زمان مطالعه: 1 دقیقه
همه چیز در مورد برنزه کردن پوست

همه چیز در مورد برنزه کردن پوست

وارد استخر که می‌شویم هر کسی بطری یا تیوپی از کرم یا روغن یا معجون خانگی مخصوص به دست گرفته و ادعا می‌کند...

وارد استخر که می‌شویم هر کسی بطری یا تیوپی از کرم یا روغن یا معجون خانگی مخصوص به دست گرفته و ادعا می‌کند فرمول او پوستش را خوش‌رنگ‌تر از بقیه خواهد کرد.

برنزه کردن پوست
برنزه کردن قهوه جوشیده، دلستر، آب گوجه‌فرنگی و آب نمک برای خوش‌رنگ‌تر شدن پوست پایه و اساس علمی ندارد و فقط جزو اختراعات خانگی خانم‌ها محسوب می‌شوند! حتی برخی از این مواد ممکن است آفتاب‌سوختگی را تشدید کنند و فقط باعث قرمزی بیشتر پوست شوند. روغن بچه، روغن زیتون، روغن بادام و وازلین نیز همگی به برنزه‌شدن پوست کمک می‌کنند اما از آن محافظت نمی‌کنند. پس در آخر می‌بینیم که محصولات کارخانه‌ای مخصوص زیر آفتاب (دارای SPF 15 یا بالاتر) و لوسیون‌های بعد از آفتاب بهترین انتخاب هستند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «همه چیز در مورد برنزه کردن پوست» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره همه چیز در مورد برنزه کردن پوست فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.