نگاهی به فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 و شخصیت هایش در شبکه نمایش خانگی-Take a look at the films of white forehead 3
نگاهی به فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 و شخصیت هایش در شبکه نمایش خانگی-Take a look at the films of white forehead 3

نقد از مرجان دلپسند اختصاصی آسمونی

خانواده، مشکلات اقتصادی، کاهش نظارت والدین بر روی فرزندان خصوصا قشر کودک و نوجوان آنهم به خاطر کسب درآمد بیشتر و ... مسائلی هستند که در فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 می توان دید. فیلمی سینمایی با لوکیشن هایی زیبا و سرسبز شمال کشورمان ، فیلمی موزیکال که با اشعار و ترانه هایش و استفاده از شخصیت های انسانی در تمثیل حیواناتی  مانند گرگ، روباه، ببر، شیر، آهو، اختاپوس و کفتار و افسانه ها و داستان های قدیمی توانسته است نظر مخاطبانش را به خود جلب کند. ازشخصیت های این فیلم سینمایی می توان به شیر اشاره کرد، حیوانی که در افسانه های قدیمی بیشتر نگهبان جنگل و حیوانات دیگر جنگل بوده است . اما در این فیلم می بینیم که او نیز یکی از زیر دستان" اختاپوس "است که  در پی نوشیدن عصاره آهوان جوان خصوصا  "پیشونی سفید" است تا به جاودانگی برسد. برای رسیدن به مقصود نیز از کفتارهای نگهبانش استفاده می کند.

نگاهی به فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 و شخصیت هایش در شبکه نمایش خانگی
نگاهی به فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 و شخصیت هایش در شبکه نمایش خانگی

حیواناتی از دسته گربه سانان که برای یافتن شکار حتی با شیر  نیز در می افتد و  همچنین مردار خواری می کند. از دیگر شخصیت های این فیلم سینمایی نیز می توان به " بل بله ول وله شاخ کوتا" اشاره کرد. شخصیتی که درقسمت های قبلی تلاش کرد تا "پیشونی سفید" را به "اختاپوس"  تحویل بدهد. شخصیتی که در بخش سوم این فیلم سینمایی پیشونی سفید متوجه می شود که پدرش بوده است. او نیز در قصر "اختاپوس "به عنوان یک متصدی آزمایشگاه مشغول بوده است و برای اینکه فرزندش بدست اختاپوس ظالم نیفتد او را به باباسالار "ناپدری کنونی "پیشونی سفید" می فروشد. "افریته یا پیشونی طلا" نیز مادر پیشونی سفید است. پدر و مادری که توسط "اختاپوس "طلسم شیطانی شده اند تا وی به هدفش برسد که  همان نوشیدن عصاره وجود پیشونی سفید و جاودانگی است. از دیگر شخصیتهای این فیلم سینمایی نیز می توان به "پیر استاد"با بازی کارگردان این فیلم سینمایی(سید جواد هاشمی) اشاره کرد. کارگردانی که بیشترین آثار هنری اش در عرصه دفاع مقدس و جنگ بوده است. پیرمرد دانایی که اهالی جنگل او را به عنوان فردی دانا و آشنا به امور جنگل می شناسند و او را مرشد خود می دانند. دو شخصیت دیگر این فیلم سینمایی نیز" گرگی" و "روباه "هستند. شخصیت هایی که نه می توان گفت منفور و ظالم هستند و نه  مهربان و دوستدار پیشونی سفید.

این دو شخصیت نیز به لحاظ عدم تبعیت از اختاپوس به خاطر عدم تحویل پیشونی سفید به اختاپوس تبدیل به خر و الاغ  شده اند . "میمون پنجه طلا "نیز از دیگر شخصیت های این فیلم سینمایی است که دوست دوران کودکی پیشونی سفید و اکنون و در زمان حال نیز به عنوان کسی که عاشق اوست در پی کمک به پیشونی سفید برمی آید. عشق و دوست داشتنی که ما را به یاد فیلم های دهه شصت می اندازد. در حالی که این فیلم سینمایی برای قشر کودک و نوجوان در دهه 80 و 90ساخته شده است. از دیگر شخصیت های این فیلم می توان به خرسی پلیس جنگل اشاره نمود که با دیدن "پنجه طلا "آنچنان مجذوب او می شود که گویی برای مدتی از انجام وظایفش باز می ماند..   نقد از مرجان دلپسند

نظر خود را درباره «نگاهی به فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 و شخصیت هایش در شبکه نمایش خانگی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نگاهی به فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 و شخصیت هایش در شبکه نمایش خانگی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.