زمان مطالعه: 1 دقیقه
عادات صبحگاهی افراد خیلی موفق

عادات صبحگاهی افراد خیلی موفق

افراد موفق صبح خود را با کارهایی شروع می‌کنند که گاه میان آنها مشترک است و گاه تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. به...

Successful-people
Successful-people

افراد موفق صبح خود را با کارهایی شروع می‌کنند که گاه میان آنها مشترک است و گاه تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. به احتمال زیاد این افراد در طول سال‌ها بهترین برنامه صبحگاهی را برای خود توسعه داده‌اند و در نهایت به برنامه‌ای رسیده‌اند که بیشترین تناسب را با شخصیت و سبک زندگی آنها دارد.
صبح زمان بسیار مهمی در شبانه‌روز است زیرا نحوه شروع یک روز تأثیر زیادی روی عملکرد و حالت روحی کل آن روز خواهد گذاشت. به همین دلیل بهتر است عادت‌های نامناسبی مانند چک کردن گوشی همراه به محض بیدار شدن و یا مصرف شکر زیاد در وعده صبحانه را با عادت‌های سالم و سازنده جایگزین کنیم تا سطح عملکرد کاری خود را به شکلی مثبت و پایدار بهبود بخشیم. مغز ما به شکل اعجاب‌آوری انعطاف‌پذیر است و با تمرین می‌توان آن را قادر ساخت تا عادات جدیدی را کسب کند و عادات قبلی را به فراموشی بسپارد.
سایت معتبر فوربس فهرستی از عادات صبحگاهی 23 فرد شناخته‌شده در دنیای کاروکسب و سیاست را منتشر کرده است. فعالیت‌های زیر فعالیت‌هایی هستند که این 23 نفر روز خود را با آن آغاز می‌کنند:
    گوش کردن به موسیقی 5 درصد
•    مطالعه کردن 6 درصد
•    گذراندن وقت با حیوانات خانگی 9 درصد
•    مراقبه( مدیتیشن) 10 درصد
•    خواندن یا تماشای اخبار 32 درصد
•    چک کردن ایمیل 36 درصد
•    گذراندن وقت با خانواده 41 درصد
•     ورزش کردن 59 درصد

از سیاستمداران که بگذریم (چون روی صحبت ما با مدیران و فعالان کاروکسب است) داشتن افراد بسیار موفق نه تنها می‌تواند جالب و خواندنی باشد بلکه نکات آموزشی باارزشی را نیز به همراه خواهد داشت.
•    مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک، است. یکی از عادت‌های جالب زاکربرگ این است که هر روز با یک لباس یکسان به سرکار می‌رود تا یکی از تصمیماتی که مجبور است در طول روز بگیرد(انتخاب لباس) کمتر شود!
•    تیم کوک، مدیر عامل اپل، در ابتدای روز ایمیل‌‌هایش را چک می‌کند و سپس به ورزش کردن می‌پردازد.
•    ریچارد برانسون، موسس گروه ویرجین، عاشق قهوه درست می‌کند.

 

نظر خود را درباره «عادات صبحگاهی افراد خیلی موفق» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره عادات صبحگاهی افراد خیلی موفق فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.