زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه کوفته سوئدی خوشمزه

طرز تهیه کوفته سوئدی خوشمزه

کوفته سوئدی-sweden meatballs مواد لازم کوفته سوئدی: گوشت چرخ کرده: یک کیلو فلفل دلمه: 3 عدد برنج: 1 پیمانه جعفری:...

کوفته سوئدی-sweden meatballs
کوفته سوئدی-sweden meatballs

کوفته سوئدی-sweden meatballs

مواد لازم کوفته سوئدی:

گوشت چرخ کرده: یک کیلو فلفل دلمه: 3 عدد برنج: 1 پیمانه جعفری: مقداری نمک و فلفل و زردچوبه: به مقدار لازم گوجه فرنگی: 4 عدد آرد سوخاری: یک پیمانه پیاز بزرگ: 2 عدد رب گوجه فرنگی: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه کوفته سوئدی:

جعفری را با آب سرد بشویید بعد از اینکه آب آن گرفته شد، آن را در خرد کن ریخته خرد کنید. گوشت چرخ کرده را با جعفری مخلوط کنید برنج را به صورت نیم پخت درست کنید و به گوشت چرخ کرده اضافه کنید. فلفل دلمه و گوجه فرنگی را خرد کرده در خرد کن بریزید سپس به مواد اضافه کنید به آن نمک و فلفل و زردچوبه بزنید به کمک دست آن را ورز دهید چنانچه مواد شما چسبندگی لازم را ندارد به آن کمی آرد سوخاری اضافه کنید سپس آن را به صورت گلوله درآورید و در آرد سوخاری بغلتانید در اینجا کوفته های ما آماده برای سرخ شدن هستند. یک ماهیتابه برداشته روغن سرخ کردنی درآن ریخته و بگذارید روغن داغ شود. کوفته را را در روغن داغ سرخ کنید. وقتی یک سمت آن سرخ شد آن را به سمت دیگر چرخانده تا تمام سطح آن سرخ شود. پس از سرخ شدن آنها را در ظرف توری شکل گذاشته تا روغن آن خارج شود. پیاز را خلالی خرد کرده سرخ کنید. سپس به آن رب گوجه فرنگی اضافه کنید کمی آب به آن اضافه کنید تا رقیق شود و کمی نمک و فلفل به آن زده سپس بگذارید تا هم خامی رب گوجه گرفته شود و هم آب آن تبخیر شود. سپس کوفته ها را در ظرفی چیده سس آماده شده را روی آن بریزید.

 
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طرز تهیه کوفته سوئدی خوشمزه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه کوفته سوئدی خوشمزه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.