زمان مطالعه: 4 دقیقه
تور سوئیس

تور سوئیس

تور سوئیس به عنوان یکی از تورهای پرطرفدار اروپا همه ساله گردشگران زیادی را جذب می کند. قبل از رفتن به سفر...

تور سوئیس به عنوان یکی از تورهای پرطرفدار اروپا همه ساله گردشگران زیادی را جذب می کند.

قبل از رفتن به سفر آشنایی با جاذبه های گردشگری هر کشور و شهری یکی از اقدامات لازم است. سوئیس یکی از کشورهایی است که می توانید در تابستان به عنوان یکی از کشورهای جذاب برای تور مسافرتی خود انتخاب کنید. جهت آشنایی با جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی و پرطرفدار سوئیس با آسمونی همراه شوید.



تور سوئیس
تور سوئیس
کوه ماترهورن

جاذبه‌های گردشگری سوئیس

اسکی در ماترهورن (Matterhorn) کشور سوئیس 

گردشگرانی که به تور سوئیس می روند، فرصت‌های زیادی برای اسکی خواهند داشت. چرا که بهترین پیست‌ها و مناطق اسکی دنیا در این کشور قرار دارند. در راس همه‌ی آنها کوه ماترهورن است. برای رسیدن به این منطقه باید از قطار یا اتوبوس استفاده کنید چون ماشین‌های سواری اجازه‌ی ورود ندارند. اینجا علاوه بر اینکه مقصدی فوق‌العاده برای اسکی است، هیچ گونه آلاینده‌ای ندارد. اگر در فصل اسکی به سوئیس سفر نکنید، در فصل تابستان هم می‌توانید از پیاده‌گردی در این کوهستان لذت ببرید. البته پیاده‌گردی در این منطقه کار راحتی نیست اما مناظر زیبا و شگفت‌انگیزی که در مسیرتان می‌بینید، قطا ارزش زحمت کشیدن دارد.



تور سوئیس
تور سوئیس
کارناوال بهاره‌

کارناوال بهاره‌ی Fasnacht در بازل کشور سوئیس

اگر در فصل بهار برای تور سوئیس برنامه ریزی کردید بسیار مناسب است.

چرا که کارناوال بهاره را در سوئیس خواهید بود. این جشنواره‌ی سه روزه در آب‌و‌هوای مطبوع برگزار می‌شود. در مدت برگزاری این جشنواره، همه‌ی اهالی شهر به جشن و پایکوبی مشغل می‌شوند. علاوه بر اهالی شهر و گردشگران داخلی، بسیاری از گردشگران خارجی هم از این فستیوال استقبال می‌کنند و از شرکت در آن لذت می‌برند.

ژنو شهری در کشور سوئیس

ژنو به عنوان سومین شهر بزرگ سوئیس و مقر سازمان ملل متحد، جاذبه‌های گردشگری متعددی دارد که همه‌ی سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد. چشم‌اندازهای زیبا از دریاچه‌ی ژنو، تعداد زیادی موزه، بزرگ‌ترین فواره‌ی دنیا، ساختمان سازمان ملل، بخش تاریخی شهر و مجموعه‌ای بی‌نظیر از رستوران‌های بین‌المللی در این شهر وجود دارد که چشم هر بازدیدکننده‌ای را خیره می‌کند.



تور سوئیس
تور سوئیس
ژنو

بازدید از شهر برن ، سوئیس

در تور سوئیس بازدید از شهر برن را از دست ندهید. برن، پایتخت این کشور، یک بخش تاریخی دارد که بسیار زیباست. می‌توانید تمام طول روز را در این بخش تاریخی شهر قدم بزنید و از دیدن مناظر و ساختمان‌های قدیمی، برج‌های ساعت قدیمی، خیابان‌های سنگ‌فرش و کلیساهای تاریخی لذت ببرید. در کنار رود قدم بزنید، از پارک‌های اطراف آن دیدن کنید، به موزه‌های تاریخی سر بزنید و از خوردن غذاها و نوشیدنی‌های محلی لذت ببرید.



تور سوئیس
تور سوئیس
کوه پیلاتوس

پیاده‌گردی در کوه پیلاتوس (Pilatus) در تور سوئیس

این کوه زیبا، بیرون از شهر لوسرن (Pilatus) قرار گرفته است.

و چشم‌اندازهای زیبا و نفس‌گیری از کوهستان آلپ را به نمایش می‌گذارد.

از شهر لوسرن با تله‌کابین می‌توانید خود را به بالای کوه برسانید.

یا اینکه مسیرهای منتهی به قله را پیاده‌گردی کنید و از بالای کوه، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ی کوهستان آلپ را تماشا کنید.



تور سوئیس
تور سوئیس
آبشار راین

پیک نیک در حوالی آبشار راین (Rhine) در سوئیس

یک ناهار مختصر تدارک ببینید و برای بازدید از بزرگ‌ترین آبشار اروپا برنامه‌ریزی کنید.

در شهر Schaffhausen که در نزدیکی این آبشار قرار دارد، می‌توانید از یک قلعه‌ی تاریخی قرون وسطایی بازدید کنید.

در این قلعه یک هاستل ارزان و شگفت‌انگیز برای اقامت وجود دارد.



تور سوئیس
تور سوئیس
سن گالن

گشت و گذار در سن گالن (St. Gallen) در کشور سوئیس

این شهر، هفتمین شهر بزرگ سوئیس است که موزه‌های زیبا، نقاشی‌های دیواری رنگارنگ و معماری منحصربه‌فردی دارد.

ماجراجویی در اینترلاکن (Interlaken) کشور سوئیس

در تور سوئیس حتما در برنامه خود بازدید از اینترلاکن را جای دهید. اینترلاکن یک اقامتگاه و تفریح‌گاه توریستی و مقصد گردشگری بسیار محبوبی برای دوستداران فعالیت‌های تفریحی در فضای باز است.

البته ناگفته نماند که این منطقه در فصل‌های پرگردشگر بسیار شلوغ و پرطرفدار است.



تور سوئیس
تور سوئیس
اینترلاکن

اگردر جست‌و‌جوی هیجان هستید، در این منطقه فعالیت‌های تفریحی زیادی برای شما وجود دارد از جمله چتربازی بر فراز یخچال‌های سوئیس، اسکی روی آب، اسکی، پیاده‌گردی و... اینترلاکن مقصد محبوبی برای کوله‌گردها محسوب می‌شود چون فالیت‌های تفریحی رایگان هم در آن وجود دارد.

بازدید از دهکده‌های قدیمی سوئیس

در منطقه‌ی Graubunden تعدادی دهکده‌ی تاریخی وجود دارد که قدمت خانه‌های آنها به قرن سیزدهم بر می‌گردد. اهالی این منطقه به یک زبان قدیمی به نام Romanch صحبت می‌کنند که در جای دیگر این کشور وجود ندارد.

اهالی این منطقه تلاش می‌کنند تا سنت‌های خود از جمله زبان‌شان را به خوبی حفظ کنند.

بازدید از منطقه‌ی Swiss Riviera در تور سوئیس



تور سوئیس
تور سوئیس
قلعه‌ی Château de Chillon

این منطقه در Lavaux واقع شده و از کنار دریاچه‌ی ژنو می‌گذرد. در این منطقه می‌توانید از تماشای تاکستان‌های مشرف به دریاچه، قلعه‌ی  Château de Chillon، و شهر مونترو (Montreux) که به خاطر فستیوال سالانه‌ی جاز شهرت دارد، لذت ببرید.

یک سفر رمانتیک در مونترو در کشور سوئیس

قلعه‌ی تاریخی Chateau de Chillo، با معماری و منظره‌ی شگفت‌انگیزش در کنار دریاچه قرار گرفته و مقصدی زیبا و رمانتیک است. قدمت این قلعه به قرن یازدهم میلادی بر می‌گردد و تا کنون الهام‌بخش نویسندگان و هنرمندان زیادی از جمله لرد بایرون بوده است.

تماشای فرهنگ روستایی در آپنزل (Appenzell) سوئیس



تور سوئیس
تور سوئیس
روستای آپنزل

این شهر کوچک 7 هزار نفری، در منطقه‌ی Appenzell Innerrhoden قرار دارد.

هیچ ماشینی در این دهکده وجود ندارد و اهالی با همان سبک و سیاق قدیمی و با سنت‌های خود زندگی می‌کنند. موقعیت مکانی این دهکده که در دامنه‌ی کوه Alpstein قرار گرفته، شرایط را برای انجام فعالیت‌های تفریحی مختلف در فصل تابستان و زمستان، مهیا کرده است.

بازدید از لوسرن شهری در کشور سوئیس

در لوسرن می‌توانید یک شهر سوئیسی تمام عیار را از نزدیک لمس کنید.

در این شهر، ترکیبی از زندگی شهری و طبیعت را در کنار هم مشاهده خواهید کرد و از تماشای دریاچه‌ی لوسرن، لذت خواهید برد.

بازدید از زوریخ شهری در کشور سوئیس

این شهر شلوغ و پرهیجان، یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در سوئیس است که جاذبه‌های گردشگری متعددی دارد. این شهر در نزدیکی یک دریاچه‌ی زیبا، کوهستان و سایر شهرهای بزرگ این کشور قرار گرفته است. زوریخ یک شهر بین‌المللی است و در آن با دانشجویان و مهاجران زیادی از سراسر دنیا روبه‌رو می‌شوید. در این شهر زیبا، نمایشگاه‌ها و جاذبه‌های هنری، پارک‌های دیدنی، رستوران‌های عالی و مناطق تاریخی وجود دارد که توجه هر گردشگری را جلب می‌کند.

تور سوئیس - اختصاصی آسمونی

نظر خود را درباره «تور سوئیس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تور سوئیس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.