زمان مطالعه: 1 دقیقه
بهترین سوپرمارکت در تهران

بهترین سوپرمارکت در تهران

امروزه همه کسب و کارها به سمت دیجیتالی شدن یا به زبان ساده تر به سمت اینترنتی شدن پیش می روند. سوپرمارکت ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. آسمونی در این بخش به

 

ویژگی های سوپرمارکت خوب

سوپرمارکت ها جزو مغازه هایی هستند که شما در طول هفته زیاد به آن ها سر میزنید پس باید در ابتدا تنوع در کالا داشته باشند و اکثر برند های مورد نیاز شما را دارا باشند که لازم نباشد شما به مغازه دیگری بروید . مورد بعدی تمیز بودن سوپرمارکت است ، به دلیل وجود داشتن مواد غذایی در سوپرمارکت ها این مغازه ها باید بهداشت لازم را داشته باشند . نکته بعدی در یک سوپرمارکت خوب ، فروشنده خوب است ، فروشنده با صبر و حوصله و خوش برخورد میتواند شما را در انتخابتان راهنمایی کند. داشتن قابلیت تماس تلفنی برای مواقعی که شرایط از خانه بیرون آمدن را نداشته باشید و تحویل رایگان جلو درب منزل به همراه کارتخوان نیز از دیگر ویژگی های سوپرمارکت خوب است. داشتن بارکدخوان لازمه هر سوپرمارکت است که باعث مشخص شدن قیمت اصلی هر جنس و سریع تر شدن حساب و کتاب می شود .

بهترین سوپرمارکت ها در تهران
بهترین سوپرمارکت ها در تهران
بهترین سوپرمارکت ها در تهران

قیمت اجناس

قیمت اجناس در سوپرمارکت ها مستقیم از خود شرکت روی اجناس حک می شود. شما با توجه به نیازی که دارید می توانید از اقلام و برند های مختلف دیدن کنید و به صرفه ترین جنس را انتخاب کنید. ممکن است پنیری را که شرکتی تولید می کند شرکتی دیگر با حجم بیشتر و قیمت به صرفه تر عرضه کند که شما می توانید با توجه به نیازمندی خود در آن لحظه جنس مناسب را در میان برند های گوناگون انتخاب کنید.

انواع مختلف سوپرمارکت

سوپرمارکت سنتی : شامل بقالی های قدیمی و سوپرمارکت های روز هستند که ممکن است در محدوده یک محله و یا حتی یک خیابان فعالیت کنند. این مغازه ها معمولا فضای کوچکی دارند و مشتریان ثابت خود که ساکنین محل هستند را در تمام مدت سال دارند. سوپرمارکت های زنجیره ای : اینگونه فروشگاه ها شعبه های مختلفی در سرتاسر ایران دارند و معمولا از سوپرمارکت های محلی بزرگتر هستند و تنوع کالا در آنها بیشتر است. این سوپرمارکت ها به دلیل تخفیف هایشان نیز معروف هستند. سوپرمارکت آنلاین : اینگونه سوپرمارکت ها نسبتا با تاخیر در ایران رواج یافتند. دیگر لازم نیست برای خرید از خانه خارج شوید، سوپرمارکت های آنلاین معمولا وب سایت و یا اپلیکیشن موبایلی دارند که از طریق آن میتوانید سفارشتان را ثبت کنید و جلوی درب خانه تان تحویل بگیرید. سوپرمارکت های آنلاین دو دسته اند : دسته اول صرفا از سوپرمارکت های محلی جنس را میخرند و بعد به شما تحویل می دهند ، دسته دوم خود دارای انبار هستند و از آنجا جنس را در کمترین زمان ممکن به دست شما میرسانند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین سوپرمارکت در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین سوپرمارکت در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.