زمان مطالعه: 1 دقیقه
پاک کردن تاتو

پاک کردن تاتو

گاهی پس از انجام تاتو (خالکوبی) شرایطی پیش می آید که فرد تصمیم می گیرد تاتو (خالکوبی) را پاک کند.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

کسانی که براساس مد روز تاتو می کنند ممکن است زمانی هم برسد که باز هم برطبق مد روز آن را پاک کنند! آسمونی در این بخش در مورد روش های پاک کردن تاتو صحبت می کند.

پاک کردن تاتو
پاک کردن تاتو
پاک کردن تاتو  

روش های پاک کردن تاتو

گاهی پس از انجام پوست و لایه برداری عمیقی که این روش ها ارزان بوده ولی نتیجه آنها کامل و صد در صد نیست و معمولا جای زخم و اسکار بجای می گذارند . روش دیگر پاک کردن تاتو ،استفاده از لیزر ساده ترین ، با عارضه کمتر و گاهی با نتایج بسیار عالی می باشد که در صورت موثر بودن اکثرا جای زخم و اسکار به جا نمی گذارد .

محدودیت های لیزر

اما لیزر محدودیت هایی هم دارد که یکی گران بودن ، دوم غیر قابل پیش بینی بودن نتایج آن است سومین محدودیت لیزر بی اثر بودن آن روی بعضی از خالکوبی ها می باشد. تاتو‌های آبی تیره و سیاه به لیزر بهتر جواب می‌دهند در صورتی که تاتو‌های زرد و قرمز و سبز جواب درمانی کم یا خیلی مختصری دارند. در عین حال، خالکوبی‌(تاتو)های سفید یا خالکوبی‌(تاتو)های همرنگ پوست می توان تا حدودی (تاتو)خالکوبی قبلی را مخفی کرد.

نظر خود را درباره «پاک کردن تاتو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره پاک کردن تاتو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.