زمان مطالعه: 1 دقیقه
قوی‌ترین آنتی بیوتیک ریه

قوی‌ترین آنتی بیوتیک ریه

یکی از انواع آنتی‌بیوتیک‌های ریه در فصل سرد سال می‌توان به استفاده از دمنوش و بخور در طب سنتی اشاره کرد.

آیا می‌دانید قوی‌ترین آنتی بیوتیک ریه چیست؟ بیماری‌های فصل سرد سال باعث عفونت‌های ریه می‌شود. در این بخش آسمونی به معرفی آنتی بیوتیک قوی برای ریه می‌پردازیم. 

قوی‌ترین آنتی بیوتیک ریه

قوی‌ترین آنتی بیوتیک ریه

معمولا افرادی که دچار ضعف سیستم ایمنی بدن هستند یا کودکان، نوزادان و افراد بالای 65 سال، از خطر بیشتری در مبتلا شدن به عفونت ریه هستند ولی خوشبختانه امروه داروهای ضد ویروسی و آنتی بیوتیک‌های قوی برای درمان آن وجود دارد که می‌تواند بسیار موثر باشد. زمانی که پنومونی یک ریه چرک می‌کند سبب می‌شود که کیسه‌های کوچک هوایی که در ریه‌ها هستند متورم گردند و در چنین حالتی کیسه‌های هوایی از مایعات و عفونت پر می‌شوند و اولین چیزی که در این شرایط برای شخص رخ میدهد سرفه‌هایی است که همراه با خلط و چرک می‌باشد ولی پس از آن تب، لرز و تنگی نفس نیز ایجاد می‌شود؛ عامل آغاز کننده بنومونی در افراد مختلف است که می توان به عنوان ویروس ها، قارچ‌ها و باکتری‌ها اشاره کرد. این بیماری می‌توان به صورت خفیف یا شدید باشد که به شدت و علت بیماری بستگی داشته است.

درمان طبیعی عفونت ریه

  1. برای درمان عفونت ریه می‌توان از بهترین درمان‌های طبیعی مانند دمنوش آویشن، بابونه، سیاوشان استفاده کرد که به عنوان قوی‌ترین آنتی بیوتیک ریه شناخته می‌شوند. البته در طب سنتی می توان برای بیماری پنومونی اینگونه گفت که به هم ریختن مزاج سبب می‌شود که عفونت ریه پدید آید که باید در مرحله اول بتوان سوء مزاجی را که سبب این عارضه شده مشخص کرد که با شناخت مزاج پایه این کار انجام می‌شود و سپس از یک روش مناسب و کار آمد استفاده نماییم.
  2. بخور بابونه، اسطوخودوس و آویشن می تواند به پاکسازی ریه کمک زیادی نماید و البته بیماران باید پیش از اینکه از این روش‌ها استفاده کنند حتما با پزشک خود مشورت های لازم را داشته باشند تا دچار مشکلات جدی‌تری نشوند.
  3. غرغره کردن آب نمک را در این دوران فراموش نکنید.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «قوی‌ترین آنتی بیوتیک ریه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره قوی‌ترین آنتی بیوتیک ریه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.