زمان مطالعه: 4 دقیقه
تور تانزانیا

تور تانزانیا

اگر قصد سفر به تانزانیا با تور را دارید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که راهنمای تور تانزانیا...
اگر قصد سفر به تانزانیا با تور را دارید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که راهنمای تور تانزانیا ، اطلاعات تور تانزانیا ، جاذبه های تور تانزانیا ، مکان های تور تانزانیا و ... را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

تور تانزانیا
تور تانزانیا


 

جاذبه های گردشگری تور تانزانیا

پارک ملی سرنگتی (Serengeti National Park) از جاذبه های گردشگری تور تانزانیا

پارک ملی معروف سرنگتی با زیبایی های شگفت انگیزش در کشور تانزانیا قرار دارد و قطعاً در لیست مقاصد گردشگران حرفه ای دنیا قرار دارد. در واقع این پارک قدیمی ترین پارک ملی این کشور است و میراث جهانی محسوب می شود و هفتمین مورد از عجایب دنیا است. این پارک بخاطر مهاجرت سالانه حیوانات وحشی از جمله صدها هزار گورخر و میلیون ها حیوان دیگر بسیار مشهور است. گزینه های زیادی برای گردشگران وجود دارد و گردش های سافاری لوکسی در اختیار آنها قرار داده می شود.

tanzania-tour
tanzania-tour


زنگبار (Zanzibar) از جاذبه های گردشگری تور تانزانیا

مجمع الجزایر نیمه خودمختاری در نزدیکی تانزانیا وجود دارد که شامل جزیره اصلی زنگبار و یک سری جزایر کوچکتر می شود. این مکان زیبا برای تماشای سواحل شنی سفید و پایتختی در فهرست میراث جهانی بسیار مناسب است. آبهای فیروزه ای اقیانوس هند این مجمع الجزایر را احاطه کرده اند و بخاطر تاریخ رنگارنگ و کاخ سلطان، مسجدها و معماری سنتی شهر اصلی و و سواحل زیبای آن باید حتماً سفری به این منطقه داشته باشید.

تور تانزانیا
تور تانزانیا


نونگوی (Nungwi) از جاذبه های گردشگری تور تانزانیا

این شهر در نزدیکی زنگبار است و باید اشاره خاصی به آن نمود. می توان گفت زیباتری ساحل تانزانیا در این دهکده کوچک و در نوک شمالی زنگبار قرار دارد. این دهکده قبلاً فقط یک دهکده ماهیگیری ساده بود که به یکباره تبدیل به مقصد گردشگری محبوبی شد و جدا از کلیشه های بهشت استوایی، درخت های نخل، سواحل شنی سفید و قایق هایی که در آبهای فیروزه ای زلال حرکت می کنند و غروب آفتاب شگفت انگیز نیز از جذابیت های دیگر این منطقه است.

tanzania-tour
tanzania-tour


کیلیمانجارو (Kilimanjaro) از جاذبه های گردشگری تور تانزانیا

تماشای بلندترین قله قاره آفریقا یعنی قله کیلیمانجارو از نزدیک تقریباً یک هفته زمان می برد. کیلیمانجارو در واقع آتشفشانی خاموش با سه مخروط آتشفشانی (کیبو، ماونزی و شیرا) است و 19336 فوت (5893 متر) ارتفاع دارد و بلندترین قله قابل فتح در دنیاست. همچنین با گذر از سطوح متنوعی از حیوانات و گیاهان می توانید به تماشای این مکان زیبا بروید. منتظر باشید که در مسیرتان از مزارع کشاوری در پای جنگل های بارانی، علفزارهای باطراوت، بیابان و برف رد شوید تا به قله برسید.

تور تانزانیا
تور تانزانیا


جزیره منمبا (Mnemba Island) از جاذبه های گردشگری تور تانزانیا

در این جزیره کوچک قلبی شکل همه چیز زیباتر و رمانتیک تر از جاهای دیگر است. جزیره بهشت گونه منمبا درست در ساحل شرقی زنگبار قرار دارد و برای زوج های رمانتیک مقصد خوبی است. این جزیره با آبهای زلال و فیروزه ای محاصره شده که غنی از حیات دریایی هستند و گردشگران حتماً چشمشان به لاکپشت ها، دلفین ها و ماهی های زیادی خواهد افتاد.

tanzania-tour
tanzania-tour


پارک ملی رواها (Ruaha National Park) از جاذبه های گردشگری تور تانزانیا

پارک ملی رواها در قالب تانزانیا بزرگترین پارک ملی کشور است. گردشگران کمتری به سمت این جاذبه تانزانیا جذب می شوند زیرا دسترسی پذیری به آن نسبت به پارک های دیگر کمتر است، هرچند که مناظر و حیات وحش آن ارزش سفر به این کشور را دارند. منتظر چشم اندازهای وحشی وسیع پر از سنگ ها و صخره های بزرگ و درختان بائوباب و حیوانات وحشی از جمله شیر، فیل، پلنگ، چیتا، زرافه، شغال، گورخر و گله های عظیمی از بوفالو باشید.

تور تانزانیا
تور تانزانیا


جزیره مافیا (Mafia Island) از جاذبه های گردشگری تور تانزانیا

این جزیره مکان محبوبی برای دوست داران تعطیلات است، ولی هنوز هم دست نخورده و بکر مانده است. این مکان قطعاً یکی از زیباترین مکان هایی است که می توانید در تانزانیا ببینید و بهترین سواحل شنی سفید و آبهای فیروزه ای زلال و شفاف را دارد. جزیره مافیا در مدار جنوبی محبوب تانزانیا و زنگبار و تالاب های جذاب، صخره های مرجانی و سواحل زیبا با حیات زیرآبی بکر قرار دارد.

tanzania-tour
tanzania-tour


دریاچه مانیارا (Lake Manyara) از جاذبه های گردشگری تور تانزانیا

این دریاچه در یک پارک ملی در منطقه آروشان و منطقه مانیارای تانزانیا واقع شده است که به عنوان مکانی عالی برای مشاهده حیات وحش منحصر بفرد منطقه به خصوص فلامینگوها معروف است. اگر در فصل بارانی به این منطقه بروید، بیش از 300 گونه مختلف از پرندگان مهاجر را مشاهده می کنید، ولی در فصل خشک که آّب دریاچه تبدیل به زمین گل آلود قلیایی می شود، فقط می توانید فیل، اسب آبی و زرافه ببینید.

تور تانزانیا
تور تانزانیا


نگورونگورو کریتر (Ngorongoro Crater) از جاذبه های گردشگری تور تانزانیا

بزرگترین مخروط آتشفشانی دست نخورده در دنیا را می توانید در بهشت حیات وحش منطقه محافظت شده نگورونگورو مشاهده کنید. این مخروط آتشفشانی دو تا سه میلیون سال قبل وقتی که آتشفشان بزرگی فوران کرد و روی خودش متلاشی شد، بوجود آمد. در سال 1978 این منطقه میراث جهانی یونسکو نامیده شد.

tanzania-tour
tanzania-tour


کوه های ماهال (Mahale Mountains) از جاذبه های گردشگری تور تانزانیا

کوه های ماهال که در حاشیه دریاچه تانگانیکان (در غرب تانزانیا) قرار دارند، یکی از بهترین نقاط برای مشاهده شامپانزه ها از نزدیک هستند. همچنین مکان زیبایی برای گشت و گذار در کوه های جنگلی و در کنار دریاچه ای با آبهای زلال هستند. گذشته از جمعیت زیاد شامپانزه ها، این مکان زیستگاه حیوانات دیگری همچون بابون های زرد و کولوبوس های قرمز است.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تور تانزانیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تور تانزانیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.