زمان مطالعه: 2 دقیقه
اهمیت سئو

اهمیت سئو

اهمیت سئو

اهمیت سئو چیست؟

امروزه میلیون ها سایت در ایران در حال رقابت هستند. تا بتوانند کاربران بیشتری را جذب کنند. جذب کابران هدفمند از طریق گوگل فقط از SEO امکان پذیر است. اما سوالی پیش می آید که چرا جذب کاربران مهم است؟ همان طور که خودمان می دانیم سایت های زیادی که در حوزه های مختلف فعالیت می‏‏‎کنند. هر کدام به دنبال کاربران خود هستند تا خدمات و یا کالای خود را بفروشند و از طریق آن کسب درآمد کنند.

کسب درآمد به تنهایی برای اهمیت سئو کافی نیست. کسانی هستند که به خاطر شهرت کسب و کار خود، از سئو استفاده می کنند تا بتوانند دیده شوند. داشتن یک سایت به کسب و کار شما اعتبار و یک ارزش افزوده ای را می دهد. به همین دلیل نیز سئو سایت نقش اساسی در کسب و کارهای اینترنتی پیدا کرده است.

انواع سئو چیست؟

حال می خواهیم انواع مختلف سئو را بررسی کنیم و در آن عمیق تر شویم. در سئو روش های گوناگونی وجود دارد و این دسته بندی بر اساس روش های سئو و درک ما از سئو، طبقه بندی شده است.

سئو کلاه سفید

نوعی از روش های سئو است که زمان بیشتری میگیرد تا شما جزو اولین نتایج گوگل و موتورهای جستجو شوید. در روش سئوی کلاه سفید ما کاملا به قوانین و الگوریتم های موتورهای جستجوگر پایبند هستیم. این روش ریسک بسیار کمی را خواهد داشت اما زمان زیادی را می خواهد تا ما را جزو نتایج گوگل نشان دهد. در کلاه سفید می توان نوشتن مطالب مورد نیاز مخاطبان را مثال زد. در این جا ما با نوشتن مطالب مرتبط با کلمه کلیدی و عبارت جستجو شده، آن چیزی که کاربر می خواهد را به او نشان می دهیم. و این یک مزیت برای ما محسوب می شود.

سئو کلاه خاکستری

سئوی کلاه خاکستری تلفیقی از سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید است. در این روش ما سعی می کنیم تا سئوی کلاه سیاه را اجرا کنیم، اما در ظاهر آن را سئوی کلاه سفید نشان دهیم. این روش ریسک زیادی دارد. اما می شود گفت که سرعت بالا آمدن در موتورهای جستجوگر از این روش بسیار بیش تر است. در سئوی کلاه خاکستری می توان به تبادل لینک و پرداخت پول برای گرفتن کامنت اشاره کرد.

سئو کلاه سیاه

این روش را کمتر کسی به کار می برد. در کلاه سیاه، ما روش هایی را به کار می بریم که برای موتورهای جستجوگر زیاد خوشایند نیست. ریسک این روش بسیار زیاد است به طوری که ممکن است گوگل سایت شما را پنالتی و از نتایج جستجو حذف کند. در این مورد می توان خرید بک لینک و محتوای کپی شده را مثال زد. همان طور که باید بدانید، اگر گوگل متوجه شود که ما بک لینک را به صورت پولی دریافت کرده ایم، آن را غیر اصولی می شمارد و ممکن است اخطار دهد و یکی از صفحات ما را پنالتی کند. در این روش ما سعی کرده ایم قوانین گوگل را نادیده بگیریم. برای همین خطرات را نیز باید بپذیریم.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اهمیت سئو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اهمیت سئو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.