ضمیر ناخودآگاه ما توسط ورودی های ما هواره در حال برنامه ریزی شدن هست. تمامی ورودی ها که شامل شنیدن ها ، دیدن ها ، خواندن ها ، لمس کردن ها و ... می باشد بر  ضمیر ناخودآگاه ما تاثیر گذارند. اگر ما یقین کنیم که چشمانمان در حال قوی تر شدن هستند ضمیر ناخودآگاه ما بلافاصله واقعیتی را که ما پذیرفتیم شروع به پیاده سازی می کند و سلسله واکنش هایی در بدن ما اتفاق می افتد که ثابت می کند چشمان ما در حال قویتر شدن هستند. در واقع تنها و تنها پذیرفتن این واقعیت آغازگر این سلسله واکنش ها در درون ما بوده و در واقعیت هم همین اتفاق برای چشمان ما شروع به رخ دادن می کند لذا هر چقدر ایمان ما به این موضوع عمیق تر و قوی تر باشد شدت ایجاد آن هم قوی تر و مشهود تر می گردد.

تقویت چشم ، تقویت مژه و تقویت ابرو با کمک ناخودآگاه

تقویت چشم ، تقویت مژه و تقویت ابرو به کمک ضمیر ناخودآگاه
تقویت چشم ، تقویت مژه و تقویت ابرو به کمک ضمیر ناخودآگاه

چشم ها یکی از مراکز و نقاط مهم زیبایی هر شخص محسوب می شوند و داشتن چشمانی زیبا که شامل ابروها و مژه هایی پرپشت ، مشکی و زیبا می باشد تاثیر زیادی در زیبایی ما دارد. چشم ها را از طرق زیادی می توان تقویت کرد یکی از موارد مهم دیگری که در کنار موارد دیگر می تواند تاثیر زیادی در تقویت بینایی ما داشته باشد فرستادن انرژی بیشتر به چشمان با کمک ضمیر ناخودآگاه است . عدم سلامتی کامل و یا اختلال در کارکرد چشمان ما می تواند به طور پنهان و آشکار در ابعاد مختلف زندگی ما تاثیر گذار باشد لذا توجه به این مهم ضروری است  چرا که در سلامت روانی ما نیز تاثیر گذار است.

تقویت چشم ( تقویت بینایی) با کمک ضمیر ناخودآگاه

سابلیمیران به عنوان مرجع تولید سابلیمینال ، آلبومی را تولید کرده که منجر به افزایش قدرت بینایی و وضوح بیشتر دید شده و می تواند بدون نیاز به دیگر عوامل تاثیر مثبت زیادی در تقویت پایدار بینایی فرد ، انرژی و نشاط چشم ها و افزایش سلامتی و زیبایی چشم ها داشته باشد .خوشبختانه چشم های ما عضو بسیار تاثیر پذیری از ضمیر ناخودآگاه ما هستند و می توانیم از این طریق بر آن ها تاثیر بگذاریم . سابلیمینال تقویت چشم سابلیمیران ابزاری فوق العاده در این زمینه هست که می تواند به شما کممک زیادی کند. برای آشنایی با سابلیمینال کلیک کنید.

تقویت مژه و تقویت ابرو با کمک ضمیر ناخودآگاه

sublimiran
sublimiran

ابروها و مژه ها کمک زیادی به زیبایی چشم ما می کنند . پر پشتی مژه ها در اغلب موارد و افراد موجب زیبایی بیشتر است . اغلب نقایص در این قسمت ها مربوط به کم پشتی و وجود نقاط خالی در امتداد این قسمت هاست. برای این منظور می توان با تحریک کردن بدن برای رشد کامل و زیبای ابروها با در نظر گرفتن هوشمندی سیستم هدایتگر درونیمان به این مهم دست یافت . سابلیمینال تقویت ابرو و مژه سابلیمیران ابزاری فوق العاده برای رسیدن به این مهم می باشد. برای آشنایی با سابلیمینال چیست کلیک کنید.

زیبایی بینی ( کوچک کردن بینی ) با کمک ضمیر ناخودآگاه

بسیاری از افراد مایلند که بینی شان بیشتر از یک مقداری که متناسب با چهره شان است و زیبا می دانند رشد نکند و بتوانند فارغ از افزایش سن همواره بینی زیبا و خوش فرم خودشان را حفظ کنند. فرم بینی استاندارد و زیبا در چهره ما تاثیر فوق العاده ای دارد چرا که بینی ما عضو کانونی چهره ماست و زیبایی آن از لحاظ فرم ، هماهنگی با دیگر اعضای صورت ، پوست روی بینی و ... بسیار مهم است. زیبایی بینی افراد البته تاحدود زیادی وابسته به شاکله صورت آن هاست و افراد باید حتما این موضوع را در نظر بگیرند. ما می توانیم به کمک ضمیر ناخودآگاه مان برنامه ریزی بدنیمان را برای فرم و ساختار بینی مان تغییر دهیم. یکی از مهمترین تاثیرات سابلیمینال ها در این عضو توقف رشد بینی و کمک به تجزیه چربی های اضافی دور بینی میباشد و این امر کاملا درونی و طبیعی اتفاق خواهد افتاد. سابلیمینال کوچک کردن بینی و زیبایی بینی سابلیمیران ابزاری فوق العاده برای کمک به زیبایی بیشتر بینی با کمترین هزینه ممکن می باشد. برای مشاهده سابلیمینال کوچک شدن بینی کلیک کنید.

منبع : سابلیمیران

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تقویت چشم ، تقویت مژه و تقویت ابرو به کمک ضمیر ناخودآگاه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تقویت چشم ، تقویت مژه و تقویت ابرو به کمک ضمیر ناخودآگاه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.