزار است.

نمایشگاه اکوم (Ecom)

این نمایشگاه هر ساله در 16 آوریل در ژنو سوییس برگزار می شود که تجهیزات تکنولوژیک متعددی در آن به نمایش در می آیند. این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه در زمینه تکنولوژی است که پیشروان فناوری اطلاعات برای تعامل و آشنایی با فناوری های جدید در آن گردهم می آیند.

نمایشگاه اینتروپ لاس وگاس(Interop Las Vegas)

این نمایشگاه از 6 تا 10 ماه می هر سال در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود. در این نمایشگاه شرکت های برجسته مهمترین ابتکارات خود در زمینه خدمات و محصولات فناوری اطلاعات را ارایه می کنند.

نمایشگاه گوشی همراه دبی (The Mobile Show Dubai)

نمایشگاهی است که به مدت دو روز هر ساله در 14 و 15 ماه می در دبی امارت متحده عربی برگزاری می شود. آخرین خدمات، ابتکارات و اپلیکیشن های مرتبط با گوشی های همراه در این نمایشگاه ارایه می شود.

نمایشگاه جهانی فناوری اطلاعات (World IT Show)

این نمایشگاه که از 21 تا 24 ماه می در سوول، پایتخت کره جنوبی برگزار می شود، به معرفی رسانه های دیجیتال، خدمات و تولیدات مرتبط با ارتباطات، شبکه خانگی و... می پردازد

نمایشگاه سیبت استرالیا (CeBIT Australia)

این نمایشگاه پرچمدار رویدادهای تجاری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه آسیا پاسیفیک است که از 28 تا 30 ماه می هر سال در سیدنی برگزار می شود.

نمایشگاه هفته فناوری جیتکس دبی(Gitex Technology Week)

این نمایشگاه از تاریخ 20 تا 24 اکتبر هر سال در دبی برگزار می شود. جیتکس میزبان مدیران مطرح شرکت‌های جهانی به منظور برگزاری همایش‌های جانبی است. این نمایشگاه در حوزه ارتباطات گوشی همراه و ماهواره ‌ای، آخرین دستاوردها درخصوص شبکه‌ های ارتباطی، موبایل و کاربردهای مختلف آن، شبکه‌های نسل آینده، فناوری IP، ارتباطات ماهواره ‌ای و راهکارهای زیرساختی فعال است.

نمایشگاه تکنولوژی های یادگیری(Learning Technologies)

این نمایشگاه هر ساله در روزهای 29 و 30 ژانویه در شهر لندن انگلیس برگزار می شود که بر اهمیت فناوری در یادگیری تمرکز دارد و شرکت‌ها مهمترین ابتکارات و محصولات خود را در این زمینه ارایه می کنند.

نمایشگاه سیبت هانوفر (Cebit Hannover Exhibition)

نمایشگاه فناوری های الکترونیکی و دیجیتالی موسوم به سبیت هر ساله از 5 تا 9 مارس در شهر هانوفر آلمان برگزار می شود. فناوری‌های مبتنی بر کاربردهای مشترک در زمینه دانش، ارتباطات و منابع، گوشی های هوشمند، تبلت ها، نوت بوک‌ها و ... از حوزه های مهم این نمایشگاه هستند. نمایشگاه سبیت هانوفر بزرگترین رخداد صنعت فناوری سراسر جهان است. در  سال 2013 حدود 4 هزار شرکت بزرگ از 110 کشور برای ارایه آخرین دستاوردهای خود در زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات در این نمایشگاه حضور داشتند.

نظر خود را درباره «بزرگترین نمایشگاه های تکنولوژی در جهان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بزرگترین نمایشگاه های تکنولوژی در جهان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.